מיסטיקנים מומלצים

רון תמיר

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על רון תמיר העוסקת בתקשור, יועצת, מטפלת מאמנת הוליסטית. אצל רון תמיר ניתן לקבל ייעוץ, תשובות וטיפול אישי בתחומי זוגיות, קריירה, בטחון אישי, העצמה אישית, בריאות, פחד, קושי ומימוש אתגרים.

רון תמיר – למצוא את הכוח הפנימי. אנחנו שמחים להכיר לכם את רון תמיר, עוסקת בתקשור, יועצת, מטפלת מאמנת הוליסטית.

אצל רון תמיר ניתן לקבל ייעוץ, תשובות וטיפול אישי בתחומי זוגיות, קריירה, בטחון אישי, העצמה אישית, בריאות, פחד, קושי ומימוש אתגרים.

הפתרונות למרבית הבעיות והמשברים הפוקדים אותנו נמצאים בתוכנו, אך על מנת להגיע אליהם יש צורך בתהליך של הדרכה, אוזן קשבת ויד מכוונת על מנת לעשות שינוי אמיתי. לרון תמיר – מטפלת הוליסטית, מתקשרת ויועצת עסקית, יש ארסנל שלם של כלים טיפוליים אותם היא מעמידה לרשות לקוחותיה ומסייעת להם לעבור מהפך בחייהם.
 
לכל אחד מאיתנו ישנם רגעים שבהם אנו זקוקים ליד מכוונת או עצה מקצועית, בין אם מדובר בקריירה חדשה, התגברות על משבר, מצב נפשי ורגשי או בעיות בזוגיות.
כאשר אנו מתמודדים עם משברים נדמה לנו לעיתים שהגענו לדרך ללא מוצא ואנו מוצפים בתחושות של תסכול, פחד, חוסר אונים וכישלון, אבל אם רק נוכל לבחון את הבעיה בפרספקטיבה שונה נראה שיש דרך מוצא ופתרון.

לרון תמיר ניסיון עשיר בייעוץ הכוונה וטיפול במגוון בעיות הנוגעות לגוף ולנפש ומודעות עמוקה לקשר העמוק בין התהליכים הנפשיים איתם אנו מתמודדים והביטוי הפיזי שלהם. ישנן מחלות רבות שהמקור שלהן הוא נפשי ולכן חלק גדול מהטיפול מתבסס על תהליכים נפשיים שעובר המונחה שמסייעים לו להתחזק ולהירפא.


שיטות ההכוונה נחלקות לשלוש קטגוריות – מתקשרת, מטפלת ומאמנת:
– תחום התקשור המחבר את כל התחומים ובעזרתו רון מצליחה לקבל תשובות ומבט כולל על מצבו של כל מטופל.
– תחום הטיפול ההוליסטי כולל פסיכותרפיה הוליסטית, ביואורגונומיה – בדיקת שדות אנרגטיים, רפואה חדשה , ACE, אימון זוגי, אימון אישי, אימון עסקי ועוד…
– תחום המיסטיקה – נומרולוגיה, אניגרם קבלה – שמות, קלפים ופתרון חלומות.

איך הגעת לתחום?
"מאז שהייתי ילדה קטנה הייתה לי היכולת 'לקרוא' אנשים 'ולראות דברים'. כשהתבגרתי השתמשתי ביכולות אלו כדי לסייע לאנשים בפתרון בעיות והתלבטויות בחייהם, ולאחר שקיבלתי את קלפי הטארוט הראשונים שלי הפכתי את הכישרון למקצוע. במקביל עסקתי ברכש בחו"ל וטיילתי בעולם. נרשמתי ללימודי קבלה ונומרולוגיה. מאז אני ממשיכה להתפתח בתחום של הטיפול ההוליסטי והייעוץ" מסבירה ומוסיפה כי למרות שיכולות התקשור שלה הם מתנה שנולדה איתה היא ממשיכה כל העת ללמוד ולהתפתח מבחינה מקצועית על מנת שתוכל להעניק ללקוחותיה את הטיפול המקצועי ביותר."

טיפול בשלבים 
אנשים המגיעים לרון תמיר לייעוץ מתחילים בתהליך שמביא אותם לשינוי משמעותי בחייהם, בין אם מדובר בייעוץ זוגי, משבר עקב מחלה, ייעוץ לגבי קריירה ועוד.
"השלב הראשון בתהליך מתחיל בשיחת טלפון במהלכה אני עורכת תשאול לגבי הסיבות שהביאו את האדם לפנות לטיפול והכוונה בכל תחום שהוא. על סמך השם ותאריך הלידה ושם בודקת על ציר הזמן באיזה מצב ושלב נמצא המונחה . השלב השני הוא פגישה של שעה וחצי עד שעתיים שבמהלכה אני עורכת אבחון וניתוח יסודי ומעמיק עם האישיות, עוצמה, קווים מנחים,אתגרים לשנה העומדת בפועל וכיצד ל המונחה לפעול ולהתנהל על מנת לפתור את הקשיים ולמצוא פתרון לבעיות נפשיות , רגשיות , בריאותיות וגם נותנת ייעוץ עסקי לפי הצורך. יחד עם זאת ניתנת החלטה משותפת על המשך הדרך, סוג הטיפול המתאים לצרכים ולמחסומים אותם יש להסיר על מנת להצליח בתהליך והכי חשוב זו ההשקעה שהמונחה מוכן להשקיע בעצמו" מציינת תמיר.

