נומרולוגיה

מספר המיניות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, יהל אידית
בררנים במיטה או מלאים בתשוקה חסרת רסן – חשבו את מספר המיניות שלכם ודעו איזה מין טיפוס אתם.

נושא הזוגיות העסיק מאז ומתמיד את בני האדם, מכל התרבויות והדתות, ולעיתים מילוי הצורך והרצון בשותפות והבנה מנצחת, נתפס כמשימה בלתי אפשרית. חיינו מלאים ועמוסים במאורעות והתנסויות שונים, אשר חלקם הגדול נקבע מראש בספר החיים האישי שלנו, שנכתב עם לידתנו. החלק השני, הקטן יותר, נקבע על ידינו, בהתנהלותנו את היום יומיות.

המיניות מהווה ביטוי לכמיהה אנושית טבעית, הן אצל הגבר והן אצל האישה, לאיחוד וחיבור הפיזי והרוחני שבין שני המינים. היסוד הנקבי אצל הגבר שואף להתחבר ליסוד הזכרי אצל האישה, וכל זאת על מנת להגיע לאיזון פנימי. על ידי האיחוד הזה, כל אחד מהמינים משלים את התכונות החסרות אצלו, ומגיע להרמוניה להבנה עם עצמו ועם סביבתו.

קיימים 3 סוגים של זוגיות:

1. זוגיות ביני לבין עצמי, הגשמה אישית גשמית כלכלית קריירה.

2. זוגיות בין הנפש לגוף שלי.

3. זוגיות ביני לבין בן זוגי לעתיד.

זוגיות זו לא רק רומנטיקה, כפי שהיא מצטיירת בסרטים. זוהי עבודה אתגרית יומיומית לא פשוטה, שמביאה את המשתתפים בתוכה להתפתחות אין סופית, מעצימה ומתגמלת במסע החיים.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי



לפי הקבלה, אנו באים לעולם עם 12 אופציות לזיווג. 3 זיווגים מתוך ה-12 נקראים "זיווגי מתנה" – זיווג קוסמי, זיווג של הנשמה. 5 זיווגים נוספים נקראים זיווגי שמים – שם נמצאים מרבית הזוגות. 4 זיווגים נחשבים לזיווגים קרמתיים – אלו הזיווגים הקשים ביותר. הם מבוססים על חובות מגלגולים קודמים בין בני הזוג. בסוג הזוגיות הזה צריך קודם כל להגיע לתיקון הקשר בין בני הזוג. רק אחרי שהקשר מתייצב הוא עובר למסלול של זוגיות משמיים.

לפעמים מתפתחת בין אנשים זוגיות המתבססת על תיקון קרמתי משותף, שנובע מטראומות של העבר. התיקון הקרמתי נרשם בתת מודע הקולקטיבי של בני הזוג , והופך את הקשר לבעייתי, אך יחד עם זאת, קיימת הזדמנות בגלגול זה לכפר ולתקן משגים שנעשו בעבר, על מנת להגיע להרמוניה ולשלווה.

חישוב מספר המיניות
כדי לחשב את מספר המיניות יש לחבר את היום, החודש והשנה של תאריך הלידה. את התוצאה יש לצמצם עד לקבלת מספר חד ספרתי, אלא אם כן התוצאה המתקבלת היא המספר 11 או 22 – אלו הם מספרי מאסטר ואין לצמצם אותם.

נחשב לדוגמה את תאריך הלידה 4.4.1959:
4+4+1+9+5+9=32
2+3=5
לכן מספר המיניות הוא 5

מספר 1
אדם רציונלי שמנהל את חיי המין שלו בצורה שכלתנית. זהו אדם חכם, מקורי ויצירתי שינצל את כל האפשרויות והדרכים כדי לממש את נושא המין. הוא אדם תחרותי ועליו להימנע מגילויי תוקפנות כלפי בן/ בת הזוג שלהם, ללמוד לגלות יותר סובלנות ורגישות כלפיהם, במיוחד כאשר אין הם עומדים באמות המידה הגבוהות שלו בנושא המין.
הוא לא מבטא את רגשותיו כלפי חוץ ולפעמים הוא מטעה את הסביבה, כשהוא משדר קרירות וריחוק. הוא חושש מהפגנת רגשות בגלל הפחד מדחייה ופגיעה באגו שלו. אך כאשר הוא אוהב, אהבתו גדולה ואמיתית והוא ישקיע בכל הקשור למין .

