נומרולוגיה

בחירת מקצוע לפי נומרולוגיה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, דב גרגור
מתלבטים מה ללמוד או במה לעסוק? לעיתים אנו עוסקים בתחום שאינו מתאים לנו והדבר עלול לגרום לתסכולים. כל הדרכים לבחור נכון את עתידנו.

בחירת מקצוע לפי נומרולוגיה מאפשרת התאמה מקצועית על פי תאריך הלידה ומשתנים נוספים הקיימים בתורת הנומרולוגיה. נכון, רבים יכולים להרים גבה כעת אבל בחירת מקצוע או תחום לימודים על פי הנומרולוגיה עשויה לחסוך לכם שנים רבות של תסכולים, תחושת חוסר מיצוי וחוסר בהנאה בעבודה.

אז איך זה מתחיל…
יש לכם מקצוע. עבודה קבועה, סדר יום שגרתי, קולגות מוכרים. נדמה שאין קבוע מזה – אבל האמת היא שכל זה יכול להשתנות ברגע. המיתון והמשבר הכלכלי העולמי מחלחלים במהירות אל מדינת ישראל. כל יום נכנסים אנשים חדשים למעגל המפוטרים. מפחיד? בהחלט. סוף העולם? ממש לא.
לעיתים, דווקא משבר תעסוקתי – כמו פיטורין, צמצום או שינוי תפקיד, יכול להיות הזדמנות חד-פעמית לצמיחה אישית, ולמציאת הנתיב המקצועי שיביל אותנו לסיפוק, פריחה אישית ותנופה כלכלית.


הנתיב המקצועי האישי
על פי הנומרולוגיה, לכל אחד מאיתנו יש פוטנציאל אישי ומיוחד להתפתחות מקצועית. הפוטנציאל הזה גלום, בין השאר, במספרי הגורל שלנו. מספרים אלה, שמקורם בתאריך הלידה שלנו, מבטאים את היכולות שאיתן נולדנו: את החוזקות הייחודיות לנו – וגם את החולשות הנלוות להן. יתר מכך: הן מבטאים את הייעוד שלנו – המטרה שלשמה באנו לעולם.
מכלול התכונות המולדות שלנו גורמות לכך שנמצה את עצמנו יותר במקצועות מסוימים, ופחות באחרים. אבל למרות זאת, לא כולנו בוחרים במקצועות שמתאימים לנו, ועונים לצרכים הפנימיים שלנו: לא פעם, אנחנו מוצאים את עצמנו במקצועות אחרים – כי ההורים רצו שנהיה בעבודה מסודרת, כי בת הזוג רצתה שנרוויח יותר, כי הילדים היו זקוקים לנו בבית.
דווקא שינוי משברי כמו פיטורין או סגירת עסק יכולים לגרום לנו לחשוב שוב, ולבדוק אם הפעם נוכל להתכוונן למקצוע אחר, שבו נרגיש שאנו ממלאים את הפוטנציאל שאיתו באנו לעולם.


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי 

 רוצה לדעת מה מגלה תאריך הלידה שלך? מפה נומרולוגית מלאה בעברית שנכתבה על ידי מיטב המיסטיקנים של אלטרנטיבלי

 קריסטל המזל שלך – קריסטלים שיעזרו להגשמה עצמית, התמודדות ומיצוי הפוטנציאל

 הכנסו לחנות קריסטלים מבית אלטרנטיבלי

משמעות מספר הגורל
מספר הגורל הוא מספרו של היום בו נולדנו. הוא בעצם התדר האנרגטי של אותו יום. התדר הזה, שכולל תכונות, נטיות, גישה לחיים ואפילו מכשולים ואתגרים שניתקל בהם במהלך חיינו, ימשיך ללוות אותנו עד יום מותנו. הוא התדר הבסיסי שלנו – אם כי מספרים נוספים הקשורים בנו מוסיפים עליו תכונות ומשמעויות נוספות.

