עולם הנסתר

שיחזור גלגולים ורטרו הילינג

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, דוד חזון
רטרו הילינג הינה שיטת טיפול הוליסטית המבוססת על ההנחה שחלק מבעיותינו או כישרונותינו לטוב ולרע, מקורן בחיים קודמים.

רטרו הילינג הינה שיטת טיפול הוליסטית המבוססת על ההנחה שחלק מבעיותינו או כישרונותינו לטוב ולרע, מקורן בחיים קודמים. מי שאנו היום זה רק חלק קטן ממסע של הנשמה לאורך תקופות חיים שונות בגופים שונים. הנשמה יורדת לכדור הארץ ומתלבשת בגוף אנושי בכדי ללמוד ולהתפתח (ירידה לשם עליה).

בכל גלגול עוברת הנשמה שיעור אחר/ נוסף. עם רגע הלידה וככל שאנו גדלים ומתבגרים כבני אדם, אנו שוכחים את עברינו הקדום ולא יכולים לראות המשכיות. אבל כנראה כחלק מהתוכנית הגדולה, ישנם סימנים לאורך חיינו המעוררים בנו תחושות וזיכרונות מעבר קדום שלא מתקשרים לנו לחוויות בחיינו אלו.
סימנים לדוגמה:
משיכה חזקה לדברים מסוימים (מדינה, שפה, לבוש, סגנון ארכיטקטוני, אנשים מסוג מסוים וכו') או להיפך, תחושת דחיה וגועל.
תווי פנים ובעיות פיסיות.
פחדים.
דפוסי התנהגות
תחושות המלוות אותנו לאורך חיינו ולא ברור מקורן.
תופעת דז'וו.


למי מיועד טיפול זה?
הטיפול עוזר בעיקר לאנשים הרוצים להשתחרר מפחדים או דפוסי התנהגות המכשילים אותם בדרכם קדימה.
לאנשים הרוצים לברר מקורן של תחושות ורגשות המלווים אותם זמן רב. בירור בעיות פיסיות ובירור קשרים עם אנשים חשובים בחיינו.
הטכניקה יכולה לעזור מאוד גם לאנשים הרוצים להעמיק לדעת את עצמם וליצור קשר עם נשמתם הגבוהה ולא דווקא לטפל בבעיה .

כיצד מתבצע הטיפול?
הטיפול הוא פרטני (מטפל-מטופל) ומבוסס על יכולת ריפוי עצמית של המטופל בשילוב עם הנחיה של המטפל. בשלב ראשון מתבצעת שיחה מקדימה ומתוכה עולה הבעיה אותה רוצים לפתור או שאלה עליה מבקשים תשובה.ההנחה היא שהתשובות כבר ישנן וע"י חיבור עם התת מודע בהתכוננות לנושא מסוים, יעלה הסיפור המתאים שיתן תשובה. אחרי שניסחנו שאלה, ניכנס המטופל למצב הרפיה עמוק (בהנחיה כמובן).

המטפל מנחה את המטופל בתהליך של דמיון מודרך דרך שלבים מסוימים כולל מפגש עם המדריך הרוחני האישי של המטופל, עד למצב בו מסוגל המטופל לעבור בזמן ולראות עצמו בגלגול אחר / קודם. בשלב זה מתחיל המטופל לספר את אשר הוא רואה וחווה והמטפל יושב ומקשיב.

ישנה התערבות של המטפל במצבים בהם ישנם חסימות או צריך לקפוץ קדימה/אחורה בזמן בכדי לברר פרטים מסוימים או לעבור לשלבים אחרים בשחזור כגון:
הרגע המהותי ביותר באותו גלגול.
רגע המוות המכיל רגשות ומסקנות שאיתן עוזבים את החיים.
יצירת הקשרים להווה.
תיקון / רטרו הילינג.

כיצד הטיפול עובד?
החוויה עצמה + יצירת הקשרים להווה, מעלה את מקור הבעיה למצב מודעות והתיקון עוזר לנו להפנים סוג של פיתרון.
התיקון משנה את ההתיחסות שלנו כלפי מה שקרה בעבר ומראה לנו על אפשרויות בחירה נוספות להתמודד עם מצב מסוים. בשלב התיקון רואה המטופל את החיים שעבר מנקודת מבט גבוהה ורחבה ומסוגל להבחין בטעויות שעשה בבחירות שלו באותו גלגול. בהתאם לכך הוא בוחר מה יכול היה לעשות אחרת.

לאחר שבחר חוזר המטופל לאותה נקודה משמעותית בעבר ומשנה את התסריט בתהליך של דמיון יזום .שינוי התסריט מוביל לסיום שונה וחיובי של אותו גלגול ומוציא את המטופל עם הרגשה טובה ומחוזקת לגבי המשכו פה בחיים אלו. עבר ,הווה ועתיד קשורים יחד ולכן שינוי בעבר יביא לשינוי בהווה וכן גם בעתיד.


לפני היציאה מהרפיה מקבל המטופל מתנה מהמדריך שלו המסמלת את התהליך שעבר ומרמזת על התפתחות עתידית בחיים אלו.

במהלך זמן ההרפיה אין מצב של איבוד שליטה. המטופל מודע היטב למקום בו הוא נימצא ולמצב בו הוא שרוי. המטופל יזכור את כל הסיפור לאחר ההתעוררות .

השלב הסופי של הטיפול הוא בעצם ישום התיקון כאן ועכשיו בחיים אלה. לאחר שהמטופל ראה וחווה אפשרויות שונות להתמודדות עם הבעיה והפנים את התיקון האנרגטי מנטלי במהלך השחזור, ימצא עצמו המטופל מבצע את השינויים בחייו אלו ומתקדם בהדרגה. אם הבעיה היתה פחדים או בעיות פיסיות ניתן לצפות להיחלשותם ואף להיעלמותם.

יתרונות הטיפול
*אין תלות בגורמים חיצוניים. כח הריפוי בא מבפנים. רק אתה יודע מה טוב בשבילך.
*מי שבאמת רוצה לעשות שינוי או לחקור עצמו ומתמיד- יראה תוצאות.
*בטיפול לעיתים משולב גם טיפול אנרגטי בהילינג העוזר להיכנס להרפיה ולשחרר מחסומים רגשיים ואנרגטיים.
*מהמטופל נידרש לדעת את סיבת הפניה לטיפול, לזרום עם מה שהוא רואה וחווה במהלך השחזור ולהשאיר את הניתוח והביקורת לאחר הטיפול. ואז יוכל לצפות לתובנות חדשות ומעניינות על עצמו ויקבל עזרה והנחייה ליישום.

"מהות הריפוי היא ההיחלצות מהפחדים הקשורים לחיים, פחדים שאנו מסרבים להתמודד איתם, ומציאת ההשראה האישית היחודית שלנו, חיזיון של העתיד וידיעה שאנו נמצאים כאן כדי לסייע ביצירתו".


מאמרים קשורים

Back to top button