אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 01.07-07.07

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
צפויה קלילות לא אופיינית ביכולת שלכם לתקשר עם חברים. מישהו שלאחרונה אתם רואים פחות, קצת כועס ונעלב. אתם לא חייבים להתנצל אלא פשוט להסביר. זה לא יהיה קשה, במיוחד לאור הזרימה הוורבלית החופשית. הראו נכונות לשיתוף פעולה בלי להיכנס לעימותים עם בן/ת הזוג. הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם אתם מרבים להגות, להרהר ולתכנן – אך לא ממש מגשימים או מוציאים אל הפועל.

מזל שור
אתם מתחילים לפתח יחסי תלות באדם קרוב והדבר קצת מפחיד אתכם, אז לפני שאתם פוצחים בריצה מבוהלת לאחור, כדאי שתיקחו בחשבון את ההיסטוריה המשותפת. אין סיבה לפאניקה. ניסיון התקרבות במקרה של קשר חדש, אף הוא עלול להרתיע את אלה שלא ממש מוכנים למעורבות רגשית. טיפ: רצוי להגיב במתינות. הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם אתם מתלבטים בין רחשי ליבכם, לבין קולו של ההיגיון.

מזל תאומים
צפויה תחילת שבוע רומנטית. לפנויים- זה זמן מתאים להתחיל קשרים חדשים. הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לצאת למקומות בילוי בהם יש לכם סיכוי לפגוש אנשים כמוכם. תוצאות הן עניין של מזל ועיתוי נכון. אז תדאגו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. אתם יודעים מה צריך לעשות ועם מי כדאי לכם להתחבר. אנשים בעלי אנרגיות שליליות לא יתרמו לכם שום דבר. עדיף פשוט להתרחק.



מזל סרטן
הימנעו מלנסות לטייח עובדות שיצוצו במשך הזמן ויתגלו ממילא. בדקו זווית ראיה חדשה כלפי נושא שמטריד אתכם ללא הפסקה. אם אינכם יכולים לשנות את המצב, פשוט תלמדו לקבלו. שיחה שאתם די חוששים ממנה תסתיים בתוצאה מפתיעה לטובתכם. הצד השני מנסה לרצות אתכם בכול דרך אפשרית ואין טעם שתהיו תוקפניים. משאלות לב עומדות להתגשם בקרוב.

מזל אריה
עליכם לתפוס מרחק פיסי על מנת להירגע ולהרגיע את האווירה המתוחה. הסתגרות וכעסים, כמו גם עלבון על משהו שנעשה לכם בשגגה- לא יובילו לשום מקום. גם התנהגות פסיבית היא הדבר האחרון שיתרום לפתרון בעיות. תיזמו שיחה בארבע עיניים ותבהירו את הרגשתכם. אף אחד לא אמור לקרוא את המחשבות שלכם בלי שנאמר שום דבר שיכול לרמז על כך.

מזל בתולה
הוצאה כספית שאינה הכרחית, תיחשב עתה בעיני כול לעניין של מותרות שאינכם יכולים להרשות לעצמכם. אתם מרגישים כמובן אחרת, אבל אינכם אובייקטיביים. בשלב זה עדיף להצטמצם עד שהנושא הכספי יתבהר באופן ספציפי יותר ותדעו איפה אתם עומדים. יחד עם זאת, אין סיבה להיכנס לקטע של דאגנות חסרת פשר. עליכם להאמין יותר בעצמכם וביכולות הגבוהות שלכם.


מזל מאזניים
אלה מכם שמחפשים אהבה יצליחו בחיזור אחרי בן/ת המין השני. אירועי תחילת השבוע יגרמו לכם הנאה רבה ואתם בהחלט מתחברים לעצמכם ולהרגשה ש-'הכול עוד אפשרי'. זה לא עניין של גיל אלא הרגשה פנימית שיש להוסיף לטפח. מפגש חברתי מוצלח יגרור הזמנה נוספת לטיול או מסע משותף. טיפ: יוזמה. אבל לא יותר מידי בהתלהבות. גם לא כדאי שתתנדבו למשימות שיעסיקו אתכם יותר מידי.

מזל עקרב
מפגשי חברה צריכים להיות מתוכננים כך שיהיו 'הדובדבן' של תחילת השבוע. יתכן כי תבחרו לוותר על בילויי הערבים. זה באמת תלוי בנכונות שלכם להתגמש עם עוד דברים שתכננתם לזמנכם הפנוי, המועט כול כך. כדאי להכין תוכנית מוגדרת מראש אבל להיות פתוח לשינויים. קשר רומנטי עומד למבחן. אתם לומדים מהר איפה אתם עומדים וטוב שכך! שאיפתכם לשלמות (פרפקציוניזם) עשויה לשרת אתכם בנתיב הקריירה, אך כדאי לכם לנטוש אותה בקטעים שבינו לבינה.

מזל קשת
אתם מרגישים חנוקים במקצת. אל תיכנעו לרצון שלכם להתבודד. במקרה שלכם זה ממש לא תורם שום דבר. ממילא בניתם סביבכם חומות כדי להגן על עצמכם מפני פגיעה של אחרים. אתם מספיק חזקים כדי להתמודד ולא יקרה לכם שום דבר רע אם תקשיבו למה שאומרים לכם ועליכם. הרקיע מייצג מצבים שהמילים הנרדפות שלהם הן: רז, סוד ותעלומה. ייתכן שמדובר בפרשיית אהבה סודית או כזו שהשתיקה יפה לה.


מזל גדי
האנרגיות שלכם נמוכות ואתם חשים דכדוך. זה פרק זמן שרובו ככולו עיכובים ואי הבנות. יש ביניכם מי שסבורים כי אולי מוטב להסתגר בבית ולהתמקד בקריאת ספר טוב או צפייה בסדרת הטלוויזיה האהובה עליכם. אתם לא חייבים להסתובב בחוץ ממקום למקום, במסגרת המתיימרת להיקרא "חיי חברה סוערים". הרקיע מעודד מצבים משגשגים ומלאי אופטימיות. במקביל, הוא מייעץ לכם לסגור קצוות בדרך אל ההצלחה.

מזל דלי
הפופולאריות שלכם עולה. אתם זוכים לשיתוף פעולה יותר ממה שאתם רגילים גם מבני משפחה וגם מחברים. שמירה על עקרונות מתבררת כנכונה, למרות שבעבר היו כאלה ש"האשימו" אתכם ביותר מידי שמרנות וקיבוע מחשבתי. מצב הרוח טוב מתמיד. בתחום הרומנטי צפויות לכם בקרוב הפתעות נעימות. אם אתם מביטים בסיפוק על פעולות שעשיתם למען אחרים, הרי שהגיע הזמן שתעשו משהו גם למען עצמכם.

מזל דגים
רצוי לשמור על רמה סבירה של שליטה באירועי היום-יום, למרות שמאוד בא לכם להעביר את האחריות לאחרים ולא להתעסק עם שום דבר. קצב עשייה מהיר שתוקף אתכם בתחילת השבוע, מותיר אתכם מותשים. הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם את זוכים בייעוץ מקצועי כלשהו, ייתכן שמדובר בייעוץ בתחום האישי. חתירה לשלמות עלולה לעכב מיזם שאתם שותפים בו. כדאי להציב גבולות גם לפרפקציוניזם, אתם יודעים.

מאמרים קשורים

Back to top button