איך מחשבים את מספר הגורל?
את מספר הגורל, שהוא אחד המספרים המשמעותיים ביותר בקביעת היכולות המקצועית שלנו, מחשבים מתוך תאריך הלידה. כדי לערוך את החישוב, יש לחבר את כל הספרות עד שמגיעים למספר חד ספרתי. מתחילים בחיבור ספרות היום, החודש והשנה, ואז מחברים את כולן יחד ומצמצמים.
למשל:
18.12.1969 = 
8+1=9
1+2=3
1+9+6+9=7
עכשיו מחברים הכל יחד: 9+3+7=19
ומצמצמים: 9+1=10
מורידים את האפס – ומקבלים את התוצאה: 1. כלומר: מספר הגורל של מי שנולד ב-18.12.1969 הוא 1.

מהו הנתיב המקצועי המתאים לכל מספר גורל?
לכל מספר גורל, כאמור, יש מכלול תכונות מסוים, שמביא אדם למצות את עצמו יותר במקצועות מסוימים, ופחות באחרים. להלן המאפיינים המקצועיים של כל אחד ממספרי הגורל. נסו לערוך לעצמכם את חישוב מספר הגורל, ואז לבדוק: האם אתם במקום המקצועי הנכון לכם?

מספר גורל 1
אנשי 1 כשמם כן הם: אינדיבידואליסטים, וצריכים להיות מספר אחד. הם טובים בניהול, באדמיניסטרציה, במנהיגות, בהובלה של אנשים ותהליכים. מבחינת תחומי עיסוקם הם מגוונים, אך תמיד הם ישאפו להוביל, לעמוד בראש צוות – וחס וחלילה לא לקבל הוראות. חלק ממספרי אחד אינם בהכרח מנהלים, אולם הם מעדיפים לעבוד לבד, באופן עצמאי, ולנהל את עצמם. הם סוליסטיים, אבל כמנהלים טובים , גם יודעים להאציל סמכויות. מתאים להם לעבוד לבד או כמנהלי צוותים, בכל תפקיד שיש בו סמכות, אחריות ועצמאות, שבו לא ירגישו מספר 2.

מספר גורל 2
אנשי 2 ניחנו ביכולת מופלאה להעניק שירות וטיפול. הם טקטיקנים ודיפלומטים, תמיד מבקשים לעזור ולפשר, ויודעים לתווך במצבים סבוכים ורגישים. הנשים בעלות מספר גורל זה נוטות לעודף רגישות ולנטייה חזקה להילחץ ולהעצים בעיות הניצבות בפניהן. אנשי 2 ימצאו את עצמם מסופקים בתפקידי הענקת שירות וסעד, ובמיוחד כאלה הקשורים בסביבת עבודה נשית, ובטיפול של אחד על אחד: החל מקוסמטיקה וכלה בטיפול פסיכולוגי.

מספר גורל 3
אנשי 3 מאופיינים ביצירתיות גדולה, וביכולת ורבאלית יוצאת דופן. הם ייחנקו בכל עבודה משעממת וחוזרת על עצמה, וזקוקים לעבודה שיש בה ביטוי אישי. מתאים להם להיות אמנים, מעצבים מכל סוג – החל בעיצוב אופנה, דרך עיצוב גרפי וכלה בעיצוב אירועים; יתאים להם לעסוק בארכיטקטורה או בקונדיטוריה, וכמובן בכל מה שקשור ליצירתיות במילים: עיתונאות, ספרות וקופירייטינג.

מספר גורל 4
אנשי 4 הם אנשים שהמסגרת מאד חשובה להם. הם פרפקציוניסטים, ביקורתיים, בעלי תשומת לב לפרטים וחשיבה מסודרת ומובנית. הם תמיד ירגישו נוח ובטוח במסגרת גדולה, ובמדים מכל סוג שהוא: לכן ניתן למצוא אנשי 4 רבים במשטרה ובצבא. עוד תחומים שמתאימים להם הם אלה הקשורים במבנים וקרקעות (מהנדסים, מודדי קרקעות, שמאים, אנשי ביטוח).