מספר 2
אדם שזקוק לריגושים, פינוקים, תשומת לב, מחמאות ועידוד בנושא המין והזוגיות. מצד אחד הוא בעל אופי נותן, משתף ומעניק לנתינה, ומצד שני קיים בו רצון עז לשנות ולגוון, דבר שעלול לגרום לשיבושים בתחום המין והזוגיות .
זהו אדם שזקוק להוכחה בכל שלב של הזוגיות, עד כמה הוא משמעותי לבן/בת הזוג . עליו ללמוד להשתלט על מצבי הרוח המשתנים שלו ולהימנע מסצינות של קינאה ותלות רגשית, דבר שעשוי לפגום באיכות הזוגיות שלו.
הגבר נהנה מאוד מעצם החיפוש האתגרי למין והדרך מספקת לו הנאה רבה. האשה מפנקת, תומכת ורומנטית (כותבת מכתבי אהבה, מפנקת במתנות) אך לא דומיננטית במיטה.

מספר 3
אדם שיודע לבטא את המיניות שלו כלפי בןן/בת הזוג באמצעות מגע גופני, הרבה ביטויי אהבה, הומור וצחוק. הוא זקוק למיניות מגוונת, מאתגרת ומרגשת. הוא מאמין בכל מאודו בחברות ובשותפות אמיתית, ומביע את רגשותיו באמצעות מין משוחרר וחופשי ועל ידי כך גורם לייצוב הזוגיות ושמירתה. הוא זקוק לבת זוג שיודעת להשקיע במין וזקוק לרענון מיני תמידי – תנוחות חדשות ומקומות מאתגרים. בקיצור, חגיגה של יצירתיות וחדוות המין . כדי לשמר על הזוגיות שלו, עליו להיות מודע יותר לעצמו לרגשותיו האמיתיים ולהימנע מהשתלטות של האגו.

מספר 4
אדם שהכל הולך אצלו מתבצע באופן איטי, אך אמיתי. קשה לו להתחיל קשר זוגי חדש, אבל כשהקשר מתממש וקורם עור וגידים, הוא משקיע את כל מרצו. הוא נחשב למאהב טוב מאוד, אוהב מין וגיוונים במיטה, יודע לפנק ולהעניק. הוא שם לב לכל פרט ופרט בסביבתו – אין דבר שנעלם מעיניו. הוא אוהב מין בתדירות גבוהה ועל בסיס קבוע, דבר המקנה לו הרגשת ביטחון יציבות, סיפוק ואושר. הוא חושני מאוד ומערב במהלך המין את כל החושים. על מנת להגיע ליציבות, עליו להימנע מדאגנות יתר, חשדנות וקנאות כלפי בן/בת הזוג. עליו ללמוד למתן את חוסר הגמישות הטמון באופיו ולבטא את רגשותיו האמיתיים, מבלי להרגיש מאוים.

מספר 5
אדם חושני עם משיכה חזקה למין, שמשודרת דרך כל החושים. המין הוא פקטור מאוד משמעותי ודומיננטי עבורו, ודרכו הוא ממש את אהבתו כלפי בן/בת הזוג . זהו אדם חסר מנוחה, שסובל מאי שקט פנימי. החופש והמרחב האישי מאד חשובים עבורו וחשוב לו להתנסות עם כמה שיותר אנשים, בכמה שיותר ארועים בעלי נופך מיני .
הוא זקוק לחיי מין סוערים מגוונים וקשה לו עם מציאות הנשענת על ה'כאן ועכשיו'. תמיד נדמה לו שהוא מפסיד משהו במקום אחר. הוא יכול להצליח בזוגיות, בתנאי שבן הזוג שלו יקבל בהבנה את ההתרגזויות שלו ומצבי הרוח המתחלפים. כדי להגיע ליציבות, עליו ללמוד להשתלט על הדחפים המיניים הגבוהים שלו ולמתן את התגובות האינסטנקטיביות שלו.

