אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 18.02-25.02

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם מרגישים צורך לשנות משהו בסיסי מאוד בחיים שלכם אבל עדיין לא סגורים לגבי הדרך. זהו פרק זמן מתאים למשימות שדורשות גמישות מחשבתית וחידושים. למרות שבאופן כללי יש לכם ימים טובים, הרי שיש מצב לעימותים. חוסר הסובלנות שלכם כלפי אחרים עלול להכניס אתכם לצרות. יש לכם דעות מאוד נחרצות על כל נושא בעולם. לאנשים אחרים יש רצונות ומחשבות משלהם.

מזל שור
זה פרק זמן חביב ביותר. אתם מחוזרים ומוקפים אנשים שרוצים להיות בקרבתכם. חוסר הסיפוק שאתם חווים נעוץ בבעיה פנימית אי שם בתוך הראש או הלב שלכם. אתם מרגישים שאתם עלולים להיפגע ומעדיפים לא לנקוט עמדה ברורה. הבלבול והמסרים הכפולים יוצרים ערפול מסוים. כל אלה עלולים להביא בסופו של דבר לקרע עם אדם שמנסה להתקרב.

מזל תאומים
בתוך הזוגיות והאינטימיות אתם זקוקים למרחבים אין סופיים. אתם עשויים למצוא את עצמכם בוויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן.



מזל סרטן
אם אתם מתלוננים כל העת על ירידה מוראלית ופיסית, הרי ייתכן כי הבעיה היא שהצבתם את כל העולם לפניכם ועל כתפיכם ועכשיו כשנמאס לכם, כולם כועסים עליכם. אתם מנסים לעזור לכל העולם ולעיתים קרובות שוכחים את עצמכם. כידוע הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות. אתם מתנהלים בחוסר עקביות, מה שגורם לאחרים להתבלבל ולנהוג בכם בחוסר כבוד. 

מזל אריה
צפויה מריבה הגונה עם מישהו בעבודה. אתם מאבדים לגמרי את סבלנותכם מסיבות מוצדקות באופן חלקי בלבד. נדמה לכם שמישהו מנסה להשתלט עליכם, אבל ייתכן כי שכחתם מי הבוס. ובמקרה זה- בעל המאה הוא בעל הדעה. אין סיבה לחטט בפרשיות שהותירו אתכם מאוכזבים. קחו בחשבון כי העתיד יהפוך לוורוד ברגע בו תתנתקו מן העבר.

מזל בתולה
צפויים עימותים בעניינים אישיים. אתם לא פותחים כל כך מהר את הפה אבל כשזה קורה, אי אפשר לעצור אתכם. כלל לא בטוח שהצד השני מבין מה רוצים ממנו בכלל. לא שעובדה זאת מקילה על הרגשת הקיפוח הפנימית שלכם, אך קחו זאת בחשבון לפני שתעשו צעדים פזיזים. יש מי שרוצה לתמרן אתכם לעמדת מגננה. ככל שהוא מצליח לעורר בכם רגשי אשמה כך נדמה לו כי הוא יוצא נשכר.


מזל מאזניים
הכוכבים מבשרים על פרק זמן טוב למדי. יש לא מעט אנשים שמנסים לקבוע אתכם פעילות משותפת לסוף השבוע. אתם צריכים לגלות קצת יותר התלהבות והיענות אם בא לכם להישאר פופולאריים. לא יחזרו אחריכם לנצח אם תמשיכו לומר לא. שיפור יתרחש בחיי החברה במידה ותתגלו את הצד היוזם שלכם כלפי חוץ. הזוגיות זורמת אך לא תזיק לכם זריקת רענון. 

מזל עקרב
ריקון המצברים הנפשיים עקב התרוצצויות רבות מידי, נותן בכם את אותותיו. נדמה לכם שכל מה שדרוש לכם בפרק זמן זה הוא חופשה ארוכה. אין מה להיבהל. ימים כאלה עוברים על כולם. במידה ויש לכם אפשרות, מנוחה בבית תעלה בחזרה את מצב הרוח ואת הכוחות הפנימיים לרמה נאותה. אתם עלולים להיעתר להצעה שאינכם סגורים עליה. העולם לא ייחרב אם תבקשו לישון עליה לילה או שניים.

מזל קשת
זה מן פרק זמן נפלא שעובר עליכם, בו כל מי שמתקרב אליכם מתרשם מהאופי הנהדר שלכם, כמו גם מיכולת הנתינה וכשרון ההתנסחות. אתם יכולים להשיג המון דברים אם רק תדעו איך לגשת ולבקש. יוזמה אישית תניב פירות מפתיעים גם בכיוונים שלא חשבתם עליהם. מישהו שבשמו מופיעה האות ר', יתגלה כאדם תומך במיוחד. 


מזל גדי
נראה כי יורגש מתח בכל מקום אליו תגיעו. בין אם מדובר בעבודה או בבית. האווירה קשה ואולי הגיע הזמן לנסות למצוא מה באמת מפריע לכם. ניתוח קר ושקול של כל סיטואציה בנפרד, יעזור לכם למצוא קצה חוט לצאת מהפלונטר. תגלו שלפחות אחדים מן מהדברים הם לא כל כך חמורים כפי שנראו בתחילה. צפוי לכם דיבור עם אדם שמכיר אתכם לפני ולפנים. מכיוון שהוא מודע לחולשותיכם כדאי שתנהגו עימו בהפוך על הפוך.

מזל דלי
יש לכם הרגשה פנימית שאי אפשר לסמוך אפילו על הקרובים ביותר. זאת בגלל אכזבה שהותירה בכם שרידים של אי שקט וחשדנות. כל הניסיונות שלכם ל'צאת מזה' מבוססים על בריחה לכיוונים שליליים. שום דבר לא ייפתר בלי טיפול והתמודדות של ממש עם הבעיות. אתם נשבים בקסמיו של אדם שמכיר את נקודות החולשה שלכם. תהיה זו טעות לפרוש עליו את חסותכם.

מזל דגים
אתם מרגישים גאווה וסיפוק מההישגיות שלכם. סיכויים טובים להתקדמות בעבודה. יש מי שמבחין בהשקעה ואף מעריך אולם הרבה מאוד תלוי עדיין ביכולת שלכם לתמרן וליחצן את עצמכם. חיי החברה שלכם בפריחה, במיוחד אם אתם פנויים. מי שמעוניין לפצוח בקשר חדש, מוזמן ליזום ולצאת לבילוי. אתם מצליחים להפתיע אנשים שהתרגלו לקבל אתכם כמובנים מאליהם. הדברים ילכו וישתפרו לאחר שהם ייאלצו ליישר איתכם קו.

 

מאמרים קשורים

Back to top button