מדריכים להעצמה והגשמה עצמית

ברברה רז

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על ברברה רז מגבעתיים, 'עולה וותיקה' מאוסטריה, מטפלת הוליסטית ומשווקת תכשיטי מרפא ייחודיים.

ברברה רז – אורגונייט תכשיטי מרפא. ברברה רז מגבעתיים, 'עולה וותיקה' מאוסטריה, מטפלת הוליסטית ומשווקת תכשיטי מרפא ייחודיים. לא, לא מדובר בקמעות, לחשים או 'מים קדושים' אלא בתוצאות מוכחות שנבדקו על ידי מדענים ברחבי העולם! תערובת חומרים ששילובם יחדיו מייצרת טרנספורמציה ומפיקה את אנרגיית האורגון – אנרגית חיים בעלת כוחות ריפוי ואיזון לגוף ולנפש.

לפני כמעט שלושים שנה, עזבה ברברה את הבית בהרי האלפים המושלגים, הגיעה לישראל והתאהבה בה. מאז הפכה להיות מטפלת הוליסטית, המשלבת בחינניות ובהצלחה יתרה את החיבור העוצמתי שלה לטבע, לאסתטיקה, לעולם הרוח והאנרגיות ול'מנוע' הפנימי שלה- יעוד של עזרה לזולת בדרך ייחודית ומקורית.

איך תכשיטים יכולים לרפא בעיות בריאות?
"התכשיטים מבוססים על חומר מיוחד בשם אורגונייט. את אנרגית האורגון גילה לראשונה לפני למעלה משישים שנה חוקר ומדען בשם דוקטור וילהלם רייך שהיה תלמידו של פרויד. רייך פיתח את תאוריית 'טכניקת האורגון' לאחר חקירה ובדיקה של האנרגיות בתאים בגוף. בבסיס המחקר שלו – התיאוריה שיש אנרגיה קוסמית שאפשר לקלוט ולשדר אותה באמצעות חומרים שונים. רייך מצא כי קיימים שדות אנרגטיים שנעים בהתמדה סביב כדור הארץ. שילוב של חומרים ספציפיים לתרכובת של אורגונייט, מאפשרת ריאקציה פיסיקלית שמנטרלת קרינה מזיקה, הופכת אותה לקרינה חיובית ומאיצה פליטה שלה החוצה. אנרגיה זאת נקראת אנרגיית האורגון (אנרגיית החיים) והיא תורמת לבניית שדה אנרגטי המגן על הגוף האנושי, מונעת מחלות וחוסר איזון נפשי וגופני ומעניקה כוח ריפוי לגוף. בתור שכזה, תכשיטי מרפא המכילים אורגונייט מחזקים את המערכת החיסונית, משפרים איכות שינה ועוד. ניסויים שנערכו באנרגיה זאת הוכיחו מעל כל צל של ספק שהיא מועילה לבני אדם וגם לסביבה (כולל השפעה חיובית על צמחים ובעלי חיים)".

איך בדיוק זה הוכח?
"ניתן לבדוק את השפעות האורגונייט על בני אדם באמצעות בדיקת קינסיולוגיה ואקופונקטורה (EAV). כמו כן, תוצאות מחקרים שנעשו ברחבי העולם על ידי רופאים וחוקרים – מדברות בעד עצמן. אנשי מדע גילו את ההשפעה המיטבית של אנרגיה זאת על תאים סרטניים שהתפתחותם ירדה בעשרות אחוזים ואף 'העבירו' את היכולת המתוגברת להתמודד עם המחלה ל'דור הבא' של התאים. כמו כן, נבדקו פציינטים שהתלוננו על בעיות שינה קשות, סימפטומים של גיל המעבר אצל נשים ועוד. אצל כולם חל שיפור של לפחות 50% בתופעות השליליות".

איך בדיוק מתבצע הטיפול? איך מתאימים את התכשיט לאדם ומה השפעותיו?
"ניתן להזמין תכשיט מרפא דרך אתר האינטרנט אך כמובן שעדיף להיפגש, לקיים שיחה ולתת לתכשיט לבחור את האדם… הבחירה נעשית באופן לא מודע ואינטואיטיבי בהתאם לצורך האישי. התכשיט מורכב כאמור מתערובת של מתכות עם חומר אורגני שיוצר ריאקציה פיסיקלית המזרימה את אנרגיית החיים (צ'י), מגינה ומעודדת את כוחות הריפוי של הגוף".

ברברה רז, מטפלת הוליסטית בעלת ניסיון של שנים רבות בשיטות מגוונות, מציעה ללקוחותיה טיפול, הדרכה, יעוץ ותכשיטי מרפא. לדבריה, היא מרגישה בעבודתה יעוד ושליחות להפצת מרפא ומזור לבני אדם בארץ ובעולם כולו.

לרכישת מוצרים/פרטים נוספים הכנסו לאתר: (נא לציין שהגעתם דרך אלטרנטיבלי)

דף הבית

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
חייגו עכשיו בשיחת חינם: 072-2285905
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

קישור לאתר שלי

מידע נוסף על ברברה רז

מאמרים קשורים

Back to top button