מדריכים להעצמה והגשמה עצמית

עינת אנדריאה גרנוב

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על עינת אנדריאה גרנוב – מתקשרת, מפענחת טקסטים מתוך ספרי קודש, עוסקת בטיהור ואיזון אנרגטי ואף מייצרת נרות קבליים.

אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את עינת אנדריאה גרנוב, עבדה שנים רבות בתחום ההייטק עד שאירוע גורלי שהתרחש אי שם במרומי רכסי ההימלאיה שבנפאל הרחוקה, הסיט אותה לעבר עולם המיסטיקה ולהגשמת יעודה. עינת היא מתקשרת, מפענחת טקסטים מתוך ספרי קודש, עוסקת בטיהור ואיזון אנרגטי ואף מייצרת נרות קבליים.

בין שמיים לארץ
עינת גילתה את יכולות התקשור שלה כבר בגיל צעיר. היכולת המרשימה שלה לתקשר עם 'עולמות עליונים' הפחידה אותה והיא החליטה לנצור את הכישרון הזה בסוד. שנים מאוחר יותר, כאשר היא ובעלה יצאו לשליחות בנפאל, 'התמנתה' (מכורח הנסיבות) להיות אחראית על תחום החילוץ וההצלה במקרים בהם נדרש סיוע למטיילים ישראליים שנקלעו לצרה. באחד המקרים, יצאה במסוק לכיוון רכס בהרי ההימלאיה, שם נתקעה קבוצת צעירים מישראל בסופת שלגים קשה ונשקפה להם סכנת מוות. היא מצאה את עצמה בתוך מסוק שהיטלטל כמו עלה נידף ברוח וחוותה חוויה קשה ומסעירה. "הבנתי שאני בסכנה גדולה וכעסתי על העובדה שאני עלולה להשאיר את הילדים שלי יתומים כאשר בעצם יצאתי לעזור לאנשים שאפילו לא הכרתי… באותם רגעים בהם הרגשתי שחיי הגיעו אל קיצם, ביקשתי מאלוהים שיציל אותי כדי שאוכל למלא את היעוד האמתי שלי בחיים האלה ואז עצמתי עיניים. את מה שקרה דקות לאחר מכן אי אפשר כנראה להסביר. קרני השמש האירו לפתע את המערבולת החשוכה, הסופה כאילו שככה וכך כיוונתי את הטייס למקום, בו נמצאו המטיילים".

האירוע המכונן הזה גרם לעינת לשוב ולהתחבר לכוחות המיוחדים שהוענקו לה. עינת החליטה 'לעשות מעשה', כדי להבין בעצמה מה בדיוק קרה שם כשהייתה 'תלויה למעלה' בין שמיים וארץ וניצלה בזכות מה שנראה כמו נס מובהק.

"התחלתי ללמוד ולהתעמק במרץ בתחום המיסטיקה, הרוחניות והרפואה המשלימה כי הרגשתי שקיבלתי משימה מיוחדת והיא לעזור לבני אדם באשר הם ורציתי לרכוש את מרב הכלים האפשריים". עינת למדה מגוון שיטות טיפוליות, בין היתר: ארומתרפיה, רייקי, הילינג, ריפוי בצבעים, איזון רגשי באמצעות פרחי באך, ביו-אנרגיה ועוד. בשלב זה עברה המשפחה לארצות הברית במסגרת שליחות נוספת. עינת עבדה בשגרירות וכך גם נחשפה לעובדי ה-FBI שנעזרו בה באיתור נעדרים, לאחר שהכירו ביכולות התקשור הייחודיות שלה. 

מוות במדבר נבדה
עינת עזרה לאנשים רבים ונטלה חלק בסיפורים עם 'סוף טוב' אך לא תמיד… מקרה של איתור שני ישראלים שנעלמו הסתיים בטרגדיה. החשד הראשוני של החוקרים היה שהם הסתבכו בעסקת סמים לא מוצלחת ואכן לקח לעינת זמן קצר מאוד לאשר שהם כבר לא בחיים. "ראיתי בעיני רוחי שהם נמצאים באזור שמם וצחיח, אי שם במדבר נבדה, בסמוך למקור מים. רכבם אכן נמצא במדבר במיקום שתאם לתיאור שלי ופתרון התעלומה כולה התאפשר בהמשך לאחר שהפניתי את החוקרים לאישה שגרה במדינה אחרת וידעה לספר על השתלשלות העניינים שהביאו למותם הטרגי".

