מאמנים אישיים מומלצים

דפנה זהבי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על דפנה זהבי, תושבת פתח תקווה, מציעה יעוץ רגשי וליווי מקצועי- ייחודי ליחידים וזוגות בתהליכי פוריות.

דפנה זהבי – מפוריות להורות". במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את דפנה זהבי, תושבת פתח תקווה, שמציעה יעוץ רגשי וליווי מקצועי- ייחודי ליחידים וזוגות בתהליכי פוריות. אם גם אתם נמצאים ב'מסע' המאתגר הזה מבחינה רגשית ופיסית, אם המטרה שלכם היא להביא ילדים לעולם למרות הקשיים שבדרך – המשיכו לקרוא!

דפנה היא יועצת חינוכית, מאמנת אישית, מומחית באימון בני נוער ומבוגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה ועובדת בגישות מקצועיות מגוונות נוספות

דפנה זהבי מגדירה את עצמה כיועצת ומלווה אינטגרטיבית המלווה נשים וגברים שנמצאים בתהליכי פוריות. כידוע, תהליך מסוג כזה מורכב מאוד ודורש הבנה, תמיכה והכוונה מקצועיים. המסע אל ההורות הנכספת מהווה 'רכבת הרים' רגשית ופיסית, הוא כרוך בהליכים רפואיים ועלויות כספיות גבוהות.

מאיפה מתחילים?
למי פונים?
איפה עושים אבחון?
מהי הדרך הנכונה לטפל בבעיה?
מי הרופא המתאים לנו?
מהן האפשרויות הטיפוליות?
הרבה שאלות המלוות בתחושת בלבול ואי ודאות. מעיין ערפל שמידע וליווי נכון יכול להראות את האופק.


למה יש צורך בליווי מיוחד בתהליכי טיפול בבעיות פריון ומה המיוחד בסוג השירות שאת מציעה?
"זוגות או הורים יחידים המעוניינים להביא ילדים לעולם, נתקלים לעיתים בקשיים הנובעים מחוסר ידע ומורכבות הנושא. הסיבות לבעיות פוריות שונות. הן יכולות להיות פיזיולוגיות או לא מוסברות וצריך לטפל בהן באופן המקצועי ביותר. בנוסף, חשוב להכיר את כל האפשרויות והתהליכים כדי להגיע לתוצאה האפשרית הטובה ביותר. בחרתי לעסוק בתחום ספציפי זה לאחר שסיימתי התמחות מיוחדת במסגרת בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. זוהי תכנית ייחודית התקבלו אליה רק בעלי תואר שני במקצועות טיפוליים/ייעוציים בתחום זה אני עובדת בשיתוף פעולה עם בן זוגי, משה רויבורט, גניקולוג מומחה לטיפולי פוריות, אשר עובד עם כל קופות החולים ובבית חולים בלינסון".

מה הרקע המקצועי שלך?
"בהשכלתי וניסיוני המקצועי, אני יועצת חינוכית בעלת תור שני בייעוץ חינוכי, מאמנת אישית, מומחית בעבודה עם בני נוער ומבוגרים בעלי קשיי קשב וריכוז, לקויות למידה. עסקתי שנים רבות בהדרכה במשרד החינוך בתחום כישורי חיים. אפשר לומר שהשנה, אני סוגרת מעגל של 30 שנים של עבודה בתחום הייעוץ והליווי. מרגש למען האמת להתבונן בדרך המקצועית שבחרתי ולהיות שלמה אתה.
בשנתיים האחרונה אני מתמקדת, בעבודה עם אנשים שעוברים טיפולי פריון, מתמודדים עם הקושי וההבנה שחלומם להביא ילד לעולם ב'דרך טבעית' מקבל תפנית לכיוון של התערבות רפואית.

