פירוש קלפי טארוט קראולי

קלפי טארוט: קלף הקיסרית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, דר' שולמית רונן
כל המשמעויות, הרמזים, הסמלים והשאלות שאפשר לשאול קלף טארוט זה.

בקלפי טארוט קראולי קלף הקיסרית מסמלת את אמא אדמה, את חוכמת הטבע להפרות עצמה באהבה ובתבונה. מסמלת את היכולת להעניק ולקבל אהבה. במיתולוגיה היוונית הקיסרית מייצגת את ונוס, אפרודיטה – אלת האהבה, היופי וכוח היצירה. הקיסרית היא אלת הפריון והשפע, היא מייצגת את משמעותם של ההנאות, המשפחה, תשוקות הגוף והכוח הבונה של הניצול הכספי לצורך השגה והגשמת מטרות.

הירח הזוהר מאחוריה, הוא סמל לנשיות ומגנטיות נשית, תכונותיה הן תכונות המכילות אנרגיית יין. הסהר הלבן בדסקיות הירח – מסמלים את סמל הטוהר, התמימות והבתוליות בצבע הלבן. האיחוד והחיבור של הירח וכדור הארץ המופיע בכתר,על ראשה. הירח וכדור הארץ – האדמה, מאוחדים וסובבים יחדיו באנרגיה מגנטית של השדות המקיפים. כאשר הרגשות העמוקים הבאים מהתת-מודע, מהירח – ביטויים באים לידי ביטוי באדמה, בעוצמת מודעות אשר לא משאירה את האדם אדיש, זוהי מודעות אשר מבטאת עצמה כדי שנוכל לעשות בה שימוש לטובתנו. הצבע הכחול בשני צדדיה כלהבות, מייצג זאת מאד יפה. כאשר שני כוחות באים לידי ביטוי, אנו מקרינים במלאות את איכויותינו, ומושכים במגנטיות מופלאה את אותם אנשים אשר מבטאים את תחושת הביטחון וההגנה לחיות בהווה, בכאן ועכשיו בכל רגע ורגע. שני הסהרונים המתמזגים עם כדור הארץ, מייצגים את כוח המשיכה המגנטי של הכוח הנשי והאיכויות להביע אהבה ותבונה. כפי שכדור הארץ והירח נמשכים זה לזו, כך בני אנוש אשר שופעים מתוכם, מושכים אליהם את המיזוג של אהבה ותבונה. 

לשיחה אישית עם קוראים בקלפים וקוראות בטארוט לחצו כאן!

לרכישת קלפי טארוט קראולי לחצו כאן!

לקבלת אוסף הטיפים הגדול מבית פורטל אלטרנטיבלי לחצו כאן!


פרח האירוס – הנמצא בתחתית הקיסרית, סימל בתרבויות עתיקות – מלכות ומנהיגות, ובאותה מידה – אחדות המחשבה, הלב והרוח. סמל החיבור והאחדות בין הרוח לחומר- כדמוי צלב.
הכדור שעל כתר ראשה של הקיסרית – מייצג את היכולת להעמיק ולחקור את העולם הפנימי והחיצוני באמצעות ביטחון עצמי וקלילות, וכמטפורה – כפי שכדור מתגלגל.
צבע הבורדו (שילוב של כחול ואדום) בחולצתה, מופעים דבורים. ביוון עד היום ובכרתים בפרט, הדבורה – מייצגת דרך התבוננות על חושית, אשר מאפשרת להתחבר לנקודת מבט שונה.
הקיסרית מאפשרת להוות דוגמא אישית לתבונתה, ליכולתה לתת אמון ולטבע הרגשי המאוזן שבה. הרגישות שבה, מאפשרת לחוש בכל הקורה סביבה. 
הקיסרית מייצגת בתוכנו ומלמדת אותנו – למצוא את הכוח ולאמץ בפנימיותנו את הטבע האימהי והאוהב שבתוכנו, ועל ידי כך, לשבור דפוסים העוצרים מאתנו להיות את "האני" האמיתי מתוך אהבה ותבונה ובחיבור הלב והמחשבה.

האור בקיסרית – אהבה, צמיחה, מגע, אמון, קבלת שפע מהחיים, פריון,הריון ולידה, מימוש אימהות ובית מבוסס, קשר זוגי שיוביל לנישואין, מימוש הפוטנציאל החומרי העצמי- רצון להצלחה במימוש עבודה ריווחית שתביא עמה שפע, הכוונה לשפע רווחי ועושר חומרי, התמזגות והגשמה.
הצל בקיסרית – חמדנות, קנאה, התמסרות לתאוות, אהבת בצע, אנוכיות וחיפוש טובות הנאה לעצמי, חוסר עניין ושעמום לאחר השגת השפע,חיפוש אהבה באמצעות כסף, מניפולציות רגשיות,חוסר בקרה עצמית ודלות רוחנית, קהות הרגש והלב וחוסר גמישות.

