אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 06.05-12.05

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
ראשון עד שלישי: זה פרק זמן נחמד ומרגש. אתם נראים טוב ומרגישים מצוין. בתחום הרומנטי צפויה התפתחות חיובית. שיחת טלפון שכבר חשבתם שלא תגיע- תפתיע. יציאה לבילוי קצר תתארך ובמהלכה תקבלו מהאנשים שיהיו במקום, מידע חשוב. מפגש עם מישהו שנוסע לחו"ל יניב פירות. שמרו על זרימת האנרגיות החיוביות. העיתוי בשל לעסקות בנוסח של המרת ישן בחדש. במקביל, כדאי שתצטיידו בברכתו של בעל המאה.

מזל שור
ראשון עד שלישי: זה פרק זמן אינטנסיבי ועמוס. אתם עובדים יותר מידי קשה, אבל נהנים לא לבלות יותר מידי זמן בבית. ענייני המשפחה מייגעים אתכם ואתם מעדיפים להיות במשרד. הפתרון האמיתי אינו טמון בבריחה מתמדת. אם יש לכם עניין אמיתי לפתור בעיות וקשיים, צריך למצוא דרך אחרת. עדיין מרחפת עליכם הצלחה שהיא תולדה של התרחשות ממוזלת שחוויתם. מהרו לנצל את הברכה שהיא מזמנת לכם.

מזל תאומים
ראשון עד שלישי: זה פרק זמן בו תתעוררו בבקרים בהרגשה שמשהו חדש עומד להתרחש בחיים שלכם. צפויה הכרות חדשה ומסעירה שתשפיע עליכם רבות אולם הדבר תלוי ברובו- בכם. יש לכם הרבה הזדמנויות אך לעיתים אתם חוסמים את הדברים בגלל חוסר יכולת להיפתח. ייתכן כי הדבר נובע מניסיונות בלתי מוצלחים בעבר. השאירו את העבר מאחור!



מזל סרטן
ראשון עד שלישי: זה לא בדיוק הטיימינג הכי-הכי שלכם אבל אם תשמרו על פרופיל נמוך תגלו שהמצב כלל לא נורא. בתחום העסקים – אתם מאוכזבים מהשקט היחסי ולא ברור לכם מה עומד לקרות. צפויות להתקבל חדשות טובות, אולם זה לא מספיק לכם. למרות הדאגה שאתם חשים, שמרו על אופטימיות זהירה ואל תסיקו מסקנות על סמך פרק זמן כה קצר.

מזל אריה
ראשון עד שלישי: אתם תוהים בנוגע למה שנראה כמו מסר רומנטי אך ייתכן כי אינו כזה. אם תנסו לברר, לא תקבלו תשובה ברורה. אין טעם להאשים בבלגאנים שלכם את האנשים האחרים המעורבים. בסך הכול ישנם דברים שאף אחד אחר מלבדכם לא יכול לבצע. אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים בכסף משפיעים על העניין.

מזל בתולה
ראשון עד שלישי: אתם במצב רוח טוב במיוחד. בני הזוג תומכים בכם ואתם מרגישים ביטחון במערכת. האינטימיות מגיעה לשיאים חדשים. חבל שאתם צריכים גם לעבוד, הכי מתאים היה לכם לבלות את כל הימים הללו בטיולים או בבילויים. לפנויים: הקדישו זמן לרומנטיקה ולחיזורים. על מנת להצליח ולהתקדם, תצטרכו לטפל תחילה במצוקותיו של אדם הזקוק לעזרתכם.


מזל מאזניים
ראשון עד שלישי: אתם מגלים בגרות בלתי רגילה ומגיבים במתינות על מצבים מתסכלים במיוחד. מאבקי כוח עם אנשים קרובים לכם, יותירו אתכם עייפים ומותשים נפשית. בנוסף, אירועים משונים קורים עכשיו. אתם מקבלים מסרים מבלבלים מכמה כיוונים שונים. מישהו מבטיח לכם הבטחות מעניינות שנראות על פניו בעלות פוטנציאל. אורח יעניק לכם עצה מועילה או יבשר בשורה משמחת.

מזל עקרב
ראשון עד שלישי: יש לכם תוכניות למכביר אולם חלקן הגדול לא יתרחש בגלל תקלות ואי הבנות. מצב חדש 'יטרוף את כל הקלפים' וידרוש מכם היערכות מחודשת. מי שנמצא במערכת זוגית מוזמן לבדוק מה קורה אצל בן/ת הזוג על מנת למנוע אי נעימות בגלל מידע שעלול להכניס אלמנט של חוסר אמון. דאגות וחרדות המדירות שינה מעיניכם, תתבררנה כלא מוצדקות.

מזל קשת
ראשון עד שלישי: השבוע רק התחיל ואתם כבר עייפים. העומס בעבודה גדול ושעות העבודה המתמשכות גורמות לכם לחוש כאילו אינכם יכולים להמשיך. הבעיה נעוצה בעיקר בעובדה שאתם דואגים ליתר מידי דברים בבת אחד וזה גורם לכם לעייפות נפשית. צאו לבלות. מצב הרוח ישתפר בהתאם. אתם נוגעים בנימי נפשו של אדם שאינו נוהג להיפתח. נראה כי מצאתם את המפתח למנעול נשמתו.


מזל גדי
ראשון עד שלישי: ההחלטה לשפר את המצב החברתי והפעולות שנקטתם בתחום זה, מתחילות לשאת פרי. אתם מרגישים במרכז העניינים ונהנים מכל רגע. זה פרק זמן בו תגלו שמתעורר בכם חשק לנסיעות ולטיולים. נצלו את שעות הערב של יום שלישי לתכנון הימים הבאים. פנויים ופנויות- אתם עלולים להתאהב מבלי שתרגישו. שימו לב, לא כדאי להיסחף מהר מידי.

מזל דלי
ראשון עד שלישי: הגישה החיובית שלכם פותחת לפניכם הרבה דלתות שקודם היו חסומות. אתם מהמרים על צעד נועז שעד עתה נרתעתם מפניו. נראה כי המזל איתכם ככל שאתם מעלים את רף הסיכונים. גם בעבודה וגם בתחום החברתי מסתמנת עליה בפופולאריות. צפויות הכרויות חדשות ומבטיחות. מצב הרוח המרומם עלול לגרום לכם לבזבז יותר כספים ממה שאתם עושים בדרך כלל ועליכם להימנע מפזרנות מיותרת.

מזל דגים
ראשון עד שלישי: זה פרק זמן מוצלח לקבלת החלטות, למרות שאתם מתחמקים מהצעה שממתינה לכם מזה זמן רב. מצב הרוח שלכם צפוי להשתפר בעקבות שיחת טלפון מעניינת. צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים. במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה מכרים חדשים. ההיבט ההרמוני שנפתח ברקיע, עשוי לרמוז על הצלחות אצל אלה מכם העוסקים בסיעוד.

מאמרים קשורים

Back to top button