מאמנים אישיים מומלצים

מגי בן יהודה – אימון אישי בכרמיאל

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על מגי בן יהודה מכרמיאל, המציעה כתובת ראויה לכול אותם אנשים, בכול גיל, ש'קצת הלכו לאיבוד' ומחפשים משמעות ותחושת הגשמה. זה יכול להיות בתחום המקצועי, האישי או הזוגי. בכול בעיה מסוג שכזה כדאי לפנות לאימון מקצועי.

מגי בן יהודה – העתיד נראה מצוין. מתי בפעם האחרונה עצרתם לרגע את המרוץ המטורף של החיים וחשבתם איפה תהיו עוד חמש או עשר שנים קדימה? האם אתם קמים בבוקר עם 'שיר חדש בלב' או שאתם מתעוררים והולכים לישון עם ספקות וחוסר שביעות רצון מתמשכים? האם אתם מרבים להתלונן על אותו נושא שוב ושוב?

מגי בן יהודה מכרמיאל, מציעה כתובת ראויה לכול אותם אנשים, בכול גיל,  ש'קצת הלכו לאיבוד' ומחפשים משמעות ותחושת הגשמה. זה יכול להיות בתחום המקצועי, האישי או הזוגי. בכול בעיה מסוג שכזה כדאי לפנות לאימון מקצועי. 

הדרך שפיתחה מגי מבוססת על לימודים ממושכים של תחומי וסוגי אימון שונים, כמו גם על התחושה הפנימית שלה שבמקצועה היא מגשימה את החזון והיעוד שלה –  לאמן וללמד אנשים להיות מאושרים יותר! הידע והניסיון כמו גם שנות עבודה רבות בתפקידים בכירים בצבא קבע ועוד 15 שנה בניהול עסק עצמאי הם ללא ספק 'מנוף' בו היא משתמשת בעבודתה. מגי למדה אימון ואף הפכה במרוצת השנים לסופרווייזר. היא מומחית באימון ילדים ובני נוער הסובלים מהפרעות קשב וריכוז ולקויי למידה, זוגות ואנשים מבוגרים ששואפים לבצע שינוי בחייהם ולא יודעים אפילו מאיפה להתחיל.


למה ומי צריך אימון?
"זה מתחיל בתחושה ובהבנה ש'משהו לא במקום'. אדם שחש שאינו שהוא מגשים את עצמו מתחיל לחפש את הסיבה. בתהליך האימון אני מסייעת לאנשים בדיוק בנקודה זאת! ביחד, אנחנו עוצרים, חושבים, מתבוננים ובודקים איפה המתאמן רוצה להיות בעתיד, מגדירים חזון, מטרות ויעדים תלויי זמן ו…יוצאים לדרך".

מה הייחוד שלך?
"אני מביאה את השכלתי האקדמית (בהווה משלימה את עבודת הדוקטורט שלי בתחום השפעת אימון אישי על תהליכי למידה בקרב סטודנטים), את ניסיוני בתור מאמנת וותיקה ומנוסה בתחומי אימון שונים וכן את כל המטען המקצועי והאישי שלי. הדגש בעבודתי הוא על העצמה, שיפור הביטחון העצמי ואמונה עצמית ביכולות, שינוי חיובי בדימוי העצמי ומיצוי הפוטנציאל האישי במלואו".

איך מתרחש התהליך בפועל?
"אדם מגיע ומספר מה מעיק עליו… מה לא טוב לו… מה מפריע… המפגש הראשון הוא תמיד פגישת היכרות בה אני בעיקר מקשיבה, שואלת שאלות ומסבירה מה זה בכלל תהליך אימוני. המפגש הראשוני מתבצע ללא עלות וללא מחויבות. בסוף המפגש מחליטים האם ממשיכים ביחד או לא".

