אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 14.10-20.10

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אדם אליו אתם קשורים בו, מפעיל עליכם לחצים שאתם מתקשים לעמוד בהם. בעצם זאת סחטנות לשמה ולמרות שחשוב לכם לשמור על קשר טוב – המחיר הרגשי הכרוך בעניין, כנראה לא מצדיק את ההקרבה. נסו לפתור את חילוקי הדעות בצורה שקטה והעיקר- עניינית. אל תתנו לאנשים אחרים להוביל אתכם לעשות דברים המנוגדים לערכים שלכם ולאופייכם בכלל. אל תחששו להתחרות על ליבו של האדם שכבש את מחשבותיכם. הצעד הראשון בכיוון הנכון הוא טיפוח דימוי עצמי חיובי.

מזל שור
אתם לא מבינים מה בדיוק עובר עליכם וגם אחרים לא כל כך. נראה כי אתם מתהלכים עם תחושות מוזרות. בא לכם לגוון ולשנות, החל מסגנון הבגדים שיש לכם בארון ועד לאחרון החברים. מהפכות מסוג זה לא נעשות בדרך כלל בשבוע אחד ובכלל, רצוי שתגדירו לעצמכם תוכנית פעולה מדויקת. חוסר ארגון וכאוס זה לא בדיוק הסגנון שלכם. יש ביכולתכם להפוך תחביב למקצוע. אל תמכרו את עצמכם בזול ואל תקלו ראש בכישרונותיכם.

מזל תאומים
דווקא עכשיו כשהעניינים השוטפים מתחילים להשתפר במידה מסוימת, וציפיתם להקלה במצב הרוח המדוכדך שפקד אתכם לאחרונה, מתרחש ההיפך. הסיבה לזה היא עייפות רבה שתופסת עכשיו את מקומם של העימותים והוויכוחים. דרכים אחדות שיכולות לסייע לכם להתמודד בימים אלה, עם מה שעובר עליכם, הן דווקא בכיוון הרוחני. מומלץ למצוא זמן לעצמכם. אתם טוענים את הסובבים אתכם באנרגיות ממוזלות. במקביל, כדאי שתוציאו מעולמכם את מי שמזרים אליכם אנרגיות שליליות.



מזל סרטן
קחו אחריות על עצמכם ואל תצפו שאנשים אחרים ישעשעו אתכם על תקן של 'וועדת תרבות'. זה תפקיד שאף אחד לא חושק בו. למרות שיש לכם תחושת קיפוח ואתם רוצים להיות מפוצים, הרי שגם לצד השני יש דרישות משלו. אולי אתם מרגישים הקלה זמנית אבל בעיות שאינן נפתרות מהיסוד ישובו ויצוצו בעתיד. התמקדו באנשים אשר צירוף אותיות שמם המלא או ספרות תאריך לידתם, מניבים את המספר 4 הנחשב ליציב, חומרי ומעשי.

מזל אריה
למרות שאתם מדשדשים בזמן האחרון מבחינת העבודה, הרי שקשה לכם להגיע לכלל החלטה של לפסול את מה שהיה או להתחיל ביוזמה חדשה. כדי להגיע לתוצאות על פני השטח, עליכם לעשות משהו דרסטי ולקחת סיכון מחושב. אין צורך לוותר על עקרונות מקודשים לכם, אבל שינוי משמעותי הוא בהחלט בר ביצוע. לא כדאי לדחות. הגיע הזמן להשתחרר מדעות קדומות ומכבלים מעיקים. זה הרגע בו עליכם לפרוץ את החומות שהקמתם סביבכם.

מזל בתולה
חיפוש אחר 'אקשן' וריגושים מניע אתכם בימים אלה. פעולות מהירות שאתם עושים עשויות להביא אתכם למצבים ולהתנסויות חדשות ומאתגרות. אתם מערערים על סמכות של מישהו שאינו רגיל בכך ועלולים לגרום לתקרית 'דיפלומטית'. שמרו על האינטרסים שלכם למרות שזה לא הולך להיות אתגר קל. לא כל קשר רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות. תנו צ'אנס גם ליחסים שנועדו לבילוי ולהנאה.


