אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 22.04-28.04

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
תופעה קוסמית משרה עליכם רוגע וביטחון. איכות גבוהה היא מילת מפתח שמאפיינת פרק זמן זה. לכל אורך הדרך אתם מקפידים לא לרדת מהרמה אליה התרגלתם, הן בתחום העבודה והן בתחום החיים האישיים. לאחרונה חשוב לכם מאוד לפעול באווירה רגועה ואתם תעשו הכול כדי שכך יהיו פני הדברים. אם יש סביבכם אנשים שאינם מעוניינים לשתף פעולה- נסו לנטרל את השפעתם.

מזל שור
תופעה קוסמית משליכה אתכם אל עולם הדמיון וההשראה. תחום אומנותי מושך את תשומת ליבכם ועליכם לקבל החלטה עקרונית לפיה מותר לכם ליהנות גם ללא מטרה מוגדרת של רווח כספי. יהיה מי שיעביר ביקורת אבל מומלץ שתתעלמו ותמשיכו בכיוון להגשמת הביטוי האישי. הדמיון המפותח שלכם יהווה יתרון בולט על פני האחרים. צפוי לכם משא ומתן עם אדם שאינו נחפז להגיע לסיכום. נראה כי הוא ממתין להצעות מגורמים אחרים.

מזל תאומים
בימים אלה צפויות לכם הצלחות לא מבוטלות בתחום העבודה. יש מי שמכיר בערך תרומתכם ואף לא יחסוך במילים טובות ומחמאות. האגו שלכם מתמוגג מנחת. תנו לעצמכם אפשרות להעביר חלק מרגשות הגאווה והשמחה אל חיק המשפחה. הקרובים אליכם ביותר זקוקים מאוד לתמיכה רגשית ולביטויי אהבה מילוליים. הכוכבים מאפשרים לכם לשחזר אירוע שהנחיל לכם אושר. השתדלו לתאם את הדברים עם מי שנכחו בו.



מזל סרטן
הרקיע משגר אנרגיות מחשמלות הישר אל הירח שליטכם. פרץ של פעילות נמרצת שאינה אופיינית לכם, מגיע בעיתוי המדויק והנכון ביותר עבורכם. מומלץ לגלות גמישות וספונטאנית ולא לנתח עם זכוכית מגדלת כל מה שקורה. אתם חשים צורך לצאת מתחום הדמדומים של דחיית ביצוע משימות. הארה ו'נפילת אסימונים' פנימיים מביאות אתכם להרגשה נפלאה של מיקוד ומרכוז.

מזל אריה
בימים אלה אתם סופגים אנרגיות מאתגרות והזויות קמעה מן הרקיע. יש לכם יכולת גבוהה לשנות מצבים ולחבר בין אנשים. שימו לב לא להיסחף לתוך מערבולת של עיסוקים שאינה מתגמלת אתכם בשום דבר ממשי מלבד לחיצת יד. עליכם להיזהר מהוצאות מיותרות. כדאי לבדוק בימים אלה את חשבון הבנק לעיתים קרובות, כדי להימנע מהפתעות לא נעימות.

מזל בתולה
בימים אלה אתם מתפנקים על פרץ של אנרגיה הרמונית המגיעה אליכם מן הרקיע. מעורבות חברתית תחשוף אתכם לאנשים מהם תוכלו למצוא אחדים שמתאימים לכם באופן אישי. לא מן הנמנע שיתפתחו קשרים בעלי פוטנציאל עסקי. אתם ממוקדים מאוד ומתחילים להבין להבדיל טוב יותר בין הדברים הטפלים שהעסיקו אתכם בעבר לבין – העיקר. זה פרק זמן בו מככבים תחכום ודיפלומטיה. הסבירו למי שצריך מה הוא עשוי להרוויח מקשריו איתכם.


