מיסטיקנים מומלצים

תמי עטיה

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על תמי עטיה נומרולוגית מומחית, מאבחנת אנרגטית, גרפולוגית, עובדת עם קלפי טארוט ובקלפי הדרכה נוספים

תמי עטיה –  יעוץ , טיפול והכוונה רוחנית – נומרולוגיה  גוף נפש באמצעות ביואורגונומי, תטא הילינג ושילוב כלים נוספים.

במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את תמי עטיה בעלת מרכז רוחני וקליניקה  במושב עדנים סמוך להוד השרון . מובילת דעה רוחנית , מפרסמת בקביעות פוסטים ומאמרים בפייסבוק , ברשת ובמדיות נוספות .
בעבר חברת פאנל קבועה בתוכנית 'זמן מיסטיקה' בערוץ 10.

תמי משלבת באופן ייחודי,  בין נומרולוגיה , גוף נפש לשאר הכלים שברשותה,  דבר המסייע ללקוחות  לעשות קפיצת מדרגה משמעותית.


תמי עוסקת בתחום שנים רבות ובהתאם לכך,  צברה ידע ענק עם השנים  ויכולת  האבחון והדיוק של תמי לצד חיבור בין ה"עולם שמעבר , לעולם בן זמנינו , מסייעים   לאדם להבין  ובהתאם לצלוח מהמורות , משברים, מערכות יחסים מורכבות, מצבים כלכליים, בריאותיים ו לקבל החלטות בתחום  כלכלי, מקצועי ועסקי, אישי , מערכות יחסים וזוגיות ועוד.

"כשאנחנו מודעים ומבינים את שורש העניין של ההתנהגות שלנו, הרצונות והכמיהות, אנחנו יכולים לראות בבהירות את הדרך ובהתאם לבחור את הכלים שיסייעו לפרק את המוקשים ויעזרו לנו לעבור את הדרך בדרך להגשמה האישית שלנו וזה מבלי ל"הסתובב סביב הזנב של עצמינו שנים רבות".

"נכון שתהליכים לוקחים זמן, אבל לא צריך לקחת שנים על מנת ליצור . בכל פגישה איתי הלקוח מרגיש  שהוא מתקדם ,  צעד קטן, עליית מדרגה קטנה ואנחנו עובדים על לשחרר את דפוסי ההתנהגות והאמונות המגבילות .
לדוגמה אם מגיעה אליי בחורה ששוב וש/וב נמצאת בזוגיות כושלת או לא נכונה עבורה, ההבנה של שורש הבעייה, כבר תשחרר אותה ממגנוט נוסף של אותו "טייפ קאסט של זוגיות".

והנה חלק מהדברים שכתבו לה לקוחות שלה על היכולת האבחונית:
"היי תמי. רוצה לומר לך שאת משהו מיוחד קראת אותי לדקויות הכי עמוקות כמו טיפול פסיכולוגי של 10 שנים וגם שם בספק. אף אחד לא מגיע לרמתך. נתת לי כוח וחיזקת אותי". כתבה אישה מהמרכז
• "אין עלייך! הוא אמר שקראת אותו כמו ספר פחד שלא יפתח את הפה וזה זרם ממנו. הצלחת לעשות דבר ששום פסיכולוג לא הצליח" – כתבה אמא של צעיר מהצפון
• "תמי! רציתי להודות לך על החוויה המרגשת שעברתי אצלך… טרפת לי את כל הקלפים… ועכשיו המחשבות לאט לאט מסתדרות… ישר כח ושבת שלום". כתבה אישה שנמצאת בצומת לבחירת קריירה שנייה.

מה מייחד את עבודתך?
"מה שמייחד את עבודתי זה שאני חושבת שאדם בין אם הוא בא אליי לפגישה אחת, שתיים או אימון זה ההבנה שהוא צריך לצאת עם כלים, אדם לא צריך אותי שאני יאמר לו כמה מילים על עצמו שסביר להניח שהוא יודע. אלא מעבר לזה. למה? ואיך? ולעצם העניין הכלי העיקרי שלי הוא הנומרולוגיה, עולם המספרים, עולם קסום שניתן לראות באמצעות התאריך לידה והשם את המהות של האדם, הייעוד והתפקידים שנכונו לו בעולם הזה. את הקשיים, התבניות ההתנהגותיות, החסמים, הפוטנציאל, הכישורים וכל החבילה הזו מגיעה מכמה השפעות: הן מגלגולים קודמים, השפעה בין דורית, השפעה של הבית הורים והסביבה, ההשפעות מולדות והשפעה של השם .
הנומרולוגיה היא הכלי חשוב בעבודתי שלכלי זה אני משלבת ביואורגונומי , תטא הילינג, תקשור ועוד.

