תחזית אסטרולוגית חודשית

תחזית אסטרולוגית חודשית – יולי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אביה בנימין
תחזית אסטרולוגית חודשית מבוססת על מפת כוכבים עדכנית למגוון תחומי החיים: אהבה, זוגיות, פרנסה, קריירה ועוד…

תחזית אסטרולוגית חודשית לחודש יולי  מבוססת על מפת כוכבים עדכנית. מיקום ותנועת הכוכבים בחודש זה:

•השמש עברה  למזל סרטן בתאריך 21.6.20 בשעה  00:47 ותעבור למזל אריה בתאריך 22.7.20 בשעה 11:38
•ירח מתמלא עד תאריך 4.7.20 ומתאריך 21.7.20 עד סוף החודש וכדאי לנצל ימים אלה להתחלות חדשות בכל תחומי החיים.
•ירח מלא – ליקוי לבנה ב 5.7.20 ביום הליקוי (וגם ביום שלפניו וביום שאחריו) רצוי להימנע ממהלכים חשובים. למי שיש יום הולדת בתאריך הליקוי או בתאריכם סמוכים, צפויה שנה משמעותית
•הירח מתמעט בין התאריכים 6.7.20-19.7.20 וכדאי לנצל ימים אלה לסיומים בכל תחומי החיים, לרבות סיום של מערכות יחסים, פעילות כירורגית שמטרתה הוצאת גידולים ולגמילה מהרגלים בעייתיים.
•ירח חדש ב – 20.7.20
•נסיגת מרקורי:  מרקורי קשור לתקשורת, חוזים והסכמים, למודים ונסיעות, על כן כל הקשור בחיינו לנושאים אלו עלול להשתבש. לא רצוי להחליט החלטות חשובות ולחתום על מסמכים.רצוי לדחות רכישות משמעותיות, בעיקר של כלי רכב ומוצרי תקשורת. אין כל סיבה להימנע מנסיעות לחו"ל, אלא שיש להביא בחשבון עיכובים ושינויים בלתי צפויים. הנסיגה התחילה ב 18.6.20 ותימשך עד 12.7.20
(יש להביא בחשבון, שהשפעת הנסיגה תורגש כשבוע לפני וכשבוע אחרי התאריכים לעיל).

יש להדגיש, כי התחזית הינה חלקית בלבד ואינה באה להחליף את הייעוץ המקצועי המתבסס על נתונים אישיים.

