אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 26.08-01.09

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם מרגישים במלכוד. מצד אחד יש לכם רצון וחשק עז לעשות דברים מרגשים מתוך התלהבות פנימית. מצד שני, יש לכם שיקולים אחרים שדורשים מכם איפוק והתחשבות באחרים. הכוונה היא בעיקר לאנשים הקרובים אליכם השונים מכם. הפערים הם גדולים ואתם נדרשים לגלות סבלנות ופשרנות שעולה לכם בלא מעט בריאות. אתם צריכים לראות אם מתאים לכם להישאר בקשר הזה- שקלו את היתרונות לעומת החסרונות. אם אתם כבר 'עייפים', לא נראה שתגיעו רחוק. הרקיע צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".

מזל שור
כבר הרבה זמן אתם 'יושבים על הגדר'. גם לא מעט רמזים המגיעים מהיקום מצביעים על כך שהגיע הזמן ללכת אחרי נטיות הלב לכיוון של מיסטיקה. אכן, יש לכם יכולות בתחום ויש מקום לחקור את הנושא יותר לעומק. יחד עם זאת, חשוב לזכור את הניסיונות הרלוונטיים מהעבר. תלמדו מטעויות של אחרים וגם של עצמכם. באמת אין טעם לחזור שוב ושוב על אותם מעשים במיוחד כאשר המחיר גבוה כול כך. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.

מזל תאומים
אתם מוצאים את עצמכם מתרגזים על אירועים שאינם תלויים בכם כלל. זה בזבוז זמן מוחלט וככול שתפנימו את העניין הזה ביתר מהירות, יהיה לכם קל יותר לתפקד. ישנם דברים שאכן מפריעים לכם אולם אינם קשורים אליכם בכלל. אינכם יכולים לשלוט על מעשיהם של אנשים אחרים ובוודאי לא על תחושותיהם. נכון שקשה לכם לקבל ביקורת, אז מה? מומלץ להירגע ולהקשיב. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.



מזל סרטן
אין לכם שום מגבלות, במיוחד כאשר אתם מחליטים 'ללכת עד הסוף'. אתם מרגישים פחד ברמה מסוימת, אבל לא בטוח שזה מהסיבות הנכונות. אל תפנטזו. היו מציאותיים ואת תסמכו על אחרים. כידוע, כול דבר בעיתו. הניסיון שלכם להתעלם מבעיה ביחסי אנוש – לא יעבוד. אין טעם להתנהג כמו בת יענה, צריך לבדוק ולטפל בבעיה מהשורש: מה שבטוח שזה יכאב פחות ממה שיקרה אם תדחו שוב ושוב. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

מזל אריה
הכול בסדר ומותר לכם ליהנות. קשה לכם לפרגן לעצמכם, אך לא כך לבני משפחה. איך אפשר להתייסר כך ולשם מה? זה באמת לא שווה את המחיר. תחליטו שאתם משחררים את הרסן. היו בלתי צפויים, זכרו איך זה היה פעם ו'תפטרו' את עצמכם מתפקיד ה'שוטר/ת'. לכו עם מה שקורה בסטייל ובכייף. זה אפשרי. קצת מאמץ. טיפ: יצירתיות תעזור לכם! הרקיע מעודד תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הוא מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.

מזל בתולה
צפויה נסיעה ארוכה. תוזמנו למפגש חברתי מעניין, שלא כדאי לוותר עליו גם אם אתם עייפים. שמרו על איזון בין קשרים ישנים וחדשים. יש מי שרגיש מאוד באשר לריגושים בחברת אנשים אחרים. בשבילכם זה אולי כלום, אך הצד השני- נפגע. כדאי גם לבדוק את מושג הנאמנות וגם להפסיק (לפחות בטווח הקצר) את כול הקשרים ה'ידידותיים' עד שהאווירה תירגע. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.