מזל מאזניים
ברמת העיקרון הייתם רוצים למצות את הפוטנציאל שלכם בצורה הרבה יותר מעמיקה, אולם אתם גם מחפשים 'חיים נוחים'. לא בא לכם להתאמץ יותר מידי. זה בסדר אך בתנאי שתלמדו להכיל את התכונה הזאת מבלי להיכנס למצבי רוח ותסכולים מיותרים בכל פעם שהדברים לא מתקדמים בקצב שלכם. במקביל ובתחום הקריירה נראה כי גם לכם מותר לחשוף שיניים כלפי מי שמנסה להכשילכם. יש אנשים שרק שפה מעין זו מצליחה לשכנע אותם.

מזל עקרב
ברור לכם שאתם בתקופה של שינויים שמתקדמים מידי יום ביומו. יש לכם הזדמנויות לגדול ולהתפתח. עליכם לשמור על קשרים הדוקים יותר עם אנשים שמגלים בכם עניין מקצועי. אדם אשר בשמו מופיעה האות שין, משפיעה עליכם רבות ולחיוב. מצב הרוח ותחושת הביטחון העצמי משתפרים ובצדק. יש להשקיע מחשבה רבה בשינויים שברצונכם לבצע. הפיתוי להתחדשות ולרענון עלול להוליד הרפתקנות שאינה תורמת דבר.

מזל קשת
למרות שאולי זה לא ממש נראה כך כרגע, העתיד שלכם מלא הבטחה חיובית, אך זאת בתנאי שתממשו את הפוטנציאל שלכם. כלפי חוץ אולי ייקח קצת זמן לשינוי משמעותי, אבל מתחת לפני השטח קורים דברים משמעותיים ביותר. שקלו הסבה מקצועית או פעילות יוצאת דופן בתחום שקשור למומחיות שלכם. עולם הנסתר פותח שעריו בפניכם. זו הזדמנות גדולה עבורכם אך ההחלטה היא בידיכם.


מזל גדי
אתם מבלים יותר ויותר זמן בפעילות מעניינת שגיליתם. השעמום והשגרה מפחידים ומרחיקים אתכם מאנשים קרובים, וזה לא חייב להיות כך. אפשר בהחלט ואפילו רצוי ליזום פעילות משותפת. מומלץ להימנע מאותם דפוסים שאתם מכירים מהעבר. חידוש ויצירתיות הם המפתחות להצלחה, גם ביחסים שבינו לבינה. בעיה פיננסית עשויה להיפתר הודות לאנרגיות המגיעות מעבר הים או מאדם שלא ציפיתם ממנו כי יתרום לכם.

מזל דלי
מידע ורמזים עבים 'כמו פיל' שאתם מקבלים מעמית למקצוע, 'מסדרים' לכם את הראש. התלבטות קשה מסתיימת במסקנות ברורות, מה שמקל עליכם מבחינה רגשית. אדם ממזל בתולה יכול לעזור לכם לממש את זכויותיכם בתחום בו חסר לכם הכוח לברר דברים עד הסוף. אל תתביישו לבקש. אל תחששו להפעיל מרפקים בדרך אל הפסגה. השתדלו לזכור כי גם הסובבים אתכם אינם מלאכים צחורי כנפיים.

מזל דגים
הצטברות של כעסים גורמת לכם, בין היתר, להפר שיווי משקל עדין עם אדם קרוב. עבודה רבה שדרשה מאמץ והשקעה, עלולה לרדת לטמיון בגלל גאוותנות וחוסר רצון להידברות וחבל. המגמה הבולטת בכל הסיפור הזה היא התרסה ואגו. למרות הקושי יש לגלות אצילות נפש ובגרות אמיתית. זכרו כי גם חיי הנישואין הם סוג מסוים של שותפות. פירוש הדבר הוא שכדאי לכם להשקיע בבן הזוג את אשר לא הייתם מונעים משותף לעסקים.

מאמרים קשורים

Back to top button