אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 13.05-19.05

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
כוכב מרס שליטכם מושך אנרגיות הרמוניות מן השמש ומן הירח. התופעה גורמת לכם להתיידד עם כל העולם ואשתו. אתם מוצאים את עצמכם מבלים זמן רב בשיחות נפש גם עם אנשים שאינכם קרובים אליהם במיוחד. הרגישות והסימפטיה שאתם מגלים הופכים אתכם ל'כתובת' לכל מי שיש לו עומס רגשי. היזהרו לא להתיש את עצמכם וגם לוותר על צרכים בסיסיים של עצמכם בשם הנתינה. חשוב ואפילו חיוני ליצור איזון.

מזל שור
כוכב ונוס השולט בכם סופג אנרגיות הזויות ומוטרפות המגיעות אליו מכוכב אוראנוס. מצבים של חוסר וודאות גורמים לכם להתלבט עוד יותר לגבי צעדים ופעולות שלגביהם יש לכם כבר החלטות עקרוניות לביצוע. נראה כאילו מישהו מטרפד את כל מה שתכננתם. לא קל לכם להיות במצב זה של חוסר אונים. התנאים אינם נוחים כרגע לביצוע שינויים ואולי עדיף להתאזר בסבלנות ולחכות למועד מתאים יותר.

מזל תאומים
כוכב מרקורי השולט בכם, סופג בימים אלה אנרגיות הרמוניות מגזרת מזל שור. התופעה מובילה אל פרק זמן ידידותי. יש לכם יכולת לרכז סביבכם חברים ולהשפיע על דרך המחשבה שלהם. במידה ולא תתכננו את צעדיכם כראוי אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים של ניגוד אינטרסים. כדי למנוע חיכוכים כדאי כבר בשלב זה להגדיר ציפיות של כל הנוגעים בדבר. קחו בחשבון שלא תוכלו לזכות בתהילה ולצפות שמישהו אחר יעשה את העבודה.



מזל סרטן
הירח מרעיף עליכם אנרגיה בעלת אופי חמים ונוסטלגי. ייתכן שאתם מוצאים את עצמכם אומרים דברים שהתכוונתם לשמור בסוד. עליכם לנקוט באמצעי זהירות אם חשוב לכם לשמור של קשר חברי שנמצא בתהליך התרופפות. יתכן כי אחרי מחשבה נוספת תגיעו למסקנה שאין לכם עניין רב במיוחד לשלם את ה'מחיר הרגשי' שאתם נדרשים. במקרה זה באמת אין לכם בעיה וכל מה שנותר לעשות זה להמשיך הלאה ולעודד קשרים חדשים עם אנשים אחרים שנכללים במעגל החברתי שלכם.

מזל אריה
השמש השולטת בכם מקיימת קשר הרמוני עם כוכב מרס. התופעה מיטיבה עם רעיונות הרפתקניים. תחושת המסירות והמחויבות שלכם גבוהה מהרגיל. אתם חשים מעין התעלות רוח מה שנותן לכם מוטיבציה וכוחות פנימיים לדבקו במשימות שלקחתם על עצמכם. התמקדו ואל תתנו לעצמכם לאבד את הראש. הזמנה לבילויים ליליים מאוחרים עלולה לפתות אתכם באופן מיוחד. ההחלטה הסופית היא שלכם. השיקול צריך לכלול מחשבה לגבי ימי המחרת.

מזל בתולה
כוכב מרס מעמת עתה ברקיע את כוכב מרקורי השולט בכם, עם אנרגיה בעלת אופי ביקורתי ותזזי. אתם עסוקים יותר מידי בביקורת עצמית, מה שמפריע לכם בפעילות החיצונית. נסו לא להתעסק יותר מידי בבעיות של אנשים אחרים. כרגע יש לכם לא מעט עניינים לא פתורים שאתם צריכים להתפנות אליהם ולהחליט מה לעשות בנידון. בין היתר, תדרשו לביצועים מהירים יותר בעבודה. אל תכנסו ללחץ אלא דאגו להתארגנות יעילה יותר.