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה
החודש נפתח עם אנרגיה עודפת שתעמוד לרשותכם בחודשים הקרובים עד 6.1.21 תקופה ארוכה במיוחד (בגלל נסיגת מרס שתתחיל בספטמבר). פעילות בכל תחום לרבות לחימה על צדקת דרככם,  אך בעיקר פעילות גופנית, עשויות לתעל זאת להתחזקות ולהרגשה טובה. ככל שהאנרגיה העודפת תתועל נכון, תחסכו לעצמכם עימותים מיותרים פציעות, תאונות וסכסוכים. הפוקוס עד 21 בחודש הוא בענייני משפחה ומגורים. חשוב שתמצאו דרך לנצל את היכולות שלכם, לפעילות יזומה שתשדרג לכם את מקום המגורים ואת היחסים המשפחתיים. כאמור, חוסר עשייה עלול להוביל בימים אלה למתחים, כעסים ומריבות שיהיה קשה לצאת מהן. עם מעבר השמש למזל אריה ב – 22 בחודש תוכלו ליהנות מתחביבים ומפעילות פנאי. גם חיי האהבה צפויים להיות מרגשים למי שפנוי.
עוד על מזל טלה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור
התקופה הנוכחית מוצאת אתכם ברגשות מעורבים. אתם באופן קבוע מייחלים ליציבות ולביטחון כלכלי חווים בימים אלה תקופה לא יציבה בהרבה תחומים בחייכם. אתם נוטים לחרדות מהלא נודע ובעיקר בתחום הכלכלי. עם זאת, במהלך החודש אתם מאוד תקשורתיים וסקרנים ויש לכם צורך לבטא את עצמכם אולי במרחבי הרשת ואולי בסביבה הקרובה. ספרים, הרצאות, סדנאות וקורסים בנושאים שונים, גם אם אתם לא צריכים לצאת מהבית, יעניינו אתכם יותר מתמיד. ללומדים צפויה הצלחה בלימודים. פעילות משפחתית הופכת להיות מהנה מיום ליום ואחרי ה – 22 בחודש עיקר הפוקוס יהיה על עניינים משפחתיים וענייני מגורים.
עוד על מזל שור
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים
החודש נפתח עם ביקור ונוס כוכבת האהבה והיופי במזל שלכם לתקופה ארוכה מתמיד – עד תחילת אוגוסט וליתר דיוק עד ה 8 בחודש. מה שמתכתב עם חן, קסם אישי ושיפור במערכות יחסים בחייכם. ובנוסף, אתם בעיצומה של תקופה חשובה בחייכם ונאלצים לקבל החלטות חשובות. עד 21 בחודש ובעקבות המצב החדש, חודרת אצלכם התודעה שעליכם לשנות סדרי עדיפות בהתנהלות הכלכלית שלכם. כל מה שתכננתם הופך לחסר ודאות ואף למסוכן, ולמרות שאתם נוטים לנהוג באימפולסיביות גם בהחלטות כלכליות, אתם מרגישים שהפעם עליכם להיות זהירים הרבה יותר. נראה שיהיו כספים שייכנסו במפתיע, אבל גם צפויות הוצאות לא מתוכננות, ואתם עלולים להרגיש שאתם לא שולטים במצב.  אחרי ה – 22 בחודש צפויות אינטראקציות רבות, המחשבה מתחדדת ואתם בלמידה מתמדת גם אם לא פורמאלית. אתם גם תקשורתיים מתמיד. יש לכם צורך להתיידד, ללמוד ולהתבטא. לכו על זה.
עוד על מזל תאומים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן
אתם חוגגים יומולדת ומתמלאים באנרגיה וחיוניות, והחודש נפתח באווירה חגיגית ועם אנרגיה טובה למרות שחגיגיות היומולדת יהיו הפעם בעלות מעט אופי שונה. התקופה מייצרת שינויים בהרגלים ואתם נאלצים להסתגל, עם זאת אתם מתמלאים אופטימיות ומרגישים את תמיכת הסובבים. היכולת האינטלקטואלית משתפרת  ואתם נהנים להתבטא ולהשמיע קולכם. נצלו זאת לטובתכם. עניינים פיננסיים יוצרים במהלך החודש מתח ודאגה בגלל הצורך הקיומי שלכם ביציבות וביטחון כלכלי ותעסוקתי. מגמה זו תתחזק עוד יותר אחרי ה – 22.7.  צפויות לכם יותר הוצאות אך גם סיכוי לשפר את מצבכם התעסוקתי והכלכלי.
טיפים לקראת השנה הקרובה
ילידי 22.6-30.6 2020  היא שנה חשובה ומשמעותית במיוחד. זו יכולה להיות שנה מאתגרת עם פוטנציאל לתובנות שישרתו אתכם בעתיד. תתכן פגיעה וכאב באופן כזה או אחר. נראה, שתרגישו שנסיבות שאינן תלויות בכם גורמות לתסכול או סבל.
ילידי 8.7 – 2.7 השנה יכולה להיות משמעותית במיוחד, בשל ליקוי הלבנה שיתרחש סמוך ליום הולדתכם.
ילידי 17.7– 13.7 זו שנה חשובה של שינויים, אתגרים וההתמודדויות. חשוב שתאפשרו לדברים שלא מתאימים לכם יותר לצאת לכם מהחיים והכניסו לחיים תחומי עניין חדשים. אם תעשו זאת, השנה יכולה להיות שנת צמיחה והתפתחות. אם לא – יכולים להתפתח משברים לא רצויים. זה יכול לקרות בכל תחום בחיים, והכוונה בתחום הרומנטי, המגורים, הלימודים או העבודה. בד"כ השינוי מצביע על התחלה חדשה. אז, קחו את עצמכם בידיים ועשו את מה שצריך.
עוד על מזל סרטן

הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה
למרות המצב הכללי אתם מתגמשים ומתאימים עצמכם לתנאים החדשים שנכפים עליכם. אמנם קשה לכם להיות מוגבלים בתנועה, אבל אתם מוצאים דרכים ליצור קשרים חברתיים ואחרים. הטלפון, המחשב והרשתות החברתיות מאפשרים לכם להיות מחוברים ומקושרים ואתם זוכים לאהדה מהסביבה.  חיי החברה מקבלים תפנית חיובית. והרצון שלכם לפעול בנושאים חברתיים ולהשפיע גובר. פעילות למען החברה תהיה מספקת וחשובה בימים אלה. עם זאת עד 21 בחודש האנרגיה לעיתים נמוכה ואתם קצת בחשבון נפש, אך עם תחילת חגיגות יום ההולדת החיוניות ושמחת החיים יתגברו והאופטימיות וההפתעות יהיו שם המשחק. החל מ 22 בחוש אתם נהנים להיות שוב במרכז תשומת הלב, חיוניים ומרשימים.
עוד על מזל אריה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה
אתם אוהבים להיות מאחורי הקלעים, יעילים וחרוצים. בימים אלה, אתם מנסים להסתגל לשגרה החדשה שהמציאות מייצרת, ואתם גם מצטיינים בעמידה בכללים ובהקפדה על ככלי הניקיון. למי שנאלץ להתבודד ולהיות רחוק ממשפחתו זו תקופה מאתגרת ואתם מוצאים נחמה בימים אלה בקשרים חברתיים. החודש יש מצב להגדיל את המעגל החברתי והווירטואלי. זה הזמן לשתף חברים במה שעובר עליכם. זה ישפר לכם את ההרגשה. גם אלה מכם שמוקפים במשפחה ובילדים  מרגישים צורך במהלך החודש ליצור תקשורת חברתית ולהשקיע פחות במשפחה. החרדה הכלכלית מאפיינת את החודש כולו ומטרידה כל הזמן. הבנקים, משכנתאות וחובות העבר מעיקים במיוחד. לקראת סוף החודש תרגישו צורך להיות עם עצמכם. אל תתנצלו על כך.

עוד על מזל בתולה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים
הקריירה מאוד מעסיקה אתכם בימים אלה ובעיקר עד 21 בחודש, ואתם מבינים שאתם צריכים לחשב מסלול מחדש. חוסר היכולת שלכם לשלוט במהלך העניינים מאתגר מאי פעם ואתם עסוקים מאוד בימים אלה להמציא את עצמכם מחדש. אלה מכם שמועסקים, עובדים קשה מתמיד. זה הזמן גם להגדיל ראש וגם לגלות גמישות. ואלו שאינם מועסקים, זה הזמן לעשות כל מאמץ לחזור למעגל העבודה. זה ישתלם. זו תקופה מאתגרת גם במערכות היחסים שלכם. זה לא הזמן למשחקי כבוד. היו ערים למתחים במערכות היחסים שלכם ונסו להפוך אויב לאוהב. זה יעזור לכם בעתיד. החל מ 22 בחודש צפויה פעילות יתרה בתחום הכלכלי. היו זהירים. חברים הם נקודת האור בעיקר בסוף החודש והם יהיו מקור לתמיכה.
עוד על מזל מאזניים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב
עד ה – 21.7 כדאי שתשקיעו בלימודים ובקורסי העשרה גם אם הם וירטואליים. ברחבי הרשת יש אין ספור הצעות ללימודים והרחבת אופקים. אתם גם יוצאים לאט לאט מהשגרה הסיזיפית שאיפיינה את התקופה הנוכחית. נראה שאתם נוטים לאתגר את עצמכם ולהמציא את עצמכם מחדש, כי התקיעות לוקחת אתכם לאחור וזה עלול להיות הרסני. נסיעה לחו"ל שתוכננה בעבר לא יכולה לצאת אל הפועל. אתם חשים את האכזבה אך משלימים עם המצב. אתם גם עסוקים בלנסות ולקבל החזרים כספיים בגינה. גם נושאי הבריאות והתעסוקה מאוד מעסיקים אתכם לפחות עד אמצע החודש. החריצות שלכם לצד הצורך המתבקש לשינויים בכל הקשור לתעסוקה מביאים אתכם לחפש דרכים חדשות להתפרנס ואתם לא בוחלים בשום הצעת עבודה. למי שאינו מועסק צפויות הצעות מעניינות ושוות. אחרי ה 22  בחודש אתם נוטים להגדיל ראש ולהשקיע בקריירה וזה ישתלם בעתיד.
עוד על מזל עקרב

הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת
חודש מאתגר למדי עומד בפניכם ואתם מוצאים את עצמכם די מתוסכלים וחרדים. האתגר העיקרי נוגע להתחייבויות כלכליות ולכספים שצפויים להגיע מהרשויות ולעזור לכם להתמודד עם המצב הכלכלי החדש. נושאים הקשורים לכסף ורכוש יחייבו מהלכים לא שגרתיים אך יתכן שהנושא הפיננסי יקבל תפנית חיובית לקראת סוף החודש. התייעצות עם אנשי מקצוע והשכל הישר יעזרו לכם לגבש התנהלות שתיטיב אתכם בעתיד. במהלך החודש גובר הרצון  שלכם להרחיב ידע גם אם זה נעשה ברחבי הרשת ולא בלימודים פורמאליים. קורסי העשרה לצד קורסים שישפרו את הידע שלכם ויעזרו לכם להתקדם בעבודתכם העכשווית או העתידית, יכולים להיות נקודת האור עבורכם בימים אלה. ייתכנו עימותים עם החוק וצורך להגיע לבתי משפט במהלך החודש.  
עוד על מזל קשת
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי
עוברים עליכם ימים מאתגרים בהם מערכות יחסים ובעיקר הזוגיות  – למי שמצוי במערכת יחסים זוגית – הם במקום הראשון. עם זאת, הלחץ הכלכלי המאיים וחוסר הוודאות מכניסים לחצים שעלולים לאיים על יחסים בחייכם, בעיקר אם הם מעורערים מקודם. דווקא זוגיות איתנה עשויה להתחזק בימים אלה. בעבורכם כל מצב חדש הוא אתגר שצריך לנצח והמחיר שאתם משלמים הוא לא העניין. התמיכה והאהבה נותנים לכם כוחות להילחם. במהלך החודש ובעיקר אחרי ה – 22.7 סכום כסף משמעותי עשוי להיכנס לחשבון הבנק שלכם ולתת לכם אוויר תרתי משמע. בבית נראה שהאווירה מאוד אינטנסיבית. נצלו זאת יותר לעשייה ופחות להרס. טיפ! יופיטר כוכב המזל עדיין מבקר אצלכם במזל וזה מתכתב עם הצלחה והתרחבות למרות הכל.
עוד על מזל גדי
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי
אתם בעיצומו של חודש עמוס ועסוק. מחויבויות תובעניות הן בביתכם והן כאלה הקשורות לעבודתכם מועצמות בימים אלה ואתם שזקוקים לחופש ושחרור נאלצים להתמודד גם עם התנהלות מגבילה שמוכתבת מלמעלה. עם זאת, אתם מצליחים ליהנות מהטכנולוגיות החדשות ולנצל אותן בימים אלה לטובתכם. פעילות במרחב גם אם הוא מוגבל היא נקודת אור עבורכם וגם בחיי האהבה קורים דברים טובים.  דווקא עכשיו בזכות ביקור ונוס בבית הרומנטיקה שלכם גדלים סיכוייכם בתחום הרומנטי. מגמה  זו תגבר אחרי ה – 22 בחודש, כשהשמש תכנס לבית הזוגיות שלכם ואז גם תחושו הקלה בעומס.
עוד על מזל דלי
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים
המצב החדש הביא איתו מגמות מנוגדות עבורכם. הצורך שלכם להצטמצם ולשנות סדרי עדיפות התחיל עוד לפני הקורונה, ואתם עם גישה של לזרום עם המצב  נעניתם לאתגרי התקופה באחריות למרות שלחלק מכם המסע בימים אלה קשה למדי. אתם מצליחים לאפשר לעצמכם עד ה 21 בחודש ליהנות מפעילות תרבותית גם ברחבי הרשת וגם מחוץ לבית. יש לכם יותר זמן להקדיש לתחביבים ולאהבה. אתם צרכני תרבות ואוהבי מוסיקה וים מצליחים למלא מצברים בתחביבים אהובים אחרי ה – 22 בחודש הפוקוס יעבור בעיקר למחויבויות ולעבודה והעומס עלול להכביד. תאלצו להתארגן עם לו"ז מסודר כדי שלא תשלמו בבריאותכם. גם הנושא הכלכלי יוצר מתחים לאורך החודש כולו ויש לומר גם יותר. גישה אימפולסיבית עלולה לעלות לכם ביוקר.
עוד על מזל דגים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

*אביה בנימין  – אסטרולוגית בכירה  D.F Astrol S   *אביה בנימין  –  D.F Astrol S  בעלת תואר בוגר (1989), ודיפלומה – 1993 מטעם הפקולטה ללימודי אסטרולוגיה בלונדון.
אסטרולוגית ומאמנת אישית, בעלת המרכז לאסטרולוגיה יישומית והעצמה אישית.
ממחברות הספרים "האסטרולוגיה של הזוגיות", ו"עניין של מזל" בעלת ניסיון רב בהוראה, בייעוץ אישי, זוגי, עסקי ומקצועי.  פייסבוק – Avia binyamin  באתר – www.astrol.co.il  טל' 052-8373043


מאמרים קשורים

Back to top button