מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

גיא מסד

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על גיא מסד מהוד השרון, מטפל ומנחה בכיר ב-NLP ודמיון מודרך שפיתח שיטה ייחודית בשם 'הקשבה אקטיבית – אימון לשחרור כאבים'.

גיא מסד – מנחה בכיר לדמיון מודרך ול- NLP.

גיא מסד – לשוחח עם הגוף. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את גיא מסד מהוד השרון, מטפל ומנחה בכיר ב-NLP ודמיון מודרך שפיתח שיטה ייחודית בשם 'הקשבה אקטיבית – אימון לשחרור כאבים'.

יש לכם בעיות? מרגישים שזאת גזירת גורל? אז זהו שלא. גיא מסד, רואה את השליחות שלו בעזרה לאנשים להחלים ממחלות ולצאת מתסבוכות רגשיות ומנטאליות על ידי החזרת תחושת השליטה לחיים, מתוך מודעות לקשר בין הגוף לנפש.

מה בעצם אתה אומר?
"אני אומר לאנשים – אל תתרגלו לבעיות שלכם! תתחילו לשאול שאלות, למה המצב הוא כפי שהוא, אל תשמרו דברים בבטן, תלמדו לתת ביטוי מדויק וחופשי לרגשות שלכם מתוך התייחסות לגוף ותתחילו לחיות כמו שהייתם רוצים באמת"!


במציאות זה בטח קצת יותר מורכב ממה שזה נשמע. לא?
"לא בהכרח ובהחלט אפשרי, כאשר יש את הידע הרלוונטי. אני פה בשביל להנגיש את הידע לאנשים ולעזור להם לשפר את איכות חייהם. על פי הידע הזה, המגובה בשנים האחרונות גם במחקרים, יש קשר ברור בין הנפש והגוף וכיום, למשל, גם רופאים שמטפלים בחולי סרטן ובמחלות שונות, שואלים בנוגע לבעיות וחוויות רגשיות שליליות. פרופסור ברוס ליפטון שכתב את הספר 'הביולוגיה של האמונה', היה בין אלה שהביאו הוכחות מדעיות של השפעת אמונות וגישה לחיים על מצב רגשי, נפשי וגופני. גם דרך ההתנסויות השונות אצלי בקליניקה ניתן לראות יותר ויותר שכאשר אדם נולד בריא, במקום בו מתחילות להופיע בעיות ומחלות גופניות, זה קשור בד"כ למקום בו אדם הרגיש שאיבד שליטה ואת חופש הבחירה בהקשרים ספציפיים. כאשר מגיעים למודעות הזאת ומפתחים את הקשר עם הגוף- שם מתחילה הדרך להחלמה".

מה אתה מציע לאנשים שבאים אליך לטיפול?
"אני מציע שיחות בהן לומד המטופל למצוא את דרכו ל'חוכמת הגוף', מודעות והחלמה. בנוסף, אני מקיים סדנאות והרצאות בתחום זה".

מה הייחוד שלך?
"על סמך הידע שצברתי, פיתחתי שיטה שעובדת ביעילות ותוך זמן קצר. הייחוד שלי? גישה ישירה שמאפשרת אבחון חד וחלק ואהבת המקצוע. כל זה מתוך הבנה שכל אחד הוא יחיד ומיוחד והאדם הוא זה שמאפשר ומחולל את הריפוי. אני שם בכדי להראות לו את הדרך שמדויקת ונכונה רק לו".


מה הכוונה?
"אני מאמין שכל אדם מגיב באופן אישי ומיוחד לו לאירועי חייו. לעיתים קרובות נראה אנשים שעברו סיטואציות דומות שהגיבו באופן שונה לגמרי. בעולם חיים כשבעה מיליארד בני אדם. לאמונתי, יש מספר זהה של סיטואציות וזה מאוד מאתגר למשהו חיצוני לתת פתרון או מענה מדויק. מה שאני עושה זה להוביל את האדם למצוא את התשובות בתוך עצמו דרך מודעות לגוף שהוא ה'מדריך' הכי קרוב והכי נכון לו".

אפשר דוגמה?
"כאבי ראש הן דוגמה קלאסית לאדם שסובל מעומס מחשבתי. למעשה הכאב הוא 'נורה אדומה' שמאותתת שיש צורך להרפות ולעשות סדר חדש… כאשר מגיעים לנקודת ההתחלה, כאשר האדם מזהה ומבין את אוסף המחשבות שהיו לו באותו רגע וגרמו להתחלת התהליך, אפשר להתיר את הקשרים. אני מטפל באותה שיטה בכאבים שונים ובבעיות רגשיות. לשיטה שלי אני קורא 'הקשבה אקטיבית – אימון לשחרור כאבים' והיא יעילה גם לאבחון וזיהוי המקור של מגוון מחלות וסימפטומים גופניים".

אם אתם מחפשים פתרונות לטיפול בבעיות בריאות שונות, הפגת כאבים וכד', פנו לגיא מסד שפיתח שיטה ייחודית בשם 'הקשבה אקטיבית – אימון לשחרור כאבים' המטפלת בכל אותם דברים במהירות וביעילות.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285870
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על גיא מסד

מאמרים קשורים

Back to top button