מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

מרדכי כץ

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על מרדכי כץ, קצין צבא ומשטרה בעברו, עוסק כיום ברפואה משלימה בישוב שלומי להגשמת ייעודו. מרדכי מטפל בכל סוגי העיסויים, כוסות רוח ועוד.

מרדכי כץ – החיים הכפולים של מרדכי כץ. מרדכי כץ, קצין צבא ומשטרה בעברו, עוסק כיום ברפואה משלימה בישוב שלומי להגשמת ייעודו. מרדכי, בעל מוניטין של מטפל עם 'ידי זהב', מטפל באנשים באמצעות סוגי עיסוי שונים וגורס כי "המגע – מרפא" ונחוץ לכל אחד ואחד מאתנו לצורך תחזוקה שוטפת לגוף ולנפש.

מרדכי מטפל בכל סוגי העיסויים, כוסות רוח ועוד בקליניקה הפרטית שלו בבית, בבית הלקוח או בצימרים בסביבה הקרובה, אליהם הוא מגיע לפי הזמנות. 


"האמונה והגישה שלי היא שעיסוי זה לא פינוק אלא תחזוקה שוטפת חיונית לכל אדם. אני עושה טיפולים לכולם כולל בני נוער מגיל 14-15 הסובלים מבעיות שלד שונות, יציבה ומתח כללי. הטיפול מקל על כאבים כתוצאה משרירים תפוסים, כאבי ראש וצוואר, קושי בשינה, עייפות כרונית, חוסר חיוניות ועוד".

איך אתה מסביר את המעבר החד בין שנים ארוכות במשטרה לבין עיסוקך הנוכחי?
"עוד בנעוריי תמיד פנו אלי כדי ש'אני אשים את הידיים' על חברים כשמשהו כאב להם… מאוחר יותר הבנתי שהמגע שלי מרפא, אם כי את הרוב עשיתי (כמובן) מתוך אינטואיציה ולא מתוך ידע. בבגרותי, נתיב חיי עבר לכיוון שירות המדינה. שרתתי במשטרה הרבה שנים וכשפרשתי התלבטתי לגבי המשך הקריירה. הדברים התגלגלו והחלטתי ללמוד רפואה משלימה. תמיד הייתי בן אדם מאוד פרקטי אבל אחרי שלמדתי קצת, התחלתי להבין הרבה יותר וגם נחשפתי לנושא הרוחניות בכלל ולריפוי באנרגיות בפרט- נושאים שעד אז לא האמנתי בזה בכלל. מאז… הכול היסטוריה".


מה הייחוד שלך?
"אני מטפל בכל סוגי הבעיות ולאחרונה התמחיתי באנשים הסובלים מבעיות בשורש כף היד. אני בעצמי סבלתי לפני כשנה וחצי, במשך תקופה ארוכה, מבעיה זאת. למעשה, כל הרופאים, המליצו לי לעשות ניתוח כי לא יכולתי לתפקד בכלל. אבל אני סירבתי. החלטתי להבריא את עצמי בדרך טבעית. חרשתי את האינטרנט והתייעצתי עם קולגה שסייעה לי. ביצעתי תרגילים מיוחדים לשחרור השרירים התפוסים ונעזרתי בדיקור. אחרי מספר קצר של טיפולים כל הסימפטומים נעלמו כלא היו… עם לקוחות אני אומר תמיד שעיסוי עושים מהלב באמצעות הידיים! חייבים ללמוד בצורה מסודרת ולצבור ידע על מנת לא לגרום לנזק (ממש כמו ברפואה קונבנציונאלית). לצערי במספר רב של מקומות מעסיקים מטפלים לא איכותיים ולא מקצועיים מספיק וזה גורם לזילות המקצוע".

מרדכי כץ מהישוב שלומי, יכול לטפל בכם בקליניקה הפרטית שלו בביתו, בביתכם או בצימר בסביבה, זאת במידה ותתארחו באזור. מרדכי הוא אדם מיוחד שעובד כהגדרתו "מהלב" ולא דווקא "מהכיס ומהראש" ולפעמים אף בהתנדבות לקהלים מיוחדים.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
לקבלת טיפול ופרטים נוספים על מרדכי כץ חייגו: 072-2285800 שלוחה 257
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על מרדכי כץ

מאמרים קשורים

Back to top button