הכל על אסטרולוגיה

המתנה המושלמת: על מזלות ומתנות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, סיגל אליהו
עולם האסטרולוגיה עוזר לך ולאנשים שקשורים אלייך להתאים את המתנה שתעשה לך טוב….

בכתבה הבאה ערכנו עבורך סקירה מקצועית ומקיפה הכוללת טיפים למתנה מושלמת ואישית יותר על פי המזלות האסטרולוגיים.

מזל טלה
מה כדאי לקנות לגבר – הגבר הטלאי הינו אנרגטי, פעלתן, ספורטיבי, צריך להוציא אגרסיות מידי פעם, חסר סבלנות כל מה שקשור לספורט אתגרי ילהיב וייתן לו אפשרות לפרוק אנרגיה עודפת, בגלל הצורך בריגושים אפשרי הפתעות כמו: צניחה חופשית, בנג'י ועוד כאלו סיכונים אותם הוא אוהב.
הטלה הוא גם מיני מאוד לכן כל מה שקשור ייתן לו להרגיש גברי ומחוזר.

מה כדאי לקנות לאישה – אנרגטית, עצמאית, אימפולסיבית, זקוקה לחיזורים בלתי פוסקים בחייה ובריגושים, האישה הטלאית תאהב כמתנה כל מה שיראה לה וייתן לה להרגיש מחוזרת, ויעלה את סף הריגוש גבוה- יום שכולו רק בשבילה יום פינוק שבסופו בילוי עם בן זוגה שילהיט את יצריה.

מה כדאי לקנות לילד – דינמי, אנרגטי, אימפולסיבי, יוכל להוציא אגרסיות עם כדור, סקייטבורד, גלגיליות, כל מה שייתן לו לפרק את האנרגיה שלו, ילד שיהיה קשה לשלוט בו ולכן צריך למצוא לו ריגושים ושעשועים.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל טלה

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל שור
מה כדאי לקנות לגבר – אוהבי הנאות החיים, כל מה שקשור לתענוגות פיזיות אוכל, מגע, וכו'
ארוחה בשרית במסעדה מפוארת ויקרה לאור נרות בתוספת מתנה כמו תכשיט יקר או מסאג' טוב ירגיע את גבר במזל שור.

מה כדאי לקנות לאישה – יום פינוק בספא מפואר, ארוחת גורמה במסעדה נחשבת אפשר גם להוסיף תכשיט או חפץ אומנותי. אוהבת את החיים הטובים, לא לקמץ במתנה עבורה – המחיר "עושה לה את זה" חשוב לה כי מרגישה כמה אוהבים אותה דרך שווי המתנה. מעריכה מאוד מתנות יקרות.

מה כדאי לקנות לילד – צעצועים כמו פלסטלינה, עבודה עם חומרים, ערכת ציור/פיסול, קורס בעבודת חימר כל מה שיתן להם אפשרות לעבוד עם הידיים, ילדים מאוד יצירתיים, מחוברים גם למוסיקה – טיפ קטן עם מוסיקה אהובה לשוורים הקטנים יש את הקצב שלהם, לתת להם ליצור, לעשות ולבנות.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל שור

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל תאומים
מה כדאי לקנות לגבר – דינמיים, סקרנים, אוהבי חברה, מסיבת חברים עם אנשים חדשים תלהיב אותם, ספרים בנושאים שונים שיגרו את סקרנותו, בד"כ חסרי סבלנות מטבעם לכן צריכים מתנות שיגרו אותם.

מה כדאי לקנות לאישה – גם היא תאהב חברים שיבואו ויחגגו איתה את היום החשוב, תאהב מתנות כמו: ספר קריאה טוב ומסקרן, קורס מרתק בנושא חדש אותו עוד לא בדקה.

מה כדאי לקנות לילד – חסר שקט, פטפטן, סקרן, אוהב אנשים, מתנות – ספרים, משחקי חשיבה, משחקי מחשב, טלוויזיה, צריך לגרות את מוחם באופן קבוע זקוקים לגירויים באופן מתמיד.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל תאומים

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל סרטן

מה כדאי לקנות לגבר – אוהבי בית, קשורים לאימא לכן כל מה שיגיע מאימא יהיה חשוב עבורם, ארוחה ביתית חמה עם כל המשפחה מאוד חשובה לסרטנים, תכשיטי כסף, חפצים עתיקים עם ערך נוסטלגי עבורם.

