מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

יוסף בוטו

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על יוסף בוטו, מטפל ומאמן אישי, בעל תואר שני במנהל עסקים, מרצה בבית הספר לסיעוד ומנחה סדנאות והרצאות בנושא בריאות איכות חיים ואימון אישי, למורים במערכת החינוך וגם לקהל הרחב.

יוסף בוטו – אימון אישי ורפואה משלימה.

יוסף בוטו – בריאות, איכות חיים ואימון אישי. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את יוסף בוטו, מטפל ומאמן אישי, בעל תואר שני במנהל עסקים, מרצה בבית הספר לסיעוד ומנחה סדנאות והרצאות בנושא בריאות איכות חיים ואימון אישי, למורים במערכת החינוך וגם לקהל הרחב. יוסף בוטו, מנהל קליניקות בנצרת ובמעלות-כפר ורדים (בצפון), בפתח תקווה וברמת גן (במרכז). שיטות הטיפול שלו כוללות יעוץ לתזונה ובריאות, איזון גוף נפש, שטיפה אנרגטית, דמיון מודרך, הילינג, coaching -יעוץ ואימון אישי ועסקי ו-NLP.


איך הגעת לתחום עיסוק זה?
"בזמנו עבדתי בתפקיד אח בכיר ביחידת טיפול נמרץ לב ואח אחראי במחלקת צנתור לב, בית החולים 'הדסה עין כרם' – ירושלים. במסגרת עבודתי נתקלתי בהרבה חולים בגילאי 40-50 שעברו התקפי לב. גיליתי שכולם ניהלו אורח חיים ברמה גבוהה אבל לא היו באמת מאושרים… רובם העידו שחוו החמצה ופספוס בחיים והרגישו ש'אינם עושים מספיק בשביל הנשמה שלהם ובשביל המשפחה'. כך התחלתי לראשונה להבין את הקשר בין הגוף והנפש… באותו זמן גם נחשפתי לשיטת הטיפולים אנרגטיים בכלל ול-'שטיפה אנרגטית' (שיטה שפיתח אח שלי- נאדר בוטו) בפרט וכך התעורר בי הצורך להתקדם, להבין וללמוד את התחום הזה. נרשמתי ללימודים ב'מכללה לרפואה הוליסטית בכרכור' ושם, במהלך הלימודים, עברתי מסע עמוק ומעניין לגילוי האני הפנימי, תוך כדי שחרור משקעים לא רצויים שסחבתי איתי מהעבר… למרות כל הידע שכבר היה ברשותי בתקופה ההיא, הרגשתי צורך להמשיך וללמוד. למדתי אימון אישי במרכז 'איק"א' ברמת גן והתחלתי לעבוד עם אנשים בתחום זה. עם חלקם הצלחתי יותר ועם חלקם- פחות. כך החלטתי להמשיך וללמוד עוד שיטות שבעזרתן אוכל להעמיק עוד יותר ולעבוד עם התת מודע- וכך הגעתי לשיטת ה- NLP, שאותה גם למדתי באיק"א".

מה לדעתך היתרון שלך לעומת מטפלים אחרים?
"השילוב של הידע מתחום הרפואה הקונבנציונאלית והמשלימה, כמו גם הניסיון שלי, מאפשר לי לאבחן ולהציע למטופלים שלי פתרונות טובים המותאמים להם באופן אישי. הטיפולים כוללים פן פיסי ורגשי החל משחרור דפוסי חשיבה הרסניים, רגשות קשים כגון כעסים וטינה, דמיון מודרך וטכניקות להורדת רמת מתח, הכוונה לתזונה בריאה שמסייעת להתמודד בהצלחה עם עודף משקל והכרחית אצל אנשים שסובלים ממחלות ותסמינים מעיקים שונים. כמו כן, אני מטפל בהצלחה באנשים שסובלים מחרדות ופוביות, בעיות בזוגיות, קונפליקטים במקום העבודה ובחיים האישיים ועוד".

איך אתה מצליח לעזור לאנשים לשנות הרגלים מושרשים שנים רבות ובמיוחד בתחום התזונה?
"בעיקרון, אני מתאים לכל מטופל את הדרכים היעילות ביותר עבורו. בין היתר, אני מייעץ בנושא תזונה כאשר אחת ההמלצות הגורפות היא להימנע מאוכל חומצי ולהרבות במזון בסיסי ביחס של 80-20 וצריכת מזון המכיל 'אנטי-אקסידנטים', אם כי האוכל הבריא ביותר לא מספיק כדי להשיג גוף ונפש בריאים לאדם ששרוי במתח תמידי".


אז איך פותרים את הבעיה הזאת? האם השאיפה לחיי רוגע ושלווה אפשרית בכלל ליישום בעידן זה?
"אכן אנו חיים בתקופה ש'מתח ולחץ' הם בעיה קשה ונפוצה מאוד ולמעשה אנו חווים – מגיפה של ממש. המטרה הראשונה של רוב האנשים – להטיב את איכות חייהם ובריאותם ולצאת מסגנון החיים של 'מרוץ העכברים' הבלתי פוסק… מהי הדרך לעשות זאת? שינוי של אורח חיים עם דגש על התמקדות פנימית וקבלה עצמית. הכוונה היא לאזן בין ההצפה שאנו חווים מאמצעי התקשורת, ה'זמן שבורח לנו בין האצבעות' וניהול של החיים שלנו באופן מאוזן ורגוע יותר".
אם שאלתם את עצמכם לאחרונה איך אפשר להתגבר על עייפות כרונית, מחלות שונות, כאבים כרוניים, בעיה בזוגיות, תקיעות אישית ועסקית, עודף משקל ובעיקר- מתח ולחץ או תחושת החמצה בחיים, המלווים אתכם מרבית הזמן והורסים כל 'חלקה טובה' – תשאלו את יוסף בוטו!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285843
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על יוסף בוטו

מאמרים קשורים

Back to top button