לאחר הפגישה הראשונה ניתן להמשיך לסדרה של חמישה מפגשים המתקיימים אחת לשבוע כאשר במסגרת תקופת הזמן הזו עובדים באופן מסודר על אותן בעיות ונושאים שעלו בפגישת האבחון הראשונה. ניתן לבצע את שיחות האימון והטיפול גם באמצעות הטלפון וכך גם מי שמתגורר רחוק ומתקשה להגיע לביתה של רון בנתניה יכול לעשות שינוי בחייו.

"ישנם אנשים המבקשים להתפתח רוחנית מעבר לשינויים שהם עושים בחייהם ולממש מטרות שהגדירו לעצמם תוך כדי למידה והתעצמות. עבור אנשים אלה אני מתאימה סדנה מיוחדת של מספר מפגשים במהלכם אני מלמדת את דרכי עבודה וחשיבה שלמדתי ופיתחתי במהלך השנים ובאמצעותן אני מאפשרת למונחים לעזור לעצמם בהמשך הדרך . "מונחי יודעים שהם יכולים לפנות אלי לייעוץ בכל מצב שבו הם נקלעים למשבר ואני מעניקה להם תמיכה טלפונית ומסייעת נקודית להתגבר על מכשולים בהם הם נתקלים".

התגברות על מצב נפשי וייעוץ בבחירת קריירה
רון מספרת על שני מקרים בהם הטיפול הייחודי שלה הצליח לסייע להתגבר על שני אתגרים – הראשון התגברות וריפוי של ירידת ערך עצמי גבוה ובמקרה השני ייעוץ בבחירת קריירה שהסתיים בהצלחה גדולה.
"אצל המונחה אובחן מצב של מחלות הנגרמות כתוצאה מקונפליקטים של ירידת ערך עצמי. המונחה הגיעה לפגישת ייעוץ בשל כאבים בגוף ובדיקות שגרתיות אובחן אצלה כי היא סובלת מתחושות כאב ב-שרירים, סחוס, גידים ובורידים, חשה תחושת כישלון ביחסים עם האנשים הקרובים, רגשי אשמה ועוד… לאחר אבחון הועלתה טענה כי האישה סובלת מקונפליקט של ירידת ערך עצמי, במהלך הפגישה אכן התגלה כי ביתה חלתה, בעלה עזב את הבית והחיים התפרקו לה.

קיימים מקרים בחיינו אשר גורמים לתחושה של ירידה בהערכה העצמית שלנו. לעתים זוהי תחושה כוללת המשפיעה על הווייתנו כולה ולפעמים זה יכול להיות משהו שקשור בחוסר מיומנות או באירוע בלתי צפוי שקרה לנו בחיים וגרם לתחושה של ירידת הערך ואיבוד שליטה בעיני עצמנו.

חשוב לציין כי לא תמיד ההכרה מגיעה כלל למודעות, אך תת-המודע שלנו חש בעובדה שמערכת כלשהי בגוף לא עמדה במטלה כלשהי או בציפיות שציפו ממנה. ולכן במודע או שלא במודע קיימת הגדרה של 'ירידה בתחושת הערך העצמי'. תגובת הגוף הינה בהתאם, ע"י הפעלתה של תוכנית ביולוגית שהכותרת שלה היא 'קונפליקט ירידת ערך עצמי'. תוכנית ביולוגית זו, תפקידה הוא לחזק את אותם מערכות אשר הגוף מזהה כקשורות לדבר שגרם לאותו קונפליקט של ירידת ערך עצמי, כפי שצוינו לעיל. ואכן, לאחר מספר מפגשים טיפוליים המונחה חשה הקלה רבה במכאובי הגוף הלב והנפש ויצאה לדרך עם כלים, תובנות וחיוניות רבה לעשייה בדרכה החדשה.

מטופל אחר הגיע אלי על מנת לקבל ייעוץ בבחירת כיוון לקריירה ועסק חדש או לחפש עבודה חדשה. באבחון נמצא כי הוא בעל תקשורת מעולה, חרוץ ויש לו יחסי אנוש טובים מאוד אך הקושי העיקרי שלו היה שאין הוא מוכן לשמוע ולעבוד תחת מעסיק כלשהו, בשל המבנה האישיותי שלו והדעתנות. לאחר שזיהיתי את נקודות החוזק שלו יכולתי לכוון אותו לתחום המתאים לו – שילוט חוצות. כיום הוא עומד בראש עסק משגשג ונהנה מקריירה מצליחה בתחום המתאים לו ולכישוריו".


לסיכום:
כל אחד מאיתנו מגיע בחייו לצמתים שבהן אנו נדרשים לקבל החלטה שיכולה להשפיע על המשך חיינו. קבלת החלטה לא נכונה יכולה להביא לחיים של תסכול וחוסר סיפוק אישי ולכן חשוב לקחת החלטה בסיוע של ייעוץ והכוונה מקצועית ואימון, שבעזרתו נוכל להתגבר על המעצורים שמונעים מאיתנו התפתחות אישית והשגת מטרות.
רון תמיר היא אשת המקצוע המתאימה שתוכל להעניק לכם ייעוץ המתבסס על שיטות טיפול מגוונות ולסייע לכם להגשים את כל אותן מטרות והישגים עליהם אתם חולמים.
אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ והכוונה, ביחד נעבור את תהליך ההפנמה, המוביל לשינוי לו אנו מייחלים.

האני מאמין שלי : הקשבה! מודעות! התחדשות ושינוי!

החזון: לסייע ולתת לכם כמה שיותר כלים לשדרוג האני שלכם

הידע והמידע שתקבל/י תוך כדי התהליך המשותף שלנו, יוביל אותך להצלחה, שגשוג, הגשמת מטרות וחלומות.

שלכם רון תמיר

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר
חייגו עכשיו: 072-2285829
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על רון תמיר

מאמרים קשורים

Back to top button