מדריכים להעצמה והגשמה עצמית

שירי ליבשטיין

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על שירי ליבשטיין – המטפלת דרך עבודה ייחודית בשם QBT שפיתחתה, המתבססת על אלמנטים משיטות רבות כמו: דמיון מודרך – היפנותרפיה, וויס דיאלוג, טרילותרפיה, אימון, כתיבה ועוד..

שירי ליבשטיין – החלום – לעשות את מה שנועדנו להיות!. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את שירי ליבשטיין. מי לא היה רוצה לחיות את הייעוד האישי והחזון האידיאלי, במקום רק לפנטז עליו? כולם! שירי ליבשטיין מכפר נטר שבשרון, מצאה דרך להגשמה עצמית, המאפשרת לחיות מתוך תחושה של שלמות.

כאשר שואלים את שירי מה בדיוק היא עושה היא מסבירה ש: "אני עוזרת לאנשים לקום כל בוקר עם ההרגשה שהם עושים בדיוק את מה שהם נועדו להיות. בעזרת דרך עבודה ייחודית בשם QBT שפיתחתי, המתבססת על אלמנטים משיטות רבות כמו: דמיון מודרך – היפנותרפיה, וויס דיאלוג, טרילותרפיה, אימון, כתיבה ועוד.."

איך הגעת בעצם לתחום הטיפולי?
"לפני למעלה מעשור, הבנתי שאני לא נמצאת במקום שבאמת מתאים לי, אחרי התלבטויות קשות החלטתי להקשיב ללב. עזבתי את עולם ההיי טק המוכר והבטוח ויצאתי לחפש את ייעודי בחיים. בדרך הגשמתי חלום ישן. עשיתי תואר שני בדרמה תרפיה והתנסיתי במגוון רחב של שיטות מעולם הטיפול, האימון והרוח, שאפשרו לי להרחיב את הלב והתודעה, ולזהות שעם כל צעד אמיץ שאני עושה היקום עושה שניים. בהמשך בניתי תכניות אימון, כתבתי עם בעלי ספר בשם 'בדרך למעלה', ואפליקציה של תרגילים בדמיון מודרך לשינוי התודעה. ופיתחתי דרך עבודה ייחודית שמאפשרת לאנשים ליצור סנכרון בין מי שהם והאופן בו הם באים לידי ביטוי בחיים". 


מה מייחד את שיטתך לעומת שיטות עבודה אחרות?
"השיטה היא הוליסטית, היא מאזנת את כל ארבעת הרבדים מהם אנחנו מורכבים: מנטאלי, רגשי, פיסי ורוחני. מטרת השיטה להחזיר לנו את תחושת השלימות ולדעת לבחור ממקום נקי שלוקח בחשבון גם את צרכי האגו וגם את צרכי הנשמה. 

שולחן יציב זקוק לארבע רגליים, אחרת הוא מתנדנד. בני אדם זקוקים לארבעה רבדים. כשאחד הרבדים לא מוזן כהלכה, האיזון הפנימי שלנו מופר. ואנו מוצאים עצמנו חסרי סיפוק ומתוסכלים, מתנדנדים כל העת על הציר בין מה שצריך למה שהכי רוצים. רוב האנשים פועלים כ 80 אחוז לטובת מה "שצריך".  

התהליך עוזר לאנשים לחזק את הרבדים החלשים, להחזיר את האיזון ולפעול מתודעת השפע שמאפשרת לנו לקבל, לסמוך, להאמין ולהישאר מחוברים למי שאנחנו באמת".

מה ההבדל בין תודעת חסר לשפע?
"האנלוגיה הכי פשוטה היא לדמות את הפוטנציאל שלנו לזרע שטמון באדמה. ואילו אנו עסוקים בשאלה –  למה הוא כבר לא עץ?… במקום להתמקד בגילוי מה שהוא זקוק, כדי לגדול ולהתפתח במיטבו. הרי הוא זקוק להזנה נכונה. בדיוק כמו שאנו זקוקים להזנה נכונה של ארבעת הרבדים מהם אנו מורכבים". 

תוכלי לתת דוגמה מוחשית?
"כולם רוצים להצליח, אבל לא כולם מתייחסים להצלחה בארבעה רבדים. הצלחה ברובד המנטלי (הראש) זה הישגים, הכרה וכבוד. הצלחה ברובד הרגשי (הלב) אהבה, תשוקה ויצירתיות. הצלחה ברובד הרוחני (הנשמה) צמיחה, מימוש ונתינת ערך והצלחה ברובד הפיסי (גוף) אנרגטיות, קלות, ותנועה ללא מאמץ (עשייה).
אם נתמקד רק בהצלחה המנטאלית בעבודה למשל, לאורך זמן לא נוכל לממש את הפוטנציאל שלנו, מכוון שהרגש לא תרצה לקום בבוקר מהמיטה".