מזל מאזניים
תופעה קוסמית עלולה להכניס אתכם לערוץ שגרתי וקונפורמי להחריד. אל תתנו לקשרים האישים שלכם להפוך למובנים מאליהם. לקח לכם הרבה זמן לשפר את המצב, אז לא כדאי לתת לו להתדרדר בחזרה במורד. יש לכם את הכוחות לא להיכנע למצבי לחץ, למרות שלעיתים נראה 'על פניו' שאתם מוותרים יותר מידי. אל תנסו לשלוט. הפעילו את הצד הרך שלכם ותגיעו לתוצאות טובות הרבה יותר.

מזל עקרב
כוכב אוראנוס משגר אנרגיות מוטרפות ומנצחות הישר אל כוכב פלוטו השולט בכם. התופעה מולידה פרק זמן של שינויים. אלה נוחתים עליכם ומתקבלים בקלות יחסית. אתם מגלים תעצומות נפש שמכוונות אתכם למקומות הנכונים, אליהם אתם צריכים להגיע. את התובנות והתשובות האולטימטיביות תוכלו למצוא בתוך תוככם. רק תנו לעצמכם צ'אנס להקשיב. תחושה של התחדשות וניקיון פנימי גורמת למצב רוח מעולה.

מזל קשת
כוכב יופיטר השולט בכם מקיים יחסים יוצאי דופן עם כוכב נפטון. זה פרק זמן טוב לאהבה אך לא להימורים. אדם מקסים ונבון נותן לכם עצות טובות אולם אתם מתעקשים להתעלם ולהמשיך להתלונן. אל תתפלאו אם בקצב הזה תצטרכו להתמודד לבד עם הבעיות שלכם, ואולי מוטב שכך. כדאי להתמקד בנושאים שמעסיקים אתכם ולא להתפזר על שטחים אחרי שהם בעלי חשיבות משנית בימים אלה כמו ענייני המשפחה המורחבת.


מזל גדי
כוכב סטורן השולט בכם סופג אנרגיות המושפעת מיסוד האדמה. התופעה מעניקה לכם אנרגיה פיסית רבה מהרגיל. עניינים הקשורים לנושאים של חוק וסדר יעסיקו אתכם בימים אלה. המזל נוטה להאיר לכם פנים ונראה שאין לכם כל סיבה לדאגה. יוזמות והתחלות חדשות צפויות לכם בקרוב. אדם השייך לעבר הרחוק שלכם יוצר קשר ומציע מפגש, אל תהססו- לכו על זה ובגדול. למרות שאין לכם זמן מיותר- אתם צפויים לזכות בהפתעה, כך ששווה לכם להתאמץ.

מזל דלי
כוכב אוראנוס השולט בכם נמצא בהיבט הרמוני כלפי כוכב סטורן. התופעה מאפשרת לכם לחקור את אשר היה סמוי מעיניכם עד כה. מעורבות רבה יותר במתרחש במשפחה, תאפשר לכם להבין טוב יותר את הטענות המושמעות כלפיכם לאחרונה. עליכם לשמור על דיסקרטיות ולא לנפנף בהצלחות שלכם שנראות צורמות, במידה מסוימת, על רקע הקשיים שיש לאחרים. הפעילו את החוש הדיפלומטי שלכם ונהגו בטאקט המרבי, גם אם אינכם מורגלים בכך.

מזל דגים
תופעה קוסמית יוצאת דופן תורמת לכם עולם רגשי חמים ומתוק מהרגיל. צפוי פרק זמן טוב. רגשות עמוקים מצפים אתכם אך יש לכם את הכלים להכיל הכל. עליכם להתכונן נפשית ולהכין את עצמכם לשינויים שעומדים בפתח. לא שאתם מרגישים מאוימים כי שינוי גורם לכם להתרגשות ולזרימת אדרנלין מוגברת, אך אמפתיה מצד בן/ת זוג או אדם קרוב אחר, תסייע מאוד ברגעים מרגשים אלה.

מאמרים קשורים

Back to top button