מזל אריה

פרופיל מזל אריה

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל אריה הם מנהיגים מלידה ותמיד קופצים בראש כדי להוביל את העדר. לא ממש משנה לאן הולכים, כל עוד יש בדרך דרמה, שואו ומחיאות כפיים סוערות.

איפה אתם על המפה: הבית החמישי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל אריה ומייצג בילויים ושעות פנאי. מזל אריה מושפע ממזלות קשת וטלה, כמו גם מהכוכבים צדק ומאדים. המזל עצמו שייך ליסוד האש ונשלט על ידי השמש, המשדרת אצילות, מנהיגות, עוצמה, שפע, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות וכבוד.

מי אתם ומה אתם: כמו מלך החיות, גם אתם אצילים, גאים, כריזמטיים, סמכותיים וזוהרים. יש לכם צורך בהכרה ובתשואות סוערות, וחשובה לכם מאוד מנהיגות וכבוד עצמי.

איך אתם חושבים ומדברים: בגדול מאוד. אתם תמיד מובילים את העולם אחריכם, בסטייל דרמטי ותוך חלוקת עצות והוראות לכולם. סגנון הדיבור שלכם ישיר וסמכותי, כך שאין מצב שלא יבינו למה התכוונתם.

מה עושה לכם טוב: כמה שיותר דרמה. החיים הם משחק וכל העולם במה, אבל מבחינתכם הכי חשוב שלא ישכחו לכוון את הזרקור בדיוק עליכם ושכל האקשן יתחיל בדיוק ברגע בו אתם מגיעים.


כשאתם משועממים אתם: מארגנים כמה קרשים והופכים אותם לבמה. אחר כך תופרים מסך ומציבים זרקורים רבים ככל האפשר. הקטע של המשחק כבר בא לכם טבעי.

איך אתם פותרים בעיות: אריה אמיתי מתייחס למכשולים כאל אתגרים שנועדו לחשל אותו ולא כאל מקור לפגיעה אישית.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל אריה
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל אריה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


רגש או שכל: בגדול – רגש. לא תהססו, למשל, לצאת לקרב כדי להציל את כבודכם המלכותי, גם אם אין בזה שום היגיון אסטרטגי.

איך אתם מסתדרים עם אריות אחרים: רומן בין אריות יהיה זוהר, נוצץ, מלכותי, מדובר, דרמטי ומרשים. זוג כזה צפוי בהחלט להפוך להצגה הכי טובה בעיר.

למי אתם הכי מתאימים: למחזר מקורי, ייחודי, אינטליגנטי ומדהים, או בקיצור, למזל דלי. בן הזוג שמתאים לכם יהיה טיפוס יוצא דופן ולא שגרתי, שיהנה להדהים ולהקפיץ אתכם. אתם ממילא לא מתחשבים במוסכמות, אז אל תצפו מהזוגיות להיות מה שייצב אתכם.


איך כדאי להתחיל אתכם: למחוא לכם כפיים ולהריע ממושכות, לתת לכם להרגיש שאתם מלכי העולם ושבחברתכם צפויות להם תשואות ותרועות.

כשאתם מאוהבים אתם: שואגים בקול רם עד שכל דיירי היער רצים לרכל על הרומן החדש.

איך אתם במיטה: כמו אמני במה הזקוקים לתשואות, כל ביצוע שלכם דורש קידות והשתחוויות וחסר למי שלא מצ'פר אתכם במחמאות. הרי ברור שאתם הסקס הכי שווה שהיה לפרטנר שלכם בחיים. מראה מעל המיטה תתקבל אצלכם בברכה, כדי שחלילה לא תפספסו קשר-עין עם עצמכם.

מה קורה כשאתם מקנאים: סליחה? מישהו הזכיר פה בגידה? מישהו מחפש צרות?! חובה להחליף נושא ומהר!

מי אתם בקלפי טארוט: קלף מלכת המטות, שמייצג בילויים במקומות מפוארים.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל אריה: מדונה (16 באוגוסט 1958), שמעון פרס (15 באוגוסט 1923), ביל קלינטון (19 באוגוסט 1946), מנחם בגין (16 באוגוסט 1913), רוברט דה-נירו (17 באוגוסט 1943), ארז טל (27 ביולי 1971), ארנולד שוורצנגר (30 ביולי 1947), ג'יי.קיי רולינג (31 ביולי 1965), ברק אובאמה (4 באוגוסט 1961), ניל ארמסטרונג (5 באוגוסט 1930), נאפוליון בונפרטה (15 באוגוסט 1769).


מאמרים קשורים

Back to top button