מזל מאזניים
תופעה קוסמית תורמת לגישה פילוסופית שאינה אופיינית לכם לאחרונה. החומרנות שעל פיה אתם נוהגים, לא תורמת לכם. אתם עלולים להיכשל בלשונכם במהלך משא ומתן הקשור בקשר עקיף לעבודה. כדאי לגלות ערנות ולהקשיב לאחרים. את הדעות הפרטיות והביקורת שיש לכם להשמיע, עכבו למועד אחר או שמרו לעצמכם. הפנימו את התפיסה שלא כול מחשבה חייבת לקבל ביטוי מילוי מיידי.

מזל עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם 'נקרע' בין אנרגיה הרמונית לבין אנרגיה מאתגרת. אתם עלולים להיקלע לתוך מערכת יחסים שקרית בין שני אנשים בעלי אינטרסים מנוגדים באופן מובהק. למרות שיהיה קשה לרדת לעומק העניין ולברר מי נאמן לכם ומי מנסה לתפוס עליכם טרמפ לצרכים אישיים, מוטב לתפוס מרחק בטוח מכולם. לעת עתה, אין לכם סיבה שתצדיק לצדד באחד או בשני. כדאי להמתין. מה שנדמה לכם כשינוי בעייתי בתחום העבודה עשוי להתברר כקרש קפיצה אל עתיד ורוד ואופטימי.

מזל קשת
הכוכבים משגרים אנרגיות מאתגרות ומתישות הישר אל גזרת מזל קשת. האמונה באמת הפנימית וביכולת שלכם לקבל את מה שאתם רוצים, תהווה מדרגה שתאפשר קפיצת ראש למודעות משופרת. זה הזמן לעבור מדיבורים אל שלב הביצוע. צפויה לכם רכישה שדורשת מכם מעט ספקנות. מכל מקום, אל תמהרו לקפוץ על ההצעה הזולה ביותר. מתחיל להתגלגל רעיון שעשוי להוביל אל שותפות כלשהי. בסיפור הזה כדאי לכם להסתייע בכישוריכם היצירתיים.


מזל גדי
הרקיע משגר אנרגיה מופלאה ותומכת אל כוכב סטורן השולט בכם. יש לכם צורך ללמוד ולהתפתח כל הזמן, אך מתפתחת הרגשה שאתם נחסמים על ידי אנשים שקרובים לכם. קל לכם יותר לתת מאשר לקבל או לעמוד באסרטיביות על הרצונות שלכם. הקונפליקט הרגשי הזה יוצר מערבולת של רגשות שהגיע הזמן, מזמן, להעלות אל פני השטח ולא לשמור בבטן. רעיון שמנקר במוחכם דורש השקעה כספית. אל תנסו לחסוך כאשר מדובר במה שעושה לכם טוב.

מזל דלי
מעמדכם החברתי נמצא ביחס ישר לנכונותכם לגונן על מי שאינו מסוגל להגן על עצמו. המזל ניצב לצד הנועזים שביניכם. מניפולטיביות אינה מילה גסה כאשר היא באה להגן על האינטרסים שלכם. נראה כי מתפוגגים מכשולים שבלמו אתכם. תופעה קוסמית ממשיכה להזרים אליכם הזדמנויות ממוזלות. הצבע המאפיין אתכם הוא טורקיז, אבן המזל היא אחלמה, המתכת היא אלומיניום, הצמחים הם סחלב ויסמין, המזל המשלים הוא אריה, מספר המזל שלכם הוא 22 ובעל החיים הוא דולפין.

מזל דגים
ברור לכם לגמרי שעליכם לפעול לבד על מנת להשיג את מה שרצוי. אין מי שמבין יותר טוב מכם את מה שקורה לכם בתוך הנשמה. למרות שהדרך ארוכה, הרי שהכיוון נכון ואתם יכולים להירגע. התחום העסקי והרגשי כרוכים אצלכם זה בזה והיה טוב אילו הייתם לומדים להפריד ביניהם. הצבע המאפיין אתכם הוא תכול ירקרק, אבן המזל היא אקווא-מארין, המתכת היא פלטינה, הצמחים הם גפן וחבצלת מים, המזל המשלים הוא בתולה, מספר המזל שלכם הוא 7 ובעל החיים הוא דג.

מאמרים קשורים

Back to top button