מה הכוונה?
"יש אנשים שאינם בשלים לשינוי, אינם מוכנים לקחת על עצמם אחריות או אינם רוצים להתחייב לתהליך מבחינה רגשית. במצב כזה, אני אומרת שאין טעם להתחיל, כי אם המתאמן לא יפעל וישתף פעולה לטובת עצמו, שום דבר לא יתקדם באמת. לעומת זאת, אם אדם מסכים לקחת חלק פעיל בתהליך, בוודאות מלאה, הוא יצליח תוך תקופה קצרה לשנות את חייו".

איך את עושה את זה?
"בתהליך האימון אני לומדת להכיר את האדם, את הצדדים היותר חזקים אצלו ואת אלה- שפחות. מהר מאוד עולים על הבעיות האמתיות שגורמות לאדם 'לא להצליח' במה שהוא – רוצה להשיג. למשל, גבר או אישה שלא מוצאים זוגיות למרות שהם מצהירים הם עושים 'הכול' כדי למצוא… מגלים מהר מאוד על ידי שאלות שאני שואלת אותם, את שורש הבעיה. זה יכול להיות כישורי תקשורת ירודים, ביטחון עצמי לקוי, אמונות מגבילות, חוסר אמונה, ניהול זמן לא יעיל וכו'. מתאמן יכול להיות מנהל או בתפקיד בכיר אחר בעבודה, גבר שנשוי באומללות או הורה מתוסכל. המשותף לכל המקרים הללו הוא שאותו אדם (בין היתר) אינו מוודא שהוא מסביר את עצמו נכון והאם אלה ש'לא שומעים אותו' אכן הבינו למה הוא מתכוון. אני מסבירה שכול אדם 'שומע' דרך מסננות אישיות הלקוחות מהעולם הפנימי והחיצוני שלו ולכן כול אותם אנשים שמרגישים 'שקופים' בעצם כאילו מדברים בשפה זרה… תובנות מסוג כזה, הן בעצם בסיסיות מאוד לכול סוגי הקשרים בין בני אדם וברגע ש'נופל האסימון', נוצרת הזדמנות מחודשת, יעילה יותר להקשבה פעילה, בוחן מציאות מדויק ושיתוף אמתי". 


זה נשמע מאוד פשוט וכמעט פשטני מידי. בכל זאת, איך מתגברים על חילוקי דעות מורכבים, פנימיים וחיצוניים?
"ישנם הרבה מאוד דברים שמגלים בתהליך האימון שאולי נראים קטנים אבל הם מאוד מהותיים ומשמעותיים. למשל, באימון זוגי, בין היתר, עושים משחקי תפקידים, לומדים לדבר בנימוס ולפרגן על מה שטוב ולא רק להעיר על מה שלא, מקשיבים באמת, מתבוננים ושמים לב איפה נמצאים בן או בת הזוג מבחינה רגשית ומהן תחושותיהם. אני מלמדת את המתאמנים שלי להעריך ולכבד את עצמם וגם את מי שנמצא בסביבתם וגם… לא לשכוח לומר זאת בקול רם. כי הרי כשמישהו מפרגן, מעריך ומחמיא, זה מחזק אותך ומעיר בך את הרצון והיכולת 'להחזיר באותו מטבע' גם לצד השני".

מגי בן יהודה, מאמנת בכירה, מלמדת את המתאמנים שלה ליצור בדמיונם 'תמונת עתיד מנצח' ואז לתכנן את הדרך להגשמתה. בתהליך האימוני עובדים על מטרות ברות ביצוע, סילוק מחסומים רגשיים ופחדים, בירור המכשולים להשגת המטרה ומציאת הדרך המהירה והבטוחה כדי למצוא ולהמציא את עצמם מחדש.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים נוספים על מגי בן יהודה חייגו עכשיו: 072-2285552
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

קישור נוסף לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על מגי בן יהודה

מגי בן יהודה – לגלות את המגיק שבך

מאמרים קשורים

Back to top button