מה כדאי לקנות לאישה – גם כאן, כינוס משפחתי עם ארוחה חמה וטובה, תכשיטי כסף, חפצים עם ערך נוסטלגי, ספר בישול.

מה כדאי לקנות לילד – קשורים מאוד לבית ולמשפחה במיוחד לאימא, משחקים כמו בובות, משחק שיפתח את הצד הטיפולי שבהם, גם החיבור לאוכל חזק לכן אפשר לקנות משחק מטבחון ובו ישתמשו בקישורי הנטייה לבישול ואפיה, קופת חסכון קטנה בה יחסכו כסף – חשוב להם בטחון כלכלי וחסכון.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל סרטן

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל אריה
מה כדאי לקנות לגבר – הכל בגדול, אוהב חיים, אוהב גילויי חיבה כלפיו, יעשה הכל כדי לקבל זאת, אוהב מתנות כמו תכשיטי זהב, מתנות גדולות ונדיבות, האריה אינו קמצן ונותן בנדיבות ומצפה למתנות בהתאם, בעיקר ירצה להרגיש במרכז הבמה ביום זה.
מסיבת חברים גם תעלה לו את האגו והוא ישמח להיות עם אנשים שאוהבים אותו וחוגגים איתו את היום החשוב הזה.

מה כדאי לקנות לאישה – צריכה התייחסות של מלכה, מתנות יקרות בעיקר תכשיטים ודברי אומנות שיטפחו את נשיותה ויגרמו לה שמחה ואושר, מסיבה ראויה תלהיב אותה, יום כיף בספא עם כל הנלווים יעשה לה טוב, אוהבת את החיים, לכן כל מה שייתן לה להרגיש את היום הזה וייתן לה התייחסות הולמת נכון עבורה.

מה כדאי לקנות לילד – אנרגטי, קסם אישי, מסיבת חברים שבה הוא מרכז הבמה, מתנות גדולות ומרשימות, כל תשומת לב טובה עבורם, שיעורי משחק וריקוד, דמי כיס שמנים.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל אריה

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל בתולה
מה כדאי לקנות לגבר – צנוע,פרפקציוניסט, יאהב מתנות שימושיות ופרקטיות כמו: ספרים, משחקי חשיבה, מוצרי ניקיון וטיפוח הגוף למיניהם, מוצרים טבעיים. יסתפק במתנות צנועות העיקר שיהיו שימושיות.

מה כדאי לקנות לאישה – מוצרי בריאות, טיפוח וניקיון הגוף, אביזרים קטנים ושימושיים למטבח ומשק הבית, חשוב לא להגזים העיקר שיהיה שימושי ופרקטי.

מה כדאי לקנות לילד – מאוד אנליטיים, אוהבי סדר ושיטתיות לכן משחקי חשיבה, משחקי הרכבה, פאזלים יאהבו כי יעסיקו את מוחם חסר המנוחה.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל בתולה

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל מאזניים
מה כדאי לקנות לגבר – טיפוס מאוד ג'נטלמני, יאהב ביום הולדתו ערב תרבות כמו: קונצרט, הצגה טובה אפשרי בליווי חברים קרובים, ארוחה נעימה עם בת זוגו/חברים.

מה כדאי לקנות לאישה – חשוב לה תשומת הלב של בן זוגה, אם אין – חברים טובים, זקוקה לחיזורים. אוהבת דברים יפים: בגדים, אביזרי ביגוד מיוחדים, חפצי נוי ואומנות, המראה החיצוני חשוב לכן כל מה שיתן לה להרגיש אישה יפה ישמח אותה ויחזק את תחושתה.

מה כדאי לקנות לילד – זיקה אומנותית, אהבת יופי ומוסיקה. ערכת עבודות יצירה, כלי נגינה, מסיבת חברים קרובים.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל מאזניים

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל עקרב
מה כדאי לקנות לגבר – לא קל לקלוע לטעמו של גבר עקרבי בגלל הסגירות הרגשית והמסתוריות שלו, גבר יצרי, מיני, מלא אנרגיות, עמוק, מתנות מתאימות – מסאג' טוב, תחתונים מתאימים, אביזרי מין למיניהם, ערב עם בת זוג מפנקת, ארוחה טובה.

מה כדאי לקנות לאישה – כמו הגבר יצרית, מינית, עמוקה רגשית, גם לה יתאים מסאג' טוב, בגדים תחתונים כמו: תחתונים סקסיים, חזיות, ביריות, וכל הקשור למין. מתנות שיחזקו את נשיותה המתפרצת.

