מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

קטי סיוון

מערכת אלטרנטיבלי
קטי סיון טיפול רגשי. מטפלת בכירה ומאסטר טריינר מטעם הבית ספר הבינלאומי ל- EFT רפואה משלימה וטיפולים רגשיים EFT & Mindfulness

אנחנו שמחים להכיר לכם את קטי סיון מטפלת הוליסטית ייחודית, מורה ומטפלת אנרגטית.
עוסקת ברפואה טבעית בשיטות פסיכו-אנרגטיות הפועלות על גוף ונפש האדם.
קטי הגיעה לפני כשלושים שנה לישראל, התאהבה ונשארה…
"המטרה שלי היא לסייע למטופלים: ילדים, נוער ומבוגרים, להשתחרר מחוויות שליליות, להיות בריאים, ולהעניק להם כלים שימושים למען שיפור חיים והצלחה".


כיום מטפלת בקליניקות בחריש, באזור השרון והמרכז, מעניקה ליווי וטיפול מקצועי לנשים, גברים וילדים. מלווה, עוזרת ומטפלת בכל מי שמעוניין להשתחרר מחוויות ורגשות מהעבר, לשפר את חייו ולהגשים את עצמו בכל התחומים כמו זוגיות, משפחה, קריירה, מערכות יחסים, בעיות כלכליות ועוד.

באיזה שיטות את מטפלת?
"אני מטפלת במגוון רחב של שיטות, העיקריות הן E.F.T ובשיטות המבוססות על עקרונות הפסיכותרפיה, פסיכו-דינמית, פסיכותרפיה התנהגותית, אקופונקטורה ללא מחטים, רייקי,NLP, Matrix birth reimprinting ולאחרונה מיינדפולנס ומיינדפולנס עם סוסים".
 
מהי שיטת E.F.T?
"EFT  זוהי שיטת טיפול לשחרור רגשי, מקורה בארצות הברית.
שיטה פסיכו-אנרגטית המשלבת תהליך אנרגטי וקוגניטיבי ומשמשת באופן מופלא ועוצמתי לשחרור ממצבים טראומטיים רגשיים ופיזיים כאחד.
הטיפול דומה לדיקור סיני, במקום מחטים הטיפול נעשה באמצעות נקישות /טפיחות עם קצות האצבעות על נקודות מסוימות בגוף, תוך התמקדות חשיבתית בבעיה ובעזרת אמירות המכוונות לאהבה וקבלה עצמית באופן מוחלט ושלם. הרעיון מתבסס על הגילוי שכל אירוע טראומטי, גורם לשיבוש בזרימת האנרגיה בגוף ויוצר חסימה וחוסר איזון אנרגטי וכתוצאה מכך סובלים מתחושות קשות, מחלות ורגשות שליליים. כאשר "מסלקים" את ההפרעה האנרגטית בעזרת הטיפול, הרגש השלילי מתפוגג והגוף חוזר לאיזון טבעי. העוצמה של השיטה נובעת מהשילוב המיוחד והחשוב של הטיפול האנרגטי עם המחשבתי.
הרעיון הוא לנסות את השיטה בכל מצב נתון!!!"
 
מהי שיטת מיינדפולנס?
"מיינדפולנס  Mindfulness Based Cognitive Therapy הינה שיטה שממקדת אותנו לכאן ולעכשיו.  מיינדפולנס הינה שיטה המשלבת תרגול מנטאלי כגון תשומת לב לרגשות שלנו ומדיטציה. 
זה עוזר לנו לשים לב יותר ולתגובות שלנו לגבי עצמנו ואחרים ועוזר לנו להפגין יותר סבלנות, חמלה ואמפתיה כלפי עצמנו ולסובבים אותנו.
מיינדפולנס מעורר אותנו לעושר ולשפע בחיי היום-יום שלנו באופן מלא ומחבר אותנו לה"אמת שלי".
מחקרים מראים שמיינדפולנס משפרת את הדמוי העצמי, מעניקה  לנו כלים להתמודד עם כעסים, עצבנות ותסכולים, בהירות מחשבתית ומשפרת תפקוד של מערכת החיסונית שלנו, לחץ דם הפחתת לחצים נפשיים והורדת סטרס באופן משמעותי".
 
מהי שיטת Matrix Birth Imprinting?
"השיטה נלדה מטכניקת הEFT ומלווה אותנו לתקופה של הזמן שלנו בתוך הרחם ועד הגלאים המוקדמים בחיינו. דרך הטיפול היא – שילוב בין EFT, דמיון מודרך, צבעים, וכוללת את כל החושים. מטרת הטיפול לנטרל טראומות שאין להם הסבר הגיוני, כלומר המטופל לא יכול לשחזר או לזכור את מקור הבעיה בעברו. 
הטיפול מתאים מטופלים שקל להם להרגיש ולחוש סנסציות בגוף ולדמיין אנרגיות של צלילים או של צבעים המייצרים תדרים שונים. לכל צבע, צליל וריח יש תדרים אחרים שנותנים לשנות אותם לתדרים גבוהים יותר וחיובים ע"י דימיון מודרך וחיבור לאמת של המטופל יחד עם תיפופים (tapping) בקצות האצבעות ובנקודות הנמצאות על הפנים של המטופל".