מספר 6
אדם מאוד בררן בנושא המין והזוגיות. לא יכנס למיטה עם בן/בת הזוג, אלא אם כן תתקיים הבנה והרמוניה. זהו איש משפחה ביתי, נחשב למאהב יוצא מן הכלל ורומנטיקן, שיודע להשקיע לפנק ולהעניק מעצמו, ללא התחשבנות וללא גבולות.
הוא אוהב לקיים יחסי מין באווירה רומנטית, זקוק להפתעות ולריגושים ושם דגש בהתנהגותו על אינטימיות גבוהה כלפי בן/בת הזוג שלו. האהבה משמשת עבורו עוגן ואוויר לנשימה, והשאיפה לפרפקציוניזם משבשת לו את חיי הזוגיות. עליו ללמוד לקבל את בן או בת הזוג כמו שהוא, מבלי לנסות לשנותו, ולחיות עם ההרמוניה שבדיסהרמוניה.


מספר 7
אדם אשר מתמסר לבן זוג אחד, אך רק לאחר שהגיע להחלטה סופית בעניין זה. הוא רגיש, פגיע, חשדן ומופנם עם נטייה לביישנות. הוא זקוק להרבה חום, הבנה וים של אהבה. המין אינו מהווה את הרכיב המרכזי בקשר הזוגי, אלא המשמעות של האיחוד הרוחני ושל ה"ביחד". משהגיע להחלטה ולתובנות עם עצמו, בנוגע לקשר הזוגי, רק אז הוא נפתח, משתחרר מהמופנמות ומתמסר לבן הזוג בטוטאליות מלאה, תוך הפגנת רצון טוב ויוזמה בנושא המין, שמלווה בהפתעות.

מספר 8
הוא אוהב מין, אך מקרין כלפי חוץ קרירות, ריחוק ואיפוק רב. למעשה המין מהווה בעבורו את טעם החיים ואת הדובדבן שבקצפת. הוא זקוק ליציבות מצד בן או בת הזוג ונחשב למאהב מעולה. מאד אנרגטי במיטה ובעל תאבון בלתי נלאה למין. 
הוא זקוק להפגנת אהבה דרך השימוש בכסף ובמותרות, ואוהב לקבל מתנות יקרות ערך. קשה לו לבטא את רגשותיו האמיתיים ולומר מילים חמות וטובות כלפי בן הזוג. עליו ללמוד להיות גמיש בהתנהגותו, לא לנהל פינקסנות בדינמיקה של הזוגיות ולהימנע מהצורך במאבקי כוח ואגו .

מספר 9
אדם אנושי, עם רצון לנתינה ללא התחשבנות, אהבה ברוחב לב וללא תנאי, רחמנות ושאיפה לצדק. אוהב בנאמנות בן זוג אחד ולא בוגד בו. הוא מסוגל לזהות את הפוטנציאל הרוחני והרגשי הטמון בבן הזוג שלו ומנווט אותם ליעדים ולמטרות המתאימות לו. על מנת להצליח ולשמר את הזוגיות שלו, עליו להימנע מהצהרות ומהסקת מסקנות נמהרות ונחרצות, ולבדוק עם בן/בת הזוג מהם כוונותיהם האמיתיות. הוא עלול להגזים בנתינה ולגרום לחנק רגשי של בן הזוג.

מספר 11
אדם הזקוק לב/בתן זוג שמרעיף אהבה, תשומת לב והתייחסות בלתי פוסקת. הוא חם ומעניק אהבה מצד אחד, ומצד שני נוטה לשתלטנות, תוקפנות ואגרסיביות. נתון למצבי רוח רוגז וכעס, דבר שעלול לגרום לשיבושים, פירוק שותפויות קיימות ולזוגיות לא יציבה. כדי לשמר את הזוגיות שלו, עליו ללמוד להכיל את בן הזוג ולפעול בשיתוף פעולה. עליו ללמוד לשלוט ברגשותיו השליליים ולהימנע מנטייה לקנאות ותלות רגשית ממושכת והתפרצויות מיותרות.

מספר 22
אדם רגיש, פגיע, עדין נפש שנעלב מהר. תכונות אלה עשויות לפגום ולפגוע בשיקול הדעת הרציונלי שלו, עד כדי נטייה לביטול עצמי והורדת הערך. רוב הזמן זקוק לאישור ולחיזוק בדבר כוונותיו האמיתיות של בן הזוג, על מנת שיוכל לחוש בטוח עם עצמו ולהיות יותר רגוע ונינוח. הוא לרוב נאמן בזוגיות. על מנת לשמר את הזוגיות שלו, עליו ללמוד לשלוט במחשבותיו וברגשותיו המשתנים, ולהימנע מקנאה והתנהגות בלתי יציבות.


מאמרים קשורים

Back to top button