הכל על קבלה

הילינג קבלי – יהודי

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, מיטל אלבז לביא
הילינג יהודי הוא ריפוי אנרגטי קבלי בתוספת של אלמנטים בריפוי של אורות הבורא ומעבירים אותו תהליכים של איזון אנרגטי וטיהור רגשי.

הילינג יהודי הוא ריפוי אנרגטי קבלי בתוספת של אלמנטים בריפוי של אורות הבורא ותפילות מספר תהילים, ספרי קבלה וזוהר מחברים את האדם לאורות הבריאה ומעבירים אותו תהליכים של איזון אנרגטי, טיהור רגשי, מנטאלי, פיזי ומכניסים אותו להגנות של קדושה תהליכים אלו מובילים את האדם לשפע של בריאות, פרנסה, הצלחה, שפע, לזווג.

בהילינג יהודי האדם עובר תהליכים פנימיים באמצעות ריפוי אנרגטי ועבודה תת מודע דרך אלמנטים של כוחות הבריאה ע"ב השמות התכנסויות מדיטטיביות לחיבור האדם לצינורות השפע וההצלחה שלו דרך עבודה פנימית על מידותיו אישיותו השקפותיו והווייתו דרך שורש נשמתו.


הריפוי נעשה באמצעות העברת אנרגיה דרך כפות ידיים של המטפל. המטפל, מעביר אנרגיה על המטופל מחבר אותו לאורות הבריאה של היקום ומרפא אותו ממכאוביו הרגשיים המנטלים, והפיזיים. נטרול מחשבות שליליות, אנרגיות שליליות, כוחות טומאה שמשתלטים על האדם, איזון רגשי, גופני, מנטאלי, רוחני. טיפול בטראומות רגשיות ובפחדים, כעסים, עצבות, תסכול, עבודה על דימוי עצמי ובטחון חוסר יכולת ביטוי, עבודה על תקשורת מקרבת ובהירה.

 הפרעות בתפקוד המנטאלי של האדם עבודה על ההוויה שלו האדם כמראה לעצמו, והאדם כלפי חוץ בסיטואציות בחייו בעבודה בזוגיות בחיי החברה בחברות, במשפחה, עבודה על תבניות חשיבה ודפוסי התנהגות, עמדות והשקפות עולם, שחרור קיבעונות. חיזוק שמחת חיים ויצירתיות, שיפור תקשורת בין אישית בהירות בתקשורת ובהעברת מסרים תקשורת מילולית. פתיחת אינטואיציה. עבודה על זיכרון, הפרעות קשב וריכוז.
טיפול בכאבים ומחלות.


טיפול להשגת רוגע ושלווה
הטיפול נעשה בלבוש מלא בשכיבה על מיטת הטיפולים. האדם נכנס לתהליך שבו הוא רפוי ואני כמטפלת מכניסה בו את אורות הקדושה של הבורא באמצעות ריפוי הילינג קבלי ומאזנת את מרכזי האנרגיה באמצעות העברת האור דרך כפות הידיים שלי שעוברות מעל הגוף של המטופל ומוציאות את מרכיבי הטומאה שבו האנרגיות השליליות הגורמים לחסימות ועיכובים בדרך להצלחה שלו בשילוב עבודה על תת מודע של המטופל.

במהלך הטיפול לעיתים חווה המטופל גלי חום וקור קבלת תובנות, ראיית צבעים, המטופל מרוב תחושת הרפיון עלול להירדם בטיפול.

הטיפול גורם למטופל תחושה של רוגע, נינוחות, שלווה, המטופל יוצא מאוזן מבחינה אנרגטית שמוסיפה לאיכות בריאות נפשו גופו תפקודו המנטאלי ועולמו הפנימי של המטופל דבר שגורם לשינוי חיובי באיכות בריאות הגוף והנפש של המטופל.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על מיטל אלבז לביא


מאמרים קשורים

Back to top button