מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

ד"ר אסתר אמיתי Ph.D

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על אסתר אמיתי מקיבוץ גשר דוקטור לנטורופתיה Ph.D R.D C.A.C המטפלת באנשים במגוון שיטות: דיקור סיני יפני, סוג'וק, הומיאופתיה, קינסיולוגיה, דמיון מודרך רפלקסולוגיה ועוד הם כלי העבודה שלה המאפשרים לה להביא מזור לבעיות בריאות שונות.

אסתר אמיתי – לנטורופתיה ומומחית ברפואה משלימה.

אסתר אמיתי Ph.D – לראות את העולם דרך משקפיים ורודים. אסתר אמיתי מקיבוץ גשר דוקטור לנטורופתיה Ph.D R.D  C.A.C  המטפלת באנשים במגוון שיטות: דיקור סיני יפני, סוג'וק, הומיאופתיה, קינסיולוגיה, דמיון מודרך רפלקסולוגיה ועוד הם כלי העבודה שלה  המאפשרים לה להביא מזור לבעיות בריאות שונות. אסתר גם מעבירה סדנאות ומלמדת נושאים רבים בתחום הריפוי ההוליסטי והיא זאת שהביאה לישראל את הטיפול בפרחי באך. אסתר גם פיתחה משקפיים מיוחדים שמשפרים את הראיה במידה משמעותית וכן, גם יש לה דיסק מיוחד לריפוי עצמי.

ירושה של לב מלא חמלה וידע עתיק וחדש
ההשראה למקצוע הגיעה מן הסתם מהגנים המשפחתיים. סבה, אותו לא זכתה להכיר, היה רב ועסק במשך שנים בטיפול באמצעות רפואת הרמב"ם. סבתה, מתוקף תפקידה כאשת הרב ואישה צדיקה בלי מירכאות, עסקה כל חייה בעזרה לנזקקים. 

תחילת דרכה של אסתר בתחום הרפואה המשלימה הייתה תהליך טבעי של אחת שגדלה במרחבים הירוקים של הקיבוץ. במשך שנים, כולם ידעו שכאשר אסתר 'שמה יד' הכאבים חולפים, את מלוא עוצמת כוחות הריפוי שלה גילתה לאחר שהתרחש אירוע קשה במשפחה, והצליחה להפוך את המשבר להזדמנות.

"במשך השנים, הבנתי שלא מספיק שיש לי חושים וכוחות מיוחדים אלא גם צריך ללמוד את הנושא לעומקו. נדדתי בעולם ולמדתי באירופה ובארצות הברית כי בארץ רפואה אלטרנטיבית הייתה בחיתוליה ובהדרגה התמקדתי בתחומים המעניינים אותי באמת. כיום אני עובדת בשילוב מספר שיטות המסייעות לפתרון בעיות פיזיות, רוחניות ורגשיות. בין היתר אני מטפלת בהתמכרויות, גמילה מעישון ירידה ואיזון משקל, בדיקות וריפוי רגישות למזון ועוד".

מה ייחודך כמטפלת?
"יכולת האבחון שלי מהירה ומדויקת יש לי כלים רבים שניתן להשתמש בהם בהתאם לצורך. כשאדם מגיע אליי אני מוצאת מיד את מקור הבעיה שמטרידה אותו. אני רואה לא רק את 'מה' שמפריע אלא גם את ה'למה'. מטופלת אחת אמרה לי משפט שמרגש אותי עד היום… היא אמרה: 'החיים שלי מתחלקים לשניים: לפני שהכרתי אותך ו… אחרי שאני מכירה אותך'. אני מרגישה שיש משהו באישיות, בידע ובגישה שלי שמסייע לי להעצים אנשים ולעזר להם. גם כשהיה לי, בית ספר לרפואה משלימה בצפון וגם היום בסדנאות ובטיפולים – אני נותנת את כל כולי, כי כך אני מאמינה שצריך לפעול. התלמידים והמטופלים שלי אומרים שפתחתי להם דלת גדולה ורחבה ושתרמתי  לאיכות מחודשת בחייהם. מה שאני עושה זה להראות לאנשים את האפשרויות העומדות בפניהם, לחזק אותם ולשקף עבורם את היכולות והכישורים שנחנו בהם ואולי שכחו ברבות השנים. כמו כן, אני יודעת איך לטפל בעיות בריאותיות שלא מצאו מזור בשום דרך אחרת".

את גם משווקת מוצרים ייחודיים שלך. תוכלי לספר ולהסביר?
"הפקתי דיסק מיוחד במינו שמיועד ללמד ריפוי עצמי. לשימוש לכלל האוכלוסייה על גווניה. וכן פיתחתי פטנט – משקפיים מיוחדות המשפרות את הראיה הבנויות ממבנים קוניים ומתאימות לכם אדם. היתרון המהפכני במשקפיים אלה שהן לא רק הופכות את הראיה דרכן ל6:6 אלא גם מונעות תהליכי התדרדרות הראיה, ומביאות לשיפור הראיה"!

באיזה בעיות בריאות נוספות את מטפלת ומי קהל היעד שלך?
"נשים עם בעיות מחזור או פריון, ליווי בהריון ולידה, אנשים מבוגרים עם בעיות של כאבים כרוניים ומחלות, מצבים רגשיים ועוד. למעשה, אני מטפלת בכל בעיה ומחפשת לה פתרון ממשי. הטיפול מתבצע בשילוב כל הידע שצברתי במהלך השנים תוך שימוש בנטורופתיה, הומאופתיה, דיקור, צמחי מרפא, דמיון מודרך וחשיבה יוצרת. לאחרונה, אני לומדת שיטת אבחון חדשה ומעניינת מאוד שנקראת "קוד התדר האנושי". השיטה גורסת שכלל אוכלוסיית העולם מחולקת ל 11 תדרים. לכל אדם התדר אופייני. והמיוחד לו. כשמוצאים את התדר הנכון, על פי בחירתו של האדם ,הבוחר אחד מתוך מגוון 11 בקבוקוני ריח, בחירת הריח המתאים, מאפשר להתחיל בטיפול המתאים ולכוון למימוש הפוטנציאל האישי".

כיצד את משתמשת בהומיאופתיה ודיקור לטיפול ושימור מראה העור והפנים?
"זאת שיטה שמאפשרת לשפר את המראה החיצוני של העור בצורה טבעית ובריאה. בשילוב דיקור, ההומיאופתיה, תרגילים לפנים ומגוון עצות לאורח חיים בריא יותר, והם ללא ספק ערובה למראה רענן וצעיר לאורך זמן".

מה המוטו שלך בטיפולים?
"אני מאמינה שאפשר להביא לעצמאות ואי תלות. כלומר, המטרה שלי היא להעביר את ה'שרביט' לכל מטופל על יד כך שילמד ויכיר את הכלים המתאימים לו כדי שיוכל  להשתמש בהם ולנהל חיים בריאים ואיכותיים  בכוחות עצמו! למרות זאת, כל דבר לגופו של עניין. במקרים מסוימים, מטופלים ממשיכים להגיע אליי באופן קבוע ומתמשך לצורך תחזוקה ומניעת התדרדרות במצב, כל אחד ובחירתו האישית".

כשאדם לומד להכיר את עצמו ולחיות בשלום עם עצמו ועם סביבתו – מתחיל תהליך עמוק של ריפוי בגוף ברוח ובנפש!

שלכם, אסתר אמיתי.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285450
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אסתר אמיתי

מאמרים קשורים

Back to top button