נומרולוגיה

מה הקצב שלך?

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, מורן מימון
לפי הנומרולוגיה הקבלית, תורת המספרים, לשם ולתאריך הלידה שלנו יש חשיבות גבוהה היות והם משקפים את האישיות, הכישורים, היכולות ואף את מסלול החיים.

לכל דבר בעולם יש ויברציה הפועלת בתדר מסוים והנומרולוגיה משייכת לתדרים של היקום צבע, צליל וצורה. כך למשל, התדר האינפרא אדום משויך לספרה 1 ולצלילי הבס. מכאן ניתן לפתח את השיוכים הנוספים של הספרה 11 לתכונות אופי, לכשרון טבעי ובעצם, כל דבר הקשור ב-1 יהיה בולט אצל האדם שתדר זה מופיע בתאריך הלידה שלו או בשם בצורה מובהקת. 

לפניכם רשימה של הצלילים הקשורים לכל תדר / מספר, בפעם הבאה שתלכו למכון הכושר, לריצה בים או להליכה מהירה בשכונה, נסו לשמוע מוסיקה המתאימה לתדר שלכם. 


איך מחשבים את התדר?
נחבר את ספרות התאריך ואז נהפוך הסיכום לאחדות, דוגמה: אם סיכום תאריך הלידה הוא 22, נחשב 2+2 = 4) 

המספר המופיע בסיכום תאריך הלידה או ביום הלידה הוא תדר משמעותי לאופן הפעולה שלכם ויכול לעזור להתחבר לקצב הנכון לכם.

מספר 1 – הקצב של 1 נובע מיצר בסיסי והוא נחשב ליחיד ומיוחד ולכן, מוסיקה מלאה בבסים ותופים תתאים כמו גם מוזיקה אורגינאלית של יוצרים צעירים וחדשים או של יוצרים שאינם נחשבים למיינסטרים.

מספר 2 – תדר דואלי, מדבר על יצר, יצירה והתכנסות פנימה ועל כן חשוב לשמוע מוזיקה צוהלת שמחברת אל שמחה (שוטי הנבואה למשל)


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי


מספר 3 – תדר קופצני וילדי, בעל חן תמים ומשעשע, כטכניקת ריפוי הנומרולוגיה ממליצה לאנשים שתדר 3 בולט בתאריכם לשמוע מוזיקת  רגאיי, מוזיקה אפריקאית, או דרום אמריקאית.

מספר 4 – על פניו תדר מרובע, אנשים מאוד מסודרים אולם האמת היא שאלו אנשים שאוהבים לבחון את גבולות המסגרת (ואף לשבור אותה לפעמים), מומלץ להקשיב למוסיקה אלקטרונית לא שגרתית או לחילופין לרוק כבד.


מספר 5 – זהו תדר התקשורת ונחשב לתדר שמעריך חוכמה על פני כל דבר אחר, 5 אוהב להיות במרכז הבמה, אוהב לראות ולהיראות ועל כן מוזיקה קצבית שבמרכז המיינסטרים תהיה טובה, כמו גם מוזיקה עם מסרים חברתיים כמו היפ הופ וראפ.

מספר 6 – תדר עגול השואף להרמוניה. 6 אוהב לתת ולהרגיש שהוא חשוב. מוזיקת עולם, לא שקטה מדי אלא כזו הסוחפת (אניגמה לדוגמא) תתחבר טוב לתדר זה.

מספר 7 – תדר עם נטייה חזקה לאהבת הטבע, השקט והמחשבה. אנשים עם 7 בולט בתאריכם יתחברו לאמנים כמו בוב דילן, טום וייטס וניק דרייק, אולם מוזיקה קופצנית יותר, שירים של אהבה לאדם אחר או לעולם יתנו הרבה יותר ריפוי במקרה זה.

מספר 8 – תדר כבד, המדבר על חיים ומוות, על מיניות ועל האינסוף. הסגנון המומלץ כאן הוא מוזיקה קלילה כמו מוזיקת פופ ומוזיקה אלקטרונית.

מספר 9 – תדר גבוה המדבר על חיבור לידע, לאהבת העולם ועל היכולת ללחום כדי שיהיה טוב יותר ועל כן, מוזיקה שמחה כמו רומבה או סמבה וכמו כן, מוסיקת רוק עם מסרים חברתיים תתאים.


מאמרים קשורים

Back to top button