"במהלך העבודה המשותפת אני נעזרת בכלים שונים הפונים לכל רובד בשפתו הוא ומלמדת את האדם להקשיב לכל רובד ממקום נקי, כדי להבין מה באמת הכי נכון לו. כאשר הרבדים פועלים בהרמוניה נוצר סנכרון בין מי שאני והאופן בו אני פועל וזוהי למעשה הדרך לייצר מציאות אחרת".

השיטה מתאימה בעיקר לקריירה או גם לתחומים אחרים?
"אני מתמקדת על הפלטפורמה של קריירה, כי מניסיוני האישי אני יודעת שזה גורם מרכזי בחיים. המקצוע והעיסוק שלנו נועדו להיות ערוץ לצמיחה והתפתחות אישית. אנשים שמגיעים אלי מבינים מהר מאוד שמי שבחר להם את הקריירה, זה הראש הרציונאלי ואין שם מספיק ביטוי לרגש ואו לנשמה.
הם נשארים בעבודה שאינה מספקת, בגלל פחד משינוי וחוסר וודאות. עד שמבינים שהפחד מלא לממש את הייעוד, גדול יותר".


למי זה מתאים? האם כל אדם, בכל גיל, הנמצא בצומת דרכים או בתחושת חוסר הגשמה יכול להיעזר בך ?
"מגיעים אליי נשים וגברים בסביבות גיל ה-40 שלא מסופקים בקריירה ויש לזה השלכה על הזוגיות והמצב הגופני שלהם. למרות שהם טיפוסים מודעים ואינטליגנטיים שעשו דבר או שניים בחייהם, הם מרגישים שמשהו חסר וזה גורם להם להתאמץ כל הזמן להשיג יותר. הדבר מעלה את רמת הלחץ, התסכול והביקורת העצמית עכב צפיות שלא התממשו, מוריד את רמת התשוקה ושמחת החיים, יוצר עייפות, פוגע בגוף ומשאיר אותם בידיעה שמשהו חייב להשתנות עבור הנשמה.

אני מאמינה שכדי לחיות חיים ייעודיים עבורנו, עם תחושת הגשמה. עלינו לשנות את התודעה ממנה אנו פועלים. לראות בבהירות את מה שיש, להשתחרר מכבלי הפחד, להתחבר לתשוקות שלנו, להבין למה אנחנו רוצים את מה שאנחנו רוצים. ולהיות השינוי שאנחנו מבקשים לראות בעולם. כשהתודעה נפתחת נוצרת בהירות, נוצר שקט ואפשר לפעול ללא מאמץ,  מתוך בחירה במה ש'הכי נכון עבורנו'".

למה זה בעצם כל כך קשה? הרי כולנו בסך הכול רוצים להיות 'מאושרים'…
"כי יש לנו הרגלים והטבעות מהבית שמפעילים אותנו על מוד אוטומט. וכי שכחנו מי אנחנו ונשבנו בתודעת החסר הנשלטת על ידי האגו שמספר לנו שכל מה שקיים נמצא בחמשת החושים שלנו.
אדם שמאמין שהמציאות היא מה שהוא רואה, שומע, מרגיש, טועם, ומריח בחמשת חושי האגו מפספס 99% מהפוטנציאל שנמצא בחוש השישי. מי שמוכן להכיר במודע שהוא זה לא המחשבות והרגשות שלו מעניק לעצמו ולסביבתו את המתנה הנפלאה ביותר שאפשר. אני יודעת את זה בוודאות, כי חוויתי את זה בעצמי וראיתי לא אחת איל התהליך מאפשר לאנשים לשנות קריירה, לגלות את עצמם מחדש, להתגבר על פחדים, לסלוח, להחליף אמונות מגבילות במעצימות, לקבל ולסמוך על מי שהם ולהעז יותר ויותר לממש את הפוטנציאל שלהם בחיים".

שירי ליבשטיין עובדת בשיטה ייחודית המאפשרת לאנשים שיש להם שליחות, לשנות את התודעה כדי, להפוך את החיים לייעודיים עבורם וליצוק משמעות עמוקה במה שהם עושים. צמצום הפער בין 'מה אני חושב' ל'מה אני מרגיש', 'מה קורה לי בגוף' ומה היא 'הידיעה הפנימית' שמקורה בנשמה- מאפשר לנו לעשות את מה שנועדנו להיות.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו : 072-2285504
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על שירי ליבשטיין

מאמרים קשורים

Back to top button