למה זה קשה כל כך?
"לעיתים קרובות, שגרת הטיפולים מתישה ורצופת אכזבות. תהליך זה עלול לגרום לפגיעה בדימוי העצמי, לחוויית כישלון חוזרת ונשנית, לשבש את חיי השגרה וליצור מתח רב. חלק מהזוגות חווים קשיים בזוגיות במהלך הטיפולים ונשים יחדניות עשויות לחוות בדידות רגישות רבה המובנת מאד. זהו אתגר הדורש תעצומות נפש, נחישות וסבלנות רבה אל מול הקשיים, החרדות והדאגות… התהליכים הרגשיים הללו הינם חלק טבעי מההתמודדות ולמרות ש'ההורים שבדרך' מצפים להריון ולילד באהבה, התהליך עשוי לעורר גם מכלול תחושות ורגשות לא פשוטות. סיוע מקצועי יכול לעזור במיוחד לאור העובדה שנמצאו הקשרים מחקריים רבים בין מצבי סטרס וקשיים בפוריות".

יש הבדל בין נשים וגברים בתחום זה?
"מחקרים בתחום מראים, שנשים וגברים עשויים לחוות ולהגיב באופן שונה לגילוי קיומן של בעיות פריון. נשים יותר מגברים, 'מוכנות' לקבל את הקושי ביתר קלות במובן של לקיחת האחריות הטיפולית על עצמן. גברים עשויים לחוש יותר אשמה ובושה מול הקושי בפוריות. חשוב לציין שהפגיעה בדימוי הנשי או הגברי קשים לשני המינים והם עלולים לחוות תחושת כישלון, אשמה, תסכול ועצב כאשר מתעוררים הקשיים".


את גם יועצת חינוכית, מאמנת אישית , מומחית באימון בני נוער ומבוגרים בעלי הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה ועוד, תוכלי להסביר קצת?
"נטייתי האישית הייתה תמיד לסייע לאנשים ולעבוד עם אוכלוסיות מיוחדות שמתמודדות עם אתגרים… בנוסף, במשפחה קיימות הפרעות קשב וריכוז ועם הזמן למדתי הרבה מאוד על התחום הזה. מאוחר יותר, לאחר שעשיתי מהפך אישי בחיים האישיים שלי, שכלל שינוי סטאטוס משפחתי, החלפת מקום מגורים ועבודה, החלטתי להתמקד בעבודתי המקצועית בתחום של שינויים בחיים והגשמת הפוטנציאל האישי. העבודה שלי כיום מהווה שילוב של כל הידע והשיטות שלמדתי כאשר מה שעבר כחוט השני בכל התחומים היא האמונה שיש בידיי לסייע לאנשים להגיע למיצוי היכולות האישיות שלהם וכך להחזיר לעצמם את הכבוד ותחושת הערך העצמי שאיבדו אי שם במהלך הדרך".

אז מה הסוד?
"ראשית המון אהבה לזולת. אני לא באמת חושבת שיש כאן איזה סוד… בכל תחומי ההתמחות שלי, צריכה להיות עבודה משותפת אשר תסייע למטופלים להשתחרר מהפחד שמקבע אותם, לאפשר יציאה  מאזורי הנוחות ואמונה בכוחות האישיים. אם אדם חי מתוך יושרה ושלמות פנימית, אם הוא חי בהלימה לערכים הפנימיים, מודע למי שהוא באמת ובוחר לעשות מה שהוא אוהב- בסופו של דבר, אני מאמינה באמונה שלמה, שהוא יצליח"!

דפנה זהבי יועצת חינוכית ,יועצת ומלווה רגשית למטופלי פוריות ומאמנת אישית אינטגרטיבית, מדריכת הורים, מרצה ומנחת סדנאות בתחום כישורי חיים, פיתוח מיומנויות אישיות, ניהול זמן ועוד – משלבת את מיטב כישוריה והכלים המקצועיים לעבודה רגשית מעצימה, מאמינה בשילוב גישות טיפוליות כגון פרחי באך, ציור אינטואיטיבי, דמיון מודרך, סמכות שלמה ועוד. הנועצים והמתאמנים שלה שותפים בבניית תכנית העבודה המותאמת לצרכיהם והיא וצועדת איתם יד ביד עד להצלחה!

הייעוץ והליווי שדפנה מציעה הוא רב מערכתי וכולל תמיכה רגשית באמצעות שיחות ומתן מענה למגוון אתגרים.

אל תהססו. פשוט תפנו אלי.
שלכם, דפנה זהבי.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285555
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על דפנה זהבי

מאמרים קשורים

Back to top button