מספר גורל 5
אנשי 5 זקוקים לחופש ולמרחב תמרון כמו שדג זקוק למים. הם חשים מחנק בעבודה שדורשת מהם להישאר במקום אחד ובשגרה קבועה. הם אנשי שיווק מצוינים, ולכן מתאים להם לעסוק בשיווק ובפרסום, ובכל עבודה שכרוכה בנסיעות רבות, במיוחד בנסיעות לחו"ל. ניתן למצוא אותם בחברות ענק רב- לאומיות ובעמותות בינלאומיות, וגם בארגונים כמו השב"כ או המוסד.

מספר גורל 6
אנשי 6 הם אנשים שהמשפחה והמסגרת אליה הם שייכים מאד חשובה להם. הם אנשים מסורים מאד ונאמנים מאד: במקום העבודה שלהם הם לא רואים פרנסה, אלא מסגרת השתייכות ובית שני. לא מתאים להם להיות עצמאיים, אלא חלק מקבוצה. הם טובים מאד בעבודה תחת לחץ, ופורחים בשירות הציבורי – במקומות כמו עיריות, משרדי ממשלה ועמותות ציבוריות. מצד שני, חלק מאנשי 6 מפתחים עסקים קטנים מתוך הבית, ומנהלים את עבודתם כך שתנבע מתוך הבית ולא תפגע בהתנהלות המשפחה.


מספר גורל 7
אנשי 7 טובים בכל מה שדורש העמקה, יכולת התבוננות וניתוח. הם אנשים שניחנו ביכולת רוחנית, באינטואיציה מעולה, ביכולת לימוד ובכישרון לטיפול. חשוב להם להיות שקטים, שלווים ורגועים.
ניתן למצוא את אנשי 7 באקדמיה, בתחומי הדת, ברפואה קונבנציונאלית ובסוגים שונים של רפואה משלימה. הם יפרחו במקצועות שיאפשרו להם להעמיק ולפעול דרך השכל, ויירתעו מכל מה שמשדר חפיפניקיות.

מספר גורל 8
אנשי 8 הם אנשים שמצטיינים בכוח, בכספים ובהפעלת סמכות, ויכולים להיות בכל תחום – כל עוד הם אלה שבראש הפירמידה. אולם בניגוד לאנשי 1 שמסתפקים בניהול, נהנים לעבוד לבד ומאצילים סמכויות, אנשי ה-8 צריכים להיות חלק מצוות, וייכנסו לכל מקום בחברה שבו יש וואקום. הם מצוינים באיסוף נתונים, חייבים להיות בתנועה ומתקשים במילים וביחסי אחד על אחד. רבים מהם מוצאים את ייעודם בכוחות הביטחון, במערכת הבנקאית או כעורכי דין.

מספר גורל 9
אנשי 9 הם מורים בנפשם ובייעודם. הפה שלהם הוא כלי עבודתם המרכזי, הם כריזמטיים, ויודעים להעביר מסר; אוהבים להקשיב, אוהבים לעזור ונוטים לפעול למען הכלל. מצד שני, בתנאי לחץ הם נוטים להגיב בצורה שלילית ואף בכוחניות. מתאים להם להיות מורים, מרצים, מאמנים, יועצים.

חשוב לציין: סכום תאריך הלידה הוא רק אחד מהנתונים הקובעים את הנטיות, האופי, היכולות והחולשות. הנומרולוגיה משתמשת בכלים רבים ומדויקים יותר, ונומרולוג מומחה יידע להפיק משמעות ממספרים אחרים הקשורים אליכם. עם זאת, מספר הגורל, שהוא מספר משמעותי וחשוב, יכול לעזור לכם להתכוונן קצת יותר לנתיב הגשמת הייעוד שלכם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על דב גרגור


מאמרים קשורים

Back to top button