מה כדאי לקנות לילד – מאוד מסתוריים, שומרי סוד, זקוקים לפרטיות, אולי יומן בו ירשמו את חוויותיהם, או ספר זכרונות, גם אתגרים ספורטיביים בשל האנרגיה העודפת שלהם, משחקים בהם ילמדו גם להפסיד ולוותר על שליטה ומאבקי כוח.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל עקרב

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל קשת
מה כדאי לקנות לגבר – אוהבי מסעות, טיולים, חברים, מידע חדש על העולם, תרבויות שונות, גם ספורטאים, כרטיס טיסה ליעד חדש ישמח את ליבם מאוד, טיול חברים קצר/ארוך,
טיולי קמפינג, מקומות נידחים בעולם.

מה כדאי לקנות לאישה – כנ"ל טיולים, מסעות, ערב חברים, ספרים על מה חדש בעולם. ילידות מזל קשת הן מאוד יצירתית, זקוקה לחופש לכן תשמח לקבל יום חופשי מהעבודה ולצאת לטיול במקום.

מה כדאי לקנות לילד – מאוד אנרגטי, אוהב אנשים, מסיבות חברים, טיולים, שמחת חיים.
יש לאפשר להם לתת מוצא לשפע האנרגיה ע"י פעילות ספורטיבית כלשהיא – כדור, גלגיליות. אוהבי בעלי חיים – כלב או חתול ישמחו אותם מאוד, טיול בחוות סוסים, רכיבה על סוסים ועוד.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל קשת

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל גדי
מה כדאי לקנות לגבר – מזל פרקטי, מציאותי, שמרן, מתנות שידברו אליו חייבות להיות פרקטיות, שימושיות, בעלות ערך כספי, יעריך מתנות יקרות כמו: בגדי מותגים, מוצרים יקרים מחברות יקרות, שעון יקר ועוד.

מה כדאי לקנות לאישה – פרקטיות ומותגים – שם המשחק – בגדים ממעצבים או חברות ידועות, תכשיטים יקרים, מוצרים בשווי גבוה מהממוצע.

מה כדאי לקנות לילד – מציאותיים מאוד לכן צריכים דברים פרקטיים אמיתיים כמו: כלי מטבח, כלי עבודה, צעצועים- כלים שיעשו איתם תכלס עבודה מסוימת, לא סתם צעצועים בנאליים., כסף כמתנה גם ישמח אותם כי חסכנים כבר מגיל 0 , דואגים לעתיד, קופת חסכון.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל גדי

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל דלי

מה כדאי לקנות לגבר – מזל לא צפוי, נמשך לחפצים, אביזרים מיוחדים, יצירות אומנות מיוחדות, אביזרי לבוש מיוחדים, כל דלי הוא בעל שיגעונות משלו לכן צריך לחשוב מה יאהב , מה יפתיע אותו באמת. אוהבי אדם לכן ערב חברים מ"האוסף" שלהם.

מה כדאי לקנות לאישה – בגדים שונים עם משהו אחר, צבעים לא רגילים , חפצי נוי חדישים, יצירות אומנות מיוחדות, חדשניות.

מה כדאי לקנות לילד – משחק לגו בו ירכיבו מבנים שונים ומסובכים, ולהמציא המצאות חדשות מחלקי גרוטאות, צעצועים שידרשו מחשבה מקורית, משחקי וידאו, חלל, רובוטים ויצורים מתוחכמים, מחשבים, סינטסייזר למנגנים מביניהם – יעודד את הייחודיות וכושר ההמצאה.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל דלי

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות

מזל דגים
מה כדאי לקנות לגבר – רומנטי, רגיש, פגיע, חולמני – ערב ארוחה, יין ונרות, אם נוטה לרוחניות – שיעורי מדיטציה וכל הקשור לחוויות מיסטיות, ספר רומנטי, ספר שירים.

מה כדאי לקנות לאישה – כנ"ל ערב יין ונרות, רומנטית מאוד לכן תשמח להיות בערב אינטימי עם בן זוגה.

מה כדאי לקנות לילד – יצירתי, פנטזיונר, רצוי לפתח זאת במשחק, בציור, כלי נגינה, כתיבה, שירה, מחול ועוד. דיסק שירים שאוהבים.
זקוקים למשחקים מתוחכמים, סיפורים ואגדות יעוררו את הדמיון המפותח.

לחץ/ לחצי לערכת מתנה לילידי מזל דגים

קריסטלים ואבני חן לפי מזלות


מאמרים קשורים

Back to top button