איך הגעת לתחום הרוחני ?
"לא בדיוק הגעתי אלא הובלתי – התכחשתי בהתחלה לסימנים שהלכו והתרבו. בהמשך התחלתי לצעוד בשביל, תחילה בהיסוס ולאחר שקיבלתי תגובות מפרגנות – נפתחה בפניי דרך מדהימה. גילתי בעצמי יכולות ששוב ושוב מפתיעות אותי מחדש והן לא מובנות מאליהם ולצד זה, אני לומדת כל החיים במטרה למקסם את עצמי כאדם כמאבחנת, מטפלת, יועצת ומאמנת לתהליכים. מעבר להיותי אקדמאית למדתי גרפולוגיה, נומרולוגיה, קריאה בטארוט, תטא הילינג וכן למדתי ופיתחתי נוסחאות שלי. אני אוהבת את חכמת המקורות שלנו ששם גילתי עולם קסום ומופלא: פרשת השבוע, חז"ל, הרמב"ם, רבי עקיבא, ספר תהילים ועובדת עם קלפי חכמת נשים".


מה האני מאמין שלך?
"כאשר אדם זקוק לשינוי בחייו מכל סוג, הוא צריך לבחון עד כמה הוא בשל ובעל אומץ לצלול לתוך עולמו הפנימי? במידה והוא חש שהוא בעיתוי הנכון לעשות זאת ויפעל לעזור לעצמו, היקום יתגייס לעזור לו – כי תמיד אני אומרת ללקוחות שלי – אל תתהלכו לרגע עם תחושה שהיקום נגדכם, אנחנו צריכים לעבור שיעורים והיקום רוצה לראות שאנחנו עוברים את השעורים וגם אם יש נפילות ויש, הוא מצפה שנתרומם ונעזור לעצמינו ואז הוא שולח איתות חיובי. במילים אחרות תמיד היקום נותן הזדמנויות לחזור לדרך המלך, רק צריך לראות את זה".

תוכלי לתת דוגמה?
"הגיע אליי בחור שנולד בט"ו באב, וחווה בחייו קשיים רבים בתחומי חיים שונים. פתחנו את פרשת השבוע- בהתאמה לתאריך הלידה שלו ואמרתי  לו שזמן קצר לפני היוולדו, הייתה תקופה של 'בין המיצרים' וחורבן הבית (ט' באב). סמיכות התאריכים היא זאת שעזרה לו להבין שכמו חורבן הבית גם הוא חווה תקופה שהצרה את דרכו והרסה את המסגרת והנתיב שהיה אמור ללכת בו… הראיתי לו שלמעשה תאריך הלידה שלו הוא אחד מהימים הכי שמחים בשנה, ושה'טוב' בחייו יגיע ברגע שהוא עצמו יאמין ביכולתו לצאת מהמצב בו הוא נתון. לאחר תהליך קצר בו חזר לו הביטחון העצמי והיכולת לראות את ה'קרן אור' בקצה המנהרה גם אם המנהרה ארוכה.

ככלל אפשר לומר, שאנשים בעלי מודעות שיש להם אמונה בעוצמה הפנימית שלהם, יכולים להפוך עולמות. האמת האבסולוטית היחידה בחיים היא שכשיש לאדם רצון ונחישות וכלים מתאימים להתקדמות בכיוון מוגדר וממוקד – השמיים הם הגבול".

קורסי נומרולוגיה , סדנאות שפע, ערבי נשים.
בנוסף לעיסוקה כיועצת ומאמנת. תמי עטיה מלמדת נומרולוגיה והתפתחות אישית . מנחת סדנאות 387 ליצירת שפע, מעבירה הרצאות וערבי נשים.

היכן עובדת?
לתמי קליניקה באזור השרון וקליניקה נוספת בקיבוץ דגניה ב' – בנוסף תמי עובדים בארץ ובעולם באמצעות סקייפ וטלפון.
מוזמנים לעקוב אחרי תמי באינטרנט, פייסבוק ואינסטגרם.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285820
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

מאמרים קשורים

Back to top button