פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הכוח בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הכוח

בתחום הרומנטי: הקלף מעודד גם את המתוסכלים שביניכם ומודיע כי דווקא מצבים שנראים כלאחר ייאוש, עשויים לתפוס רוח גבית ולהצליח בגדול.  הקלף מייעץ לכם ליטול את המושכות לידיכם.

בתחום הקריירה: למרות גישתכם שעלולה להתפרש כפסימית, נראה כי צפויים לכם רגעי אושר ותהילה. אל תחפזו להרים ידיים כאשר או-טו-טו השמש  מפציעה באופק. הדברים עומדים להשתפר, לאחר תקופה של יובש.

בתחום הפיננסי: מה שנדמה לכם כשוקת שבורה, עתיד לחדש את עלומיו כקדם. תהיה זו טעות לקפל את הזנב בין הרגליים, דווקא על סף ההצלחה. משהו  בסגנון של חבלי משיח. בקרוב תוכלו להביט לאחור ולהתבדח על אשר חלף ועבר.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף משגר אליכם מסר אופטימי אשר לפיו, גם מצבים קשים לכאורה, יהוו עבורכם מעין קרש קפיצה לעתיד טוב יותר. כמו כן הוא רומז על הצורך [כמו גם על האישור] להפעיל נחישות ונחרצות.

תיאור הקלף: סמל האין סוף מתנוסס מעל דמות מלאכית [אישה] המשתעשעת באריה. במקור הופיעה בקלף דמותו המקראית של שמשון המשסע את הארי. נראה כי הציירים בימי הביניים הלכו שולל אחרי מחלפות שיערו של השופט, וסברו כי מדובר באישה. מכל מקום, הקלף מבוסס על הפסוק "מעז ייצא מתוק".


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button