פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הקיסר בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הקיסר

בתחום הרומנטי: מייצג זוגיות נפלאה וטובה. מדגיש את הדומיננטיות שלכם במערכת היחסים. מציב אתכם בעמדת נותני הטון. רומז על דמות גברית  סמכותית [אב, דוד, סב, אח, דודן] המשפיעה על מהלך הדברים.

בתחום הקריירה: מבשר על קריירה מוצלחת והישגית. מעניק הצלחה יוצאת דופן לאנשי צבא וכוחות הביטחון, כמו גם למי שאוחזים בתפקידי שררה. רומז על דמות גברית סמכותית [כגון ה – 'בוס'] שתשפיע רבות על השתלשלות  העניינים.

בתחום הפיננסי: מבשר על הצלחה פיננסית שלא רבות כמוה. תורם רבות לייצוב חשבון הבנק. מעודד פעולות גלויות שאינן כרוכות במניפולציות  פיננסיות. רומז על דמות גברית סמכותית שתהווה מקור השראה לנעשה.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג הצלחות מדהימות ומפעימות בכל תחומי החיים. רומז על הצורך להפעיל עוצמה ונחישות כדי לזכות בפירות המיוחלים. מעניק תהילה וכבוד. פורש שטיח אדום לרגליכם. מכתיר את ראשכם בזר של מנצחים. מסייע להבסת יריבים. מכשיל מתחרים. רודף ולוקח שלל. גלוי, ישר וישיר.

תיאור הקלף: מלך רב השפעה יושב על כס מלכותו. תנוחת המלך נוקשה ורומזת על קשיחות ועוצמה. כס המלכות עשוי אבן שמגולפות בה ראשי אילים כסמל להסתערות על היעד. המלך עוטה שריון וגלימת קרב אדומה. לרגליו מגפי שריון ולראשו כתר המזכיר כובע פלדה בצורתו.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button