פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הכהן הגדול בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הכהן הגדול

בתחום הרומנטי: קלף נפלא וחלומי עבור כל אלה המבקשים למסד את אהבתם או בפשטות, כמהים לפגוש את מוסד הרבנות. נראה כי רבים מכם נמצאים עתה  בדרך לשם או מניחים את היסודות לזוגיות בעלת תכלית.

בתחום הקריירה: הקלף צופה הצלחה לשואל בקלפים עם גורמי ממסד שונים. כמו כן הוא רומז על עצתו החכמה של אדם רב השפעה. מכאן עולה כי צפויה  לכם הצלחה בתחומים ביורוקראטיים שנגררו זמן רב.

בתחום הפיננסי: הקלף צופה הצלחה לשואל בביצוע מהלכים פיננסיים כאלה או אחרים, ואף בתחומים הקשורים בערכאות. מכאן ניתן להסיק כי תצלח  דרככם בנתיבים העוסקים באפיקים שצוינו כאן.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר קשורים [כך או אחרת] עם הממסד. במקביל, הוא מייצג הארה כלשהי שהשואל בקלפים זוכה לה הודות לעצתו של אדם בעל ניסיון. נראה כי השנה אתם עומדים לקבל עצה מעין זו אשר תיקח אתכם אל הