מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

מיכאל חפץ

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על מיכאל חפץ, מטפל וותיק, מטפל בעזרת עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, שיאצו, נרות הופי, כוסות רוח, אבנים חמות ועוד. הטיפולים שלו מתאימים למבוגרים ולילדים.

מיכאל חפץ – שיר השרירים. מיכאל חפץ הינו מטפל וותיק, מטפל בעזרת עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, רפלקסולוגיה, שיאצו, נרות הופי, כוסות רוח, אבנים חמות ועוד. הטיפולים שלו מתאימים למבוגרים ולילדים. העיסויים בשיטות שונות, עוזרים לכל מי שסובל מכאבים שונים בגב, צוואר, ראש ורגליים. שרירים תפוסים, עייפות כרונית ונדודי שינה, מצבי מתח, אלרגיות, בעיות נשימה ועוד. בקליניקה של מיכאל אפשר לקחת 'פסק' זמן מהמרוץ המטורף של החיים, גם באמצע היום, ולטפל בגוף ובנפש.


בעל הקליניקה, מיכאל חפץ, עולה ותיק מברית המועצות, עסק בעבר בהנדסת מכונות אולם לאחר עלייתו לארץ, הבין שכדאי לו להכין 'תוכנית פעולה' חילופית… כיוון שתמיד פנו אליו אנשים לעזרה בזכות 'חשמל בידיים' החליט ללמוד את מקצוע הטיפול שאינו דורש שפת דיבור רהוטה אלא זוג ידיים טובות ולב חם ומפרגן עם יכולת נתינה… כל זה קרה בתחילת שנות התשעים. זמן קצר לאחר הגעתו של מיכאל לישראל פרצה מלחמת המפרץ. הוא נכנס לחדר האטום בדירה בה גר ביחד עם שותפה וכדבריו: "ישבנו הרבה זמן לבד בחדר… דיברנו עוד ועוד והתאהבנו… ככה הכרתי את מי שהיום היא אשתי". חוש ההומור של מיכאל מלווה את כל המפגש אתו, מה שהופך אותו לחוויה מיוחדת במינה, עוד לפני תחילת הטיפול. מהמטבחון הקטן בירכתי הקליניקה, הוא שולף כמו במטה קסמים כוס קפה טעים ומהביל והשיחה זורמת. על הקיר בקליניקה מתנוססות תעודות רבות המעידות על הכשרתו המקצועית של מיכאל בארץ ומחו"ל. ההרגשה והידיעה שאתה נמצא בידיים טובות ומקצועיות במיוחד- נעימה מאוד ומשרה תחושת ביטחון. 

הקלה מיידית על כאבים
לאחר שיחת תשאול, בה אני מספרת על כאבי הגב המלווים אותי בקביעות, מיכאל מזמין אותי להיכנס לחדר הטיפולים. הוא מתבונן ונוגע בקלילות בכפות רגלי, מספר לי 'סודות' אישיים השמורים וידועים רק לי (אבחון מדויק ומפתיע על פי כפות הרגליים) ולוחץ בנקודות הנדרשות כדי לאזן את הגוף והנפש. לאחר דקות ארוכות של עיסוי נעים במיוחד בכפות הרגליים, אני כבר מרגישה רגועה ונינוחה ואז מיכאל עובר לעיסוי בגב, בידיים ולאורך הרגליים. הוא לוחץ, מעסה, מקפל, מלטף – וההרגשה המתפשטת בגוף היא שלווה ורוגע מושלמים. יש כמה נקודות רגישות שמעלות את סף הכאב כלפי מעלה אבל מיכאל מסביר שצריך לשחרר את השרירים התפוסים ואני מקבלת את המסר בהכנעה בידיעה שבסוף הטיפול ארגיש 'כמו חדשה'.

מיכאל מעיד על עצמו כאדם בר מזל במיוחד: "למדתי אצל טובי המורים בארץ ובעולם. בנוסף ללימודים בישראל ב'בית הספר הבינלאומי לעיסוי', בו למדתי שיטות עיסוי שונות, גם נסעתי לתאילנד ולמדתי בבנקוק את שיטת ה"ואטפו". בטיפולים שלי אני משלב את כל הידע שלי ומתאים את הטכניקה הכי טובה למטופל בהתאם לבעיות הבריאותיות שלו".


מי קהל היעד שלך? למי אתה יכול לעזור ובאילו בעיות בריאות?
"אני יכול לעזור לילדים שסובלים מבעיות של דלקות אוזניים חוזרות ונשנות על ידי שימוש ב'נרות הופי'. הנרות העשויים משעוות דבורים טהורה ובטיפול קצר, עדין, נעים ולא פולשני, מנקזים נוזלים והפרשות מיותרות בתוך האוזן. הטיפול בנרות הופי משפר את השמיעה ואת שיווי משקל ומונע דלקות הקשורות לאף-אוזן- גרון. העיסויים בשיטות שונות, מתאימות לכל מי שסובל מכאבי גב, צוואר, ראש ורגליים. אני משתמש גם בכוסות רוח ואבנים חמות, מטפל בעייפות כרונית ונדודי שינה, מצבי מתח, אלרגיות ובעיות נשימה ועוד".

בקליניקה של מיכאל חפץ אפשר לקחת 'פסק' זמן מהמרוץ המטורף של החיים, גם באמצע היום,  מומלץ בחום!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285964
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על מיכאל חפץ

מאמרים קשורים

Back to top button