מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

דוד דרורי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על דוד דרורי, תושב קיבוץ סעד שבדרום מטפל בשיטות מגע, מעסה ורפלקסולוג. בנוסף, דוד מנחה סדנאות לימוד ותרגול טכניקות מגע ונשימה.

דוד דרורי – למוסס את הכאב. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את דוד דרורי, תושב קיבוץ סעד שבדרום מטפל בשיטות מגע, מעסה ורפלקסולוג. יש לו קליניקה לקבלת קהל בעיר באר שבע והוא מגיע לבית הלקוח, באזור הדרום והמרכז, על פי הזמנה. בנוסף, דוד מנחה סדנאות לימוד ותרגול טכניקות מגע ונשימה, תחת הכותרת 'לנשום את המגע' באירועים פרטיים ובקבוצות וארגונים.

דוד דרורי, הוא קיבוצניק וחקלאי שבחמש השנים האחרונות עוסק בתחום טיפולי המגע למיניהם. בתחום הרפואה המשלימה החל להתעניין  לאחר שירותו הצבאי, במהלכו היה חובש קרבי. דוד הוא מעסה מוסמך, שקיבל הכשרתו ב"מכללת רידמן", וכן למד רפלקסולוגיה במכללת "מירב".


באיזה טכניקות אתה עובד? מי קהל היעד שלך ואיך מתבצע הטיפול?
"בעבודתי אני משלב שיטות טיפול מגוונות על פי רצון המטופל וצרכיו: רפלקסולוגיה בכפות הרגליים – תורה המשקפת בכפות הרגליים את איברי הגוף השונים, טיפולי מגע נוספים: עיסוי שבדי, רפואי, רקמות עמוק, הנעת מפרקים, עיסוי תאילנדי במקלות במבוק, לומי לומי, אבנים חמות ועוד.

המטופלים שלי הם אנשים שמגיעים במצבים אקוטיים בגלל כאבים וגם כאלה שכבר מכירים אותי והתנסו בטיפול ומגיעים לטיפולי תחזוקה, על מנת לשפר גמישות ויעילות השרירים. יש סטודנטים שבאים לפני או אחרי מבחנים כדי להירגע ולהשתחרר ממתח ולחץ, אנשי ציבור, אומנים ולקוחות מכל שכבות האוכלוסייה. בין מטופלי מטפלים אלטרנטיביים רבים."

ניתן להזמין טיפול בקליניקה בבאר שבע או 'עד הבית'.

תוכל לפרט מעט לגבי הטיפולים השונים?
"אני מתאים את הטיפול לצרכיו האישיים של המטופל ולפי העדפותיו האישיות. טיפולי מגע למיניהם כמו גם רפלקסולוגיה מיועדים להקל ולמוסס כאבים ולשחרר את הגוף והנפש ממתחים ולחצים מיותרים אשר גורמים לכיווץ בשרירים, פוגעים באיכות הנשימה והיציבה ובאים לידי ביטוי גופני בסימפטומים לא נעימים. אחד הטיפולים היותר מעניינים הוא עיסוי בעזרת מקלות במבוק. זאת שיטה תאילנדית יעילה במיוחד. הטיפול בטוח ונעים ומסייע לשחרור עמוקות של השריר והשכבות העוטפת אותו, מה שמביא להקלה מידית. לצורך העיסוי אני משתמש בשמנים טבעיים, איכותיים ובמשחות המותאמות לאיבר או לשריר שבטיפול, על העור החשוף, תוך שמירה על פרטיות המטופלים. ניתן גם לקבל טיפול מועיל מאד בלבוש מלא."


במה מתייחד עיסוי רקמות עמוק?
"עיסוי רקמות עמוק הוא למעשה עיסוי רפואי, שלא כפי שמקובל לחשוב חזק יותר, אלא מכוון בטכניקות מיוחדות דווקא לשרירים העמוקים יותר, שמתחת לשכבות הקרובות לעור. טיפול זה מביא לתוצאות מפתיעות, ולעיתים לתופעות רגשיות מעניינות."

ומה זה עיסוי לומי- לומי?
"טכניקת עיסוי זאת הגיעה לעולם המערבי מהוואי. התושבים המקומיים פיתחו שיטה מיוחדת של עיסוי קצבי וזורם המתבצע בתנועות ארוכות נמרצות וקצביות לאורך הגוף כולו. מטרת הטיפול היא הזרמה מהאיברים הרחוקים אל מרכז הגוף. זה עיסוי ממריץ המיועד לטיפול בעייפות וחוסר איזון אנרגטי".

דוד דרורי, מעסה מוסמך במבחר שיטות של טיפולי מגע ורפלקסולוג, יגיע עד לביתכם (אם אתם גרים באזור הדרום) כדי לעזור לכם להשתחרר מכאבים ולחצים רגשיים. הוא יבצע אבחון רפלקסולוגי ויתאים לכם את הטיפול המתאים ביותר בהתאם לרצונכם.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285892
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על דוד דרורי

מאמרים קשורים

Back to top button