למי הטיפולים שלך מתאימים?
"הטיפול אצלי בקליניקה בעצם מעניק למטופל את הכלים לשחרר טראומות מהעבר שמונעות מאיתנו להצליח בהווה ובעתיד. כל בעיה שיש למטופל ניתן להקל עליה ואפילו לפתור אותה לגמרי אם נבין מה קרה בעבר…..אני עוזרת לכל המטופלים שלי להשתחרר מהעבר ולחיות את הווה וליצור את העתיד שלו הם מייחלים. אני מעניקה טיפולים לכל אחד שמעוניין לשחרר רגשות שליליים שמונעים ממנו הצלחה וזה באמת מתאים לכל תחום בחיים. לכל אחד יש מטרה אחרת בחיים וגם המטרות עם השנים משתנות.
לדוגמא למי שמעוניין להצליח מבחינה כלכלית, אני בטיפול יתמקד בהתייחסות של המטופל לכסף, איך במשפחה התנהגו עם כסף, מה המטרות שלו ועוד… ביחד אנחנו נבין שיש משהו שמעכב אותו ומונע ממנו להצליח ולהגשים את המטרה שלו".

איך הטיפולים של קטי עובדים
"אומרים ש'חיים והמוות ביד הלשון' אולם כיום כבר ידוע שמילים הם רק חלק קטן מתקשורת בין בני אדם. הגוף האנושי לא רק  'זוכר' מה קרה בעבר הרחוק אלא גם מביע את התחושות הפנימיות מהתת מודע, כאשר המילים נגמרות או נעלמות. בדיוק בנקודה זאת, נכנסים טיפולים הוליסטיים, מיוחדים במינם שמאיצים את יכולת הריפוי של הגוף והנפש גם במקום בו ה'הגיון' הישר נעלם.
קטי מסבירה איך זה עובד: "אנשים שיש להם אלרגיות, כאלה הסובלים מטראומות וקשיים רגשיים או מגבלות פיסיות, מגיעים אליי לטיפול, פעמים רבות אחרי שכבר ניסו הכל ללא הצלחה יתרה. זאת יכולה להיות אלרגיה ממקור בלתי ידוע שמפריעה מאוד בחיי היום יום ולא נעלמת… בעיות פוריות, מצבי רוח… ועוד. הטיפול מתחיל בשיחת תשאול ממושכת ואבחון דרך בדיקת שרירים שהיא נגזרת של שיטת הקינסיולוגיה. השיטה מבוססת על ההנחה ש'הגוף אומר את דברו ואי אפשר לשקר'.
לאחר האבחון והבנת הצורך בהתאם לתוצאות, אפשר להתחיל לטפל".
 
אז איך היית מגדירה את הייחוד שלך?
"אני משלבת את כל הכלים העומדים לרשותי ושרכשתי במשך השנים בלימודים ובעבודת השטח כדי לעזור לכל אדם באשר הוא. כיום, המדע תומך ומסביר חלקים נרחבים מתחום הרפואה המשלימה לסוגיה, מה שלא היה ניתן בעבר בגלל מגבלות הטכנולוגיה. אנו כבר מבינים ויודעים שלרוב המחלות יש רקע רגשי ונפשי. עניינים לא פתורים מהעבר, מנהלים אותנו בעוצמה רבה ולעיתים קרובות מהווים את השורש לתסכולים ומשברים שניתן היה למנוע. אני מטפלת באנשים במגוון שיטות, בין היתר, בעזרת בעלי חיים. כמטפלת בעלת ניסיון רב, יש לי את היכולת להרגיש לעומק את עולם הרגש של האדם, להתחבר לנקודת הזמן בו נוצרה הטראומה שלו ולשחרר אותו מזה, אחת ולתמיד".
 
לסיכום, המטרה של קטי היא לעזור ולסייע למטופלים להיות אחראיים ולקחת חלק מרכזי בתהליך הריפוי של עצמם. יש לה מספר רב של מקרים שטופלו בהצלחה. היא מאמינה שבעזרת טיפול נכון ניתן לטפל ולהשתחרר מטראומות שונות, מתחים, חרדות, אלרגיות, התמכרויות, השמנת יתר, חוסר בטחון עצמי, ומחלות שונות.
 
קטי סיון היא EFT מאסטר טריינר ומטפלת בכירה מטפלת בכל הגילאים מילדים, נוער ועד מבוגרים. עוזרת למי שצריך להשתחרר מחוויות שליליות, להיות בריאים, להיות מאושרים, מלמדת כל אחד איך להיות עצמאיים ואחראיים על החיים ולקחת חלק מרכזי בתהליך הריפוי של עצמם. בנוסף היא מנחה סדנאות ללימוד רייקי וטכניקת EFT.
 
אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול ויעוץ אישי, להשאיר את העבר מאחור, להסתכל קדימה אל העתיד ולחיות את ההווה מתוך שמחה והגשמה עצמית.
מלמדת קורס מתחילים ומתקדמים בשיטת E.F.T וקורס רייקי בכל הרמות.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285911
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על קטי סיוון

מאמרים קשורים

Back to top button