פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הקיסרית בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הקיסרית

בתחום הרומנטי: מעניק לכם את כל אשר ליבכם חפץ בו. אם רצונכם בהרפתקאות, הן תהיינה שלכם. אם חשקתם במסגרת מחייבת, היא בוא תבוא. אם  חלמתם על הרחבת המשפחה, זה הזמן. אם חפצתם בתענוגות גרידא, למה לא ?

בתחום הקריירה: מעניק קריירה מסחררת שאין טובה ממנה. קובע כי הדברים יתרחשו לשביעות רצונכם. מסב נחת. צופן תהילה. מקדיש ברכה לעסקים.  מקדם אל תפקידים בכירים. מזרים אירועים לא צפויים אך מפתיעים לטובה.

בתחום הפיננסי: יוצר מצב פיננסי שאיחלתם לעצמכם בלב ובשקט. מעניק ברכה להימורים. כאשר המזל מקיש בדלת, כדאי שימצא אתכם בבית. כאשר המזל צץ,  אין צורך בהשקעות גדולות, גם מספר שקלים יספיקו.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג אושר ועושר. שפע ושגשוג. מזל והצלחה. פריון ותענוגות. בא לבשר בשורות טובות בכל תחומי החיים. מעניק מזל יותר משכל. מקדם צירופי מקרים ממוזלים שעושים לכם רק טוב.

תיאור הקלף: האלה פורטונה [אלת המזל] שרועה על כס מלכותה בתנוחה מתפנקת. לגופה שמלה מעוטרת ברימונים כסמל לפריון. בידה שרביט העשוי מקלח תירס כסמל נוסף לפריון. לראשה נזר משובץ ב – 12 כוכבים כסמל להצלחה. לרגליה מגן בצורת לב שעליו מתנוסס סמלה של ונוס אלת האהבה. הנוף שברקע מציג מעיינות מים ותבואה כסמלים לשפע והצלחה.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button