הקיסרית, ניתן לתאר ולזהות אותה כ"אלה", כאם גדולה – המייצגת את מקור כל החיים, היא הכוח חסר הגבולות של הטבע, הממשיך ליצור חיים חדשים, והמקור הבלתי נדלה הממריץ את פוטנציאל הבריאה, ומתוכו – לקבל את היכולת לאפשר לדחפים לדבר מה חדש להתפתח מתוכה.
הקיסרית מאפשרת לנו לעבור דרך שלבים של התפתחות, שיאים ומשברים בתוכנו, פריחה, קמילה ונבילה, בריאות, מחלה ומוות. הפסוק " מעפר נבראת ואל העפר תשוב " מאד מתאים לקיסרית. הים עוזרת לנו לשבור דפוסים ישנים למען להיוולד מחדש, ולאפשר לאפשרויות השוכנות בתוך המעמקים של עצמנו להגיח.

בקיסרית, אנו מודעים לכוח היוצר דבר מה שהוא גדול יותר מסך כל סכום חלקיו. היא מאפשרת להתחבר לנשיות כעוצמה וכוח מניע, מחברת אותנו לרגישות ולרכות הפנימית. הקיסרית מאפשרת לנו להתחבר לצד החי והמרפא של העצמי, היוצר קשר בהנאה מלאה עם אמא אדמה. יש בה את עוצמת היכולת לאפשר הריון, בריאה חדשה – תוכניות של פרויקטים חדשים, ולא רק בחומר, אלא גם בתחום הרגשי והיצירתי. הצבעים בקלף, מאפשרים ומחזקים אותנו להיפתח להשפעות חיצוניות, ולאפשר לדבר מה חדש להיווצר, גם כאשר איננו יודעים מה משמעותו של הלא נודע, "החדש". יתכן שהשינויים יהיו מכיוון של התרחשויות חדשות, אשר פירושים רבים לה, כגון: שינוי במערכות יחסים על כל גווניה, יש באפשרותה להצביע על אנרגית חיות וחיוניות והתפתחויות חיוביות, לגבי בניית הרגשות, המאפשרות כניסה למערכת יחסים רוחנית הנושאת בחובה את החיות והיכולת לשנות צורה בתוך עצמנו, ואולי, זוהי משמעות האלכימיה האמיתית.

מילות המפתח של הקיסרית, מעצם ייצוגה של ונוס – אהבה, יופי, אמהות, נשיות, חוכמה ותבונה, עושר ושפע פנימי וחיצוני, חיבור הלב והמחשבה, שילוב הרוח והחומר. קבלה ונתינת אהבה – אשר מיוצגים בצבעי האדום והלבן. היצירתיות ומלאות הפרי, הבשלות המיוצג בצבע הירוק, ובצבע הכחול-הבא לידי ביטוי בתבונה וחוכמה.

מבחינת המזלות האסטרולוגים נמצאת הקיסרית במזל שור. ונוס – במזל שור, במובן המשמעות של פוריות וצמיחה, אנרגיה נשית אשר כישרונותיה הן אהבת היופי, הרמוניה ושיתוף, אשר מביאה את כל אלה לאדמה מתוך אהבה ליקום ברכות ויופי.


השאלות שרצוי וכדאי שנשאל עצמנו בקלף הקיסרית הן:
האם בכוחי לשבור דפוסים של נתינת יתר או הגנת יתר מבחינה רגשית?
האם יש בנו האומץ והעוצמה להצטיין בעמדות מפתח, ובמקצועות אשר נדרש מאיתנו שילוב מושלם בין המחשבה והלב?
האם נהייה מוכנים להכניס לחיינו הרמוניה, יופי, אהבה, טבע, הקשבה לעצמנו ולסובב אותנו, ובעיקר הקשבה לחיים?
האם ישנה בי המוכנות והרצון ללמוד מאדם בעל עוצמה וחוזק מבלי לבטל את "האני" שלי?

הקיסרית באה לרפא את האספקט הפצוע של הנשיות בתוך עצמנו, נכון הדבר לנשים וגברים כאחד. נוכחותה של הקיסרית בתוכנו, מזכירה לנו את הגן הפורה והפורח של אמא אדמה בתוכנו, ומלהיטה אותנו בהתלהבותה היצירתית להכניס חיים לגוף ולנשמה. זו הזמנה לחגיגה, לאהבת החיים במלואם, אהבת הגוף, והשמחה המאפשרת יצירת המצאות יצירתיות והדרך לביטויים, היא שופעת חלומות ומאפשרת להגשימם במציאות.

ההזדמנות ניתנת לנו, וכך גם האפשרות, להזמין את הקיסרית לחיינו בכל יום ויומו, להכניסה ללב ולמחשבה מתוך האור והאהבה הכנה אשר קיימת עמוק בתוכנו, ולהפכה לאהבה ללא תנאי לעצמנו ולאחרים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

לשיחה אישית עם קוראים בקלפים וקוראות בטארוט לחצו כאן!

לרכישת קלפי טארוט קראולי לחצו כאן!

לקבלת אוסף הטיפים הגדול מבית פורטל אלטרנטיבלי לחצו כאן!


מאמרים קשורים

Back to top button