פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף המיזוג בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף המיזוג

בתחום הרומנטי: צפויים לכם מצבים לפיהם פה ושם, אתם מתלבטים בין שתי אפשרויות, שני נתיבים, אך בסופו של דבר אתם מצליחים לאחוז במקל בשני  קצותיו. לחילופין, צפויה לכם פרשיה רומנטית טובה, שכולם נבאו לה כישלון.

בתחום הקריירה: אתם עומדים לעשות חיל בשני מסלולי הגשמה עצמית, כלומר: לעסוק בשתי משרות במקביל, או להצליח בג'וב שרבים היו ספקניים לגבי  יכולתכם להרים אותו. יש כאן יותר מרמז בנוגע לצורך לפיצול כוחות.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה לכם שני מקורות הכנסה שלכאורה נדמה כי אין קשר ביניהם. למרות מה שהסובבים אתכם סבורים, אתם מצליחים לרקוד על שתי חתונות. יש כאן מסר מוסווה בנוגע לאישור המאפשר לכם להישען על כסף שלא אתם  עמלתם בהשגתו.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף צופה לכם מצבים שממבט ראשון נראה כי אין סיכוי שתצליחו להתמודד עימם, אך אף על פי כן, נראה כי משימתכם תעלה ותצליח. הקלף רומז לכם לשלוח ידכם בזה, ואף מזה לא להרפות.

תיאור הקלף: דמות מלאכית מכונפת, עוטה גלימה לבנה כסמל לטוהר. רגלה האחת במים, השנייה ביבשה כסמל לאחדות הניגודים. על חזה הדמות מופיעות אותיות בעברית של השם המפורש. הדמות יוצקת מים מתוך גביע אל תוך גביע אחר, ולמרות התנוחה הבלתי אפשרית של מעבר הנוזל, אף טיפה לא ניתזת ארצה.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button