מזל מאזניים
היפטרו מהמתחים העודפים על ידי תרגול מדיטציה. האחריות שלקחתם על עצמכם כבדה למדי ולא פלא שאתם מרגישים עייפות נפשית. נראה כי הנכם מחכים להערכה, שלצערכם לא מגיעה. שינוי משמעותי יתרחש לאחר שאתם ורק אתם, תחליטו לנקוט במדיניות חדשה. פרצו גבולות קיימים, התלבשו אחרת ושדרו ליקום שיש לכם מה לתת. מי שישקיע בכם, רק ירוויח. טיפ: אל תנסו לשנות סדרי עולם אצל אנשים אחרים.

מזל עקרב
אתם מתלהבים מהשינוי המקצועי שיזמתם, בו אתם מעורבים בתחום חדש שמרתק אתכם. הזוגיות עומדת למבחן, חשוב להקפיד על חלוקת סמכויות- יש גבול גם ל"ביחד", במיוחד בשבילכם. סיכמתם על חוקים מסוימים? קבעו גם לוחות זמנים. שמרו על האופציה לחזור בכם. התעמקו קצת יותר! יש עוד עולם שלם מתחת לפני השטח. מצד שני, אל תגזימו כדי שלא ייווצר הרושם שאתם מנסים לדחוק מישהו החוצה. הרקיע מעודד תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

מזל קשת
יש מצב לקטע רומנטי סוער שילך ויתפתח באופן טבעי. תשקיעו מעצמכם, זה לא יזיק אלא רק יועיל. גייסו טונות של סבלנות: לא קל לכם אך גם לא קל איתכם. הריגושים כבר כאן אבל חשוב להשקיע קצת תכנון גם לעתיד. הימנעו מגילויי קנאה, זה לא מוסיף לכם קרדיט (גם אם זה טבעי). בכול מקרה, זה לא העיתוי הנכון להפגין בעלות שאינה במקומה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.


מזל גדי
זה פרק זמן עם תחושת הרמוניה. אתם מקבלים פרגון ומחמאות בכמויות. אכן, אהבה מביאה אהבה. חלקם הגדול של התרחשויות כבר לא אקטואלי. זה נשמע פתטי אפילו לדבר על זה. במקום לבזבז אנרגיה על הסתרת סודות, קבלו את המציאות כפי שהיא. מה לעשות עם האמביציות וכושר המנהיגות שלכם? הפנו אותם לתחום העבודה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת" ובספונטאניות, תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות.

מזל דלי
הפנויים שביניכם נהנים מהצעות רבות. היכרויות והזדמנויות לקשרים חדשים ומעניינים. לא הכול הולך 'חלק' אבל אין ספק שיש לכם הזדמנות לבדוק מה נמצא בחוץ ומה ה'ערך' החיצוני שלכם. תנו לעצמכם לזרום- חשוב שלא תסכנו את עצמכם שלא לצורך, הדיסקרטיות גם היא גורם חשוב במיוחד. שמרו על דרך פתוחה חזרה, לא לשרוף גשרים ישנים בטרם בניתם חדשים. המטלה שלכם עתה היא לזהות את הגורמים למתח השורר מול בן/ת משפחה. הרקיע מעודד תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.

מזל דגים
זה פרק זמן אשר בו אתם עסוקים במוטיב האהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לשמחה. כמה זמן זה ימשך? התשובה לגביכם לא משמעותית. אתם צריכים ללמוד להתחבר מחדש. נסו ליהנות ממה שיש. יש לכם מחשבות מטרידות לגבי העתיד. מה שבטוח שהמסגרת שקבעתם לעצמכם- תתממש. לגבי הפרטים- יש לכם מרחב פעולה גדול למדי. העמידות תלויה בתעצומות הנפש שלכם. כישלונות, משברים או אתגרים? תלוי איך אתם מסתכלים על זה. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים. אקשן הוא שם המשחק. יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.

מאמרים קשורים

Back to top button