אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 08.04-14.04

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
יש לכם לא מעט הזדמנויות להתבלט ואתם לא מפספסים אף לא אחת מהן. אתם יכולים להפיק תועלת רבה מהמצב בימים אלה. הידע המעשי שלכם והקסם האישי פועלים גם הם במלוא העוצמה. השתתפות באירוע חברתי תהווה נקודת מפנה בתפיסה האישית שלכם את עצמכם. 'אסימונים' רבים יפלו לכם ואתם תשאלו את עצמכם איך לא ראיתם קודם לכן את מה שאתם רואים עכשיו. מסר שבועי קובע כי צפויה משיכה פיסית משיכה חזקה הודות לחושניות רבה.

מזל שור
עליכם ללמוד משהו על אומנות השיתוף הרגשי. יש מי שמתפעל מהיכולות שלכם להקשיב ולתת עצה אולם הקרובים לכם כולל בן/ת הזוג שלכם, לא זוכים לתשומת הלב הראויה, אפילו מהסוג 'המובן מאליו' שאתם מעניקים 'חופשי חופשי' לאנשים זרים. רק אתם יכולים לעצור או למנוע פגיעה באנשים קרובים לכם. מסר שבועי קובע כי גם לרוחניות יש להציב גבולות, כדי להימנע מתלישות. יש להיות נטועים בקרקע עם שתי רגליים יציבות.

מזל תאומים
זה פרק זמן הפכפך למדי. מפגש עם אדם מתוחכם יגרום לכם להתלהבות והתאהבות שעלולה להסתיים באותה מהירות בה התחילה. למרות זאת, לא יגרם לכם שום נזק. קחו את העניין בקלילות המתאימה לעונה זאת של השנה. אתם אמורים לפגוש עוד הרבה מאוד אנשים נפלאים שיגרמו לכם להתרגש ברמות גבוהות במיוחד. אל דאגה, בעיתוי הנכון יגיע האדם המתאים. מסר שבועי קובע כי ביישנות יתר עלולה להוביל לסגירות, מופנמות ובדידות. צקו אל חייכם קצת יותר ספונטאניות.



מזל סרטן
אתם עסוקים יותר מתמיד בענייני הבית. כדאי למצוא זמן גם לעצמכם על מנת לפתח נושא שחשוב לכם. תחושת המחנק שחשתם בעבר נמוגה ועכשיו יש לכם אפשרות להכניס אנשים נוספים לחיים שלכם. הצורך החדש שלכם בניפוץ מסגרות קיימות נחלש גם הוא, ואתם מצליחים למצוא את שביל הזהב בלי לשבור את כל הכלים לרסיסים. מסר שבועי קובע כי הדחקות כמוסות תמצאנה את פתרונן בשאלת חלום. הניחו לקול הפנימי שלכם לומר את דברו.

מזל אריה
אתם מתוסכלים וייתכן שיש לזה שורשים נפשיים אישיים על רקע רומנטי. קחו את הזמן למנוחה אבל אל תתמרחו על פני כל השבוע. הזמן קצר והמלאכה מרובה ואין לכם את התענוג של "לרחם על עצמכם" ולא לתפקד לאורך זמן. שיפור הרגלי עבודה ושינוי סדרי עדיפויות יכולים להועיל במידה רבה. מסר שבועי קובע כי גישה פרפקציוניסטית עשויה להועיל למעסיקיכם, אך עלולה להעכיר את איכות חייכם. אם כבר, אל תמכרו את עצמכם בזול.

מזל בתולה
צפויות חוויות אינטימיות עם אדם שיש לכם אליו שפע של רגשות אהבה. יש מקום להפעיל את היצירתיות ולמצוא דרכים חדשות להביע את מה שאתם חשים. שימו לב! למרות ההרגשה של הבטחה לעתיד טוב יותר, עליכם להיזהר ולפעול מתוך טאקט. אל תקלקלו את האווירה עם שאלות שעלולות להביך למרות שאתם סקרניים מאוד. מסר שבועי בא וקובע- שלטו בסביבתכם ואל תשתעבדו לה. הנהיגו אותה ואל תפלו אל מלכודת גחמותיה.


