פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף המרכבה בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף המרכבה

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם זוגיות טובה ומוצלחת, שפע אושר ונחת. שמחות והנאות. כיף והתרוממות רוח. יציבות, קביעות, התמדה וביטחון. חום ואהבה. עליצות וחדווה. נאמנות ומסירות, גם אם הצד השני הוא זה שמכתיב  את מהלך הדברים.

בתחום הקריירה: הקלף מבשר על קריירה נפלאה שדרכה סוגה בשושנים. צפויה התבססות במקום העבודה, כמו גם התאקלמות קלה למתחילים. ייתכן כי מדובר  בתוספת כספית משמעותית. ברכה, מזל והצלחה – גם אם מישהו אחר מושך בחוטים.

בתחום הפיננסי: צפוי מצב כלכלי איתן ומבוסס. חשבון הבנק שלכם יראה בטוב. תוכלו לפרגן לעצמכם רכישות שנמנעתם מהן בעבר בשל קשיי תקציב. הכספת שלכם תרווה נחת ותהיה מדושנת במכמנים, גם אם לא אתם מהווים את המפרנס  העיקרי.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם מצבים נפלאים וטובים, מוצלחים ומלאי עניין. בשורתו טובה לכל תחומי החיים. יש בו מוטיבים שטובים לעניינים שבלב, כמו גם לעניינים שבכיס. צפויה תקופה חלומית, גם אם המושכות לא תמיד בידיכם.

תיאור הקלף: יוסף נסיך מצרים ניצב על כרכרה שניתנה לו על ידי פרעה. מעליו אפריון מקושט. לגופו הוא עוטה מחלצות של מלכות. לרגליו כרכרה הדורה. לפניו שני ספינקסים המדמים סוסים שאמורים למשוך את הכרכרה, אך בידי יוסף אין מושכות. צבעי הקלף עליזים ורומזים על מצב חיובי, כך גם הדמויות המופיעות.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button