עולם הנסתר

גם אתם יכולים לתקשר

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אילי אבינר
בעזרת הכוח האנרגטי הטמון בנו (אנרגיית היצירה) באפשרותנו ליצור עולם טוב ובטוח יותר.

לכל דבר יש תדר ואנרגיה משלו, האנרגיה משתנה ומשנה בתדירות איטית ומתמזגת בטבע. כשאנו מחוברים אל התדר של עצמנו אנו מחוברים אל תנועת היקום וזורמים בנחת ובשלווה. כאשר החיבור שלנו עם עצמנו חלקי בלבד, אנו נסערים ומתנתקים ממרכזו של היקום, נעים בצילו בחוסר בטחון ושקט ומזעזעים את השלווה של היקום.

כאשר אנו מרגישים בסכנה על קיומנו, האינסטינקטים הטבעיים שלנו עובדים טוב יותר ופועלים ללא חשיבה והגיון. 

כשהרגשות והאינסטינקטים שלנו מחוברים אל האמת, אל המציאות, אל התדר של ההשלמה, הסבירות שנצא מנצחים מהחוויה שפקדה אותנו ונלמד את הלקח, גדולה ביותר.

כמובן לאחר חוויה כזו, נצא מחוזקים וההתחברות לתדר שלנו תגבר, על זה נאמר: "מה שלא הורג אותנו מחזק אותנו"

רק אם אנחנו נאפשר לעצמנו להתחבר אל התדר של עצמנו, אנרגיית היקום תאפשר לנו להתחבר אליה. התחברות אל תנועתו של התדר שלנו מאפשרת לנו הפנמה, מודעות ויצירת מציאות חיינו כפי שאנו משתוקקים ורוצים. מכיוון שהתדר שלנו יוצר ומשפיע על תנועתו של היקום.

הסיבה לכך היא שאנו היוצרים. יש לזכור, בין אם זו תנועה שלווה ואוהבת או תנועה סוערת אשר יוצרת קונפליקטים הנובעים מהתנגדויות ואי יכולת קבלה.


כל היקום מבוסס על אנרגיה בתדרים שונים, מה שמקרב תדר לתדר הוא הצורך בחיוך, אהבה, חיזוק, הבנה, השלמה והגשמה עצמית, היוצרים את התנועה והזרימה עם הקיים והיש.

לנו יש את הכוח לשנות את תנועתו של היקום על-ידי כוח המשיכה והדחייה של האנרגיות. כל מה שקורה ומזדמן לנו בדרכנו מראים לנו ומכוונים אותנו למטרה אחת. אשר היא ללמוד להתחבר לתדרים שלנו. אנו חלק חשוב ביקום ועלינו ללמוד לחיות בשלווה, עשייה והבנה.

בעזרת הכוח האנרגטי הטמון בנו (אנרגיית היצירה) באפשרותנו ליצור עולם טוב ובטוח יותר. 

חשוב לכל אדם להבין ולדעת את התדר האמיתי שלו, ולהתחבר אליו חשוב שתבינו כי התדר שלכם הוא התדר היוצר את תנועתו של היקום, ככול שתתחברו אל התדר של עצמכם, יהי לכם כל יותר לאפשר לעצמכם לזרום עמוק יותר ללא תלות בשום גורם ולהתחבר לתדר ולאנרגיות של היקום.

כיצד עליכם להתחבר לתדר הזה, לתדר של עצמכם?

ביום שתפסיקו לחשוב על איך להתחבר או על פחד להתחבר, התחברתם!!!

כאשר אנו מתחברים אל התדר של עצמנו באפשרותנו לאהוב, לסלוח, לתת ולקבל את הכאב והשמחה של עצמנו ושל האחרים. התחברות אל תנועת היקום מאפשרת לנו להתחבר לכל אחד וכל דבר עם אנרגיה טהורה של אהבה והאחדות ביכולתנו להתחבר לעשרות ומאות תדרים של קול, מגע, תחושה ועד לתדרים העל חושיים שלנו. כאשר אנו רגועים וקשובים, ומאפשרים לעצמנו להיות מה שאנו באמת.

בואו נעשה ניסיון קטן 
תתרכזו בשאלה והקשיבו לתשובה, תהיו נינוחים, רגועים, שחררו שליטה, ואפשרו לעצמכם להיות מובלים ע"י האנרגיות ללא היגוין ומחשבה לרטוט באהבה, קבלה, ומחילה. 

התחברו לאנרגיית רגשותיכם, ותזרמו אתה ללא פחד ושליטה לדעת, פשוט תהיו כאן ועכשיו. ברגע שתקבלו את עצמכם באהבה הבנה ומחילה כפי שאתם, תוכלו להשפיע זאת לסביבה שלכם. על מערכות היחסים שלכם עם היקום, והרגשות והרגישויות שלכם תשתפר. 


תשאלו את עצמכם:
מה הן אומרות? איזה מסרים אתם קולטים מרגשותיכם?
האם התעוררה בכם תחושה של תנועה? (תנועה הבאה לידי ביטוי בזרימת מחשבות רבות או מחשבה אחת).
היכן אתם כרגע? היכן רגשותיכם כרגע?
האם התחברתם אל היכולות והפוטנציאלים העל חושיים שלכם?

אם תענו על שאלות אלו בכנות ובאומץ תגלו כי: אם קיבלתם תשובה מוזרה ולא נראת לכם הגיונית הצלחתם להתחבר לתדר תנועתו של היקום. חושיכם האנרגטיים פתוחים לקלוט ולפלוט ויש בהן את היכולת לאפשר לכם לחוש את התדר של תנועת היקום ולנוע עפ"י מקצבו.
תאמינו בעצמכם ותנו לעצמכם להמשיך לקלוט אינפורמציה מהיקום.

אם קיבלתם תשבה חלקית או החלטה לפעול בקשר לתשובה אתם התחברתם לתדר של עצמכם. לא התחברתם אל תדר היקום, אך התחברתם לרטטים של עצמכם. הפוטנציאל והיכולות העל חושיות שלכם מבקשת להיפתח ולהתפתח, עליהם ללמוד לוותר על שליטה ולהסכים להיות מובלים ומשוחררים.

אם לא קבלתם תשובה ולא התחברתם וחוויתם דבר הפוטנציאל והיכולות שלכם רדומות בגלל שימוש יתר באינטלקט.

בכל פעם שאנו מנותקים מהתדר שלנו, ועסוקים בהתניות האשמות ובפחדים ,אנו סוגרים את היכולות והפוטנציאל הקיים בנו להתחברות. עלינו לאהוב ולהיות מי שאנו באמת, ולא להיות מי שאחרים רוצים שנהיה. לאפשר לאנרגיות שלנו לרטוט במקצבו של תדר היקום, בקצב שיאפשר לנו לנוע עם תנועת היקום בהרמוניה, אהבה ואחדות. עלינו לאפשר לאנרגיות שלנו לפלוט החוצה את הכאבים הכעסים תשוקות ופחד שבנו. אשר מונעים מבעדנו ליצור את החיבור אל תנועתו ומקצבו של היקום.

לכל תדר יש אנרגיה (תנועה) שמשתנה ומשפיעה על היקום בכל רגע ורגע. את התנועה לא ניתן לעצור אך בעזרת אנרגיה של חופש, אהבה, מחילה ואחדות ניתן לכוון ולשנות את התנועה. זוהי הפרשנות הכי קרובה שאני יכולה לתת לכם על תקשור.


מאמרים קשורים

Back to top button