נומרולוגיה

הראשון בביטחון העצמי

מערכת אלטרנטיבלי
ממאפייני המספר 1: אגו מפותח, בחירה חופשית והרבה כריזמה. על משמעות הלידה ביום הראשון של החודש.

נפתח ונאמר כי יום הלידה שלנו אינו נתון לבחירה חופשית, הוא יד הגורל והכוונה מגיעה מלמעלה, במיוחד כאשר מדובר בלידה טבעית. אך גם כאשר מדובר בלידה מתוכננת (תופעה מקובלת כיום), ההחלטה המתקבלת הינה צרוף של הכוונות מלמעלה המייצרות שילוב קוסמי לקביעת תאריך הלידה.

יום הלידה הינו הביטוי ל"מתנה" שקיבלנו, את העוצמה דרכה אנו רוצים לבטא את עצמנו ואת ההישגיות והביטוי החברתי שלנו. כמובן שאין להסיק מכך שכל הנולדים ביום הראשון של החודש הינם זהים לחלוטין, יש לצרף למאפיינים השפעות נומורולוגיות רבות נוספות המייצרות את הייחודיות של כל אחד ואחת מאיתנו. אך יחד עם זאת, השפעת יום הלידה תמיד נשארת, גם אם במשקל ובביטוי שונה אצל כל אחד ואחד.


יום הלידה:1 בחודש

מספר 1 הינו מספר השואף לביטוי עצמי ייחודי, ןלהפגנת יכולת אישית ואגו מפותח. הוא אוהב התחלות חדשות, וזו גם נקודת החולשה שלו: הוא עלול להתחיל שלושה דברים בו זמנית, ולפני שסיים אותם כבר לעבור לדברים חדשים. הוא חייב להוכיח עצמו ללא הרף. הוא רב התלהבות ומרץ, אותם הוא חייב לחוש בכל אשר יעשה, אחרת הוא משתעמם.

מספר 1 יהיה בעל אינטואיציה הפועלת בעוצמה רבה תוך ביטחון גמור בצדקתו ותחושת אמת פנימית חזקה מאד. הוא גם בעל מחשבה מקורית, יכולת הסקת מסקנות וקבלת החלטות. הוא בעל תגובה מהירה לרעיונות ולמצבים. הכל אצלו קיצוני, הכל שחור או לבן, מתאים או לא מתאים לו, לכן הוא הופך להיות סובייקטיבי וחייב לנקוט עמדה, ובונה לעצמו רשימה של "אוהב – לא אוהב". מחשבתו מהירה וממוקדת, טוטאלית, ומוקדשת לדבר אחד. לכן, עליו ללמוד רק מה שמרתק אותו ולהקדיש עצמו טוטאלית למה שמרתק אותו.

אלה שנולדו ביום הראשון בחודש יקבלו את מתנות האלוהים המכונות בפינו "כריזמה ומנהיגות", לכן אנו נראה אותם תמיד בראש המחנה, שואפים תמיד להוביל את האחרים, לעיתים לדרכים שנויות במחלוקת ולא מקובלות.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



בצבא אנו נראה אותם בדרך כלל מתנדבים ליחידות קרביות ואף מנסים להתקדם לתפקידי פיקוד.

בעבודה, סביר להניח כי הם יהיו אלה שמגיעים לכל שיחה עם רעיונות חדשים לסטארט-אפ מטורף שיכבוש את העולם בסערה, ובמידה שהם מועסקים על ידי גורמים אחרים, הם ישאפו להיות מנהלים מובילים או לצאת מתוך המערכת ולהיות עצמאיים.

כדי לאזן את המהירות והדילוג המתמיד בין נושאים ורעיונות, מספר 1 צריך לצדו איזון ואיפוק, אותם יוכל לקבל במידה וילמד לשתף מעט יותר את הסביבה. במיוחד מתאימים לכך בני יום הלידה 4, שנחשבים למאוזנים ביותר, עקביים ובעלי יכולת ניתוח מופלאה תוך מתן סמכות לאחרים וחוסר תלות בצורך המתמיד להיות באור הזרקורים.

בנומרולוגיה מייחסים חשיבות לשני גורמים עיקריים: תאריך הלידה והשם המלא. כמו שיום הלידה 1 מבטא תכונות מסויימות, גם שמות המתחילים באות א' העברית מבטאים ואוצרים בתוכם באופן מודע ולא מודע מאפיינים דומים. לכן, בדרך כלל נראה את השמות המתחילים באות א' (או לאחר צמצום מגיעים לספרה 1, כגון האות י') בעמדות מפתח ובשאיפה מתמדת להתבלטות. לדוגמא: אהרון ברק, אהוד ברק, אריה מליניאק, יאיר גרבוז ועד רבים אחרים.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על גילה בויום


מאמרים קשורים

Back to top button