מזל מאזניים
זה פרק זמן משמעותי במיוחד. אתם מגלים שיש לכם הרבה יותר אפשרויות ממה שחשבתם, הן בתחום הקריירה והן בתחום האישי. מצב הרוח שלכם משתפר פלאים ואתם חשים ביטחון עצמי בעוצמה שכבר מזמן לא חוויתם. מתברר כי תוצאות טובות יותר מתקיימות כאשר אתם פועלים באופן עצמאי בשטח. אל תתנו לאנשים בעלי אינטרסים נסתרים להשפיע עליכם. מסר שבועי קובע כי גישה מתירנית מדי עלולה שלא לשאת חן בעיני הצד השני. היו אתם עצמכם מבלי "לפזול" אל תגובותיו של ה"הוא".

מזל עקרב
בימים אלה כדאי לכם לשמור על פרופיל נמוך. אתם 'על הכוונת' של מישהו ויתכן כי גם פעולה תמימה, תתפרש לא נכון על ידי מישהו ש'מחפש אתכם בפינה'. נסו להשלים עם המצב, לפחות לתקופה קצרה. אן טעם להתנגח. נקודת השבירה תגיע בין כה וכה, ורצוי שתהיה לכם שהות להכין את עמכם כראוי. מסר שבועי קובע כי יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות. מענה רך – ישיב חימה. מישהו מנסה לפייס אתכם בעזרת סיפורי אלף לילה ולילה. טוב ליבכם עלול לגרום לכם לקבל את גרסתו.

מזל קשת
אתם מחפשים כתף להישען עליה אבל לא ממש מוצאים. לא שיש בכך משהו רע אלא שאתם מפתיעים רבים בסביבה שרגילים לראות אתכם כיצורים עצמאים עד להחריד שלא צריכים יעוץ מאף אחד, כמעט אף פעם. אז הנה, הדעתנות והנחרצות שלכם גובות מחיר שלא נעים לכם לשלם. את מה שאתם מחפשים, קרוב לוודאי שתמצאו במקום מפתיע ביותר. מסר שבועי קובע כי מחזרים רבים מדי עלולים להוביל למצב של בלבול. נראה כי גם לשפע יש פגמים משלו.


מזל גדי
זה פרק זמן טוב בכל מה שנוגע לשיפור יכולות התקשורת. גם אם בעבר הייתם לא לגמרי ברורים עם עצמכם ואולי גם עם הסביבה, הרי שעתה הכל נראה קל וברור יותר. אל תסחפו להרפתקאות רומנטיות גם אם נורא בא לכם. אתם לא ממש בנויים לקטעים חולפים. הצורך שלכם בחוויות? חפשו פתרונות בתוך מסגרות קיימות ועם אנשים שאתם כבר מכירים. מסר שבועי קובע כי צפוי מזל רב בעניין פיננסי. נראה שאתם מצטיינים בגלגול כספים
בתקופה זו.

מזל דלי
אתם מרוכזים מאוד בעצמכם למרות שיש לכם לא מעט עניינים אישיים לפתור. במיוחד במה שמדובר בתחום המשפחתי, עליכם לתרגל קצת יותר אמפטיה דווקא במקומות וכלפי אנשים שיש לכם פחות סבלנות אליהם. אל תהיו עסוקים בחשבונות ובחישובים קטנוניים. פשוט זרמו והפעילו את הלב, לא את הראש. מסר שבועי קובע כי צפוי קשר עם אדם אשר רב בו הנסתר על הגלוי. ייתכן כי תצטרכו לפצח חידות.

מזל דגים
תחושת בטחון ושייכות שאתם מרגישים גורמת לכם להתנהג בסלחנות וברכות. עימות על נושא כלכלי הופך להיות שיחה אישית סנטימנטאלית, במהלכה מתבררות לכם הרבה עובדות שלא ידעתם עליהן. יחד עם זאת, הלחץ שחוויתם לאחרונה נותן בכם את אותותיו, לפחות מבחינה רגשית. אם יש לכם אפשרות, צאו לחופשה בליינית בהזדמנות הראשונה. מסר שבועי קובע כי צפויה פרשיית אהבהבים שקשה להמר על תוצאותיה.

מאמרים קשורים

Back to top button