בחזרה לישראל
"כשחזרנו לארץ המשכתי לטפל באנשים עד שיום אחד נקראתי אל ביתו של הרב המחוזי. הרב ששמע על עבודתי ביקש שאספר לו מה בדיוק אני עושה וכך היה… בסיום המפגש, הרב אישר את פעולותיי וחיזק אותי להמשיך בדרך. לאחר שחזרתי הביתה פתחתי כרך של ספר הזוהר והמילים הלא מוכרות בשפה הארמית הפכו לברורות ומובנות. מאז ועד היום אני ממשיכה להעביר מסרים באמצעות ספרי קודש".

איך בדיוק את עושה את זה?
"כשאדם מגיע אליי עיקר העבודה הוא במתן מענה מדויק לשאלות שהוא מביא. כשאדם שואל שאלה אני מקריאה לו את התשובה הרלוונטית מתוך ספרי הקודש ומעבירה לו את המסר המדויק והנכון עבורו. למעשה התשובות כבר נמצאות בטקסטים שנכתבו לפני אלפי שנים. במהלך המפגש אפשר לשאול שאלות רבות ואני פשוט ממשיכה להקריא ולפרש את התשובות. אני קוראת ומבצעת תרגום סימולטני כשהפעולה נעשית בתקשור. ארמית דומה במידה רבה לעברית כך שהאנשים גם מבינים חלק מהמילים. במהלך השנים הגיעו אליי אלפי בני אדם ומה שמפליא כל פעם מחדש היא רמת הדיוק ושהכל בעצם כתוב"…

איך את מסבירה את התופעה?
"ביהדות מאמינים ש'הגורל צפוי והרשות נתונה'. הגורל שלנו נכתב מראש באותו האופן בו נכתבת תוכנת מחשב. לנו, בני האדם, יש את הזכות לבחור מתוך האופציות הקיימות ומתוך מה שכתוב מראש איך לפעול. אני מקריאה לאדם את האפשרויות שיש לו ואת מה שהוא באמת רוצה בחיים ולאו דווקא את ברירת המחדל הרגילה בה הוא בוחר בגלל פחד משינוי. במידת הצורך, אני משלבת שיטות נוספות לטובתו של המטופל ומייעצת לו כיצד לנהוג כדי להשיג את המטרה שלו".

באיזה כלים נוספים את משתמשת?
"בין היתר, אני עוסקת בטיהור אנרגטי ואיזון תדרים וכמו כן – ייצור נרות קבליים בהתאמה אישית. איזון תדרים מדבר בעצם על האופן בו אנו מעבירים/משדרים וקולטים מידע מאתנו לסביבה ובחזרה. למשל, אם מדובר באדם כישרוני וחכם, טוב לב שמספר ששום דבר לא מצליח לו בחיים, יתכן שזה בגלל שהתדר האנרגטי שהוא משדר לסביבה לא מספיק גבוה ולא מכיל את המידע הזה. למה הדבר דומה? שני אנשים נפגשים ותוך כמה שניות כבר קובעים דעה על סמך התרשמות ראשונית. מה שאנו מכונים 'רושם ראשוני' הוא בעצם תוצאה של סריקת תדרים מהירה שמתקבעת על המכנה המשותף הנמוך ביותר. כשהתדר גבוה האדם ימצא חן בעינינו אך אם המכנה המשותף הוא נמוך לא נחשוב על אותו אדם באופן חיובי. 'קליק' הוא מכנה משותף שמחבר בין שני אנשים בעלי תדר גבוה".

תוכלי לתת דוגמה נוספת?
"כן. למשל כשאנו קונים אותו ג'ינס של מותג יוקרתי מסוים המחיר יהיה גבוה יותר. במקרים רבים, ההבדל היחידי הוא רק שם המותג המקשר את האביזר לתדר אנרגטי מסוים. עבור תדר גבוה יותר נהיה מוכנים לשלם הרבה יותר. באותו אופן, אדם בעל תדר אנרגטי גבוה מושך אליו אנשים אחרים. כולם ירצו להיות בקרבתו, כשהוא נכנס לחדר המסיבה מתחילה וכו'. אנו קוראים לזה כריזמה וזה משהו שמאפיין מנהיגים, אישים ושחקני קולנוע. זאת עובדה מדהימה לכשעצמה כי אין קשר ישיר בין גובה התדר לכישורים. גם אין קשר בין כוונות ותכונות טובות או רעות לגובה תדר של אדם. כלומר, יכול להיות אדם עם כוונות טובות או שליליות עם תדר גבוה. לדוגמה: אימא תרזה הייתה אישה שהקדישה את כל חייה לזולת והייתה בעלת תדר גבוה ולחילופין היטלר היה מפלצת- אדם אך סחף אחריו מיליונים בגלל קסמו האישי".

איך את יכולה לעזור לאנשים מין השורה בעניין הזה?
"כל אדם שמגיע אלי לטיפול יכול לזכות בכיוון תדרים לגובה כך שיהפוך תוך זמן קצר ל'כוכב חברתי', להצליח, להשפיע ולמשוך אליו אנשים שילכו אחריו ויעשו כדבריו".

מי הלקוחות שלך?
"הלקוחות שלי אנשים מכל שכבות האוכלוסייה המחפשים הכוונה, דרך ופתרון. כולל: פוליטיקאים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם, אנשי עסקים, שחקנים וזמרים.

ומה הקשר לנרות הקבליים?
"אני מייצרת נרות קבליים בעבודת יד. אלה הם נרות אנרגטיים שעשויים מחומר גלם אליו אני יוצקת תדר מדויק שיכול להעביר אנרגיה מסוימת. אני מתאימה את השמנים הארומטיים לתדר הזה וגם מתאימה את הצבעים שמעבירים את סוג האנרגיה הרצויה. למשל, מי שרוכש נר להעצמת תחום האהבה (נר בגוון וורוד עם נצנצים בגוון פנינה, שמנים של רוז אבסולוט (ורד צרפתי) עם תדר מדויק לתחום זה- יראה תוצאות תוך זמן קצר".

איך בדיוק זה עובד?
"נר הוא בעל שלושה מצבי צבירה: מוצק, נוזל וגז. עובדה זאת מקבילה ומקושר לבני אדם שיש להם גוף, נפש ונשמה ולכן זה פועל על כל הרבדים. כל אחד מהנרות שאני עושה מדויק מטרה, מכל הבחינות כולל קודים קבליים. את כל הידע שקשור לנרות קבליים למדתי מתוך ספרי הזוהר. שם כתוב שהמילה 'נר' היא בעצם ראשי תיבות של נשמת אדם, רוח ואדוניי, ביהדות משתמשים בנרות שונים על מנת לבצע פעולות רוחניות שונות. לדוגמה: נרות חנוכה מזמנים לנו ניסים, נרות שבת מזמנים שכינה של שבת. נרות הבדלה מבדילים בין קודש לחול ונרות נשמה מבצעים עילוי לנשמת הנפטר. אנחנו לא מערבבים ומשתמשים בנרות ספציפיים על פי ייעודם למטרות שונות".

מה זה טיהור אנרגטי?
"אנשים לא מודעים איזה משמעות והשפעה יש לאנרגיה סביבתית על האופן בו אנו חושבים מתנהלים, חיים ועל הבריאות הפיסית והנפשית. כאשר יש סביבנו אנרגיות לא טובות אנו עלולים לשקוע בדיכאון, חידלון, חוסר עשייה, מחלות וכו'. אלה יכולות להיות אנרגיות של אנשים או אירועים או דברים שהם מעבר לחושים (ישויות, עין רעה וכו'). אני מבצעת טיהור אנרגטי לגוף האדם עצמו וגם בבתים ובעסקים. אני עושה גם הגנות כדי לשמר את האנרגיות החיוביות ולא לאפשר לאנרגיות שליליות לחזור".

יכולות התקשור של עינת נוגעות בציר הזמן כולו וכוללות 'תמונת מצב' של זמן עבר, הווה ועתיד. היא מטפלת, מרפאה ומייעצת לאנשים בכל תחומי החיים, בין אם מדובר בענייני בריאות, פרנסה, זוגיות או כל תחום אחר הזקוק לשיפור.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285956
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

קישור לנרות הקבליים 

מידע נוסף על אנדריאה עינת גרנוב

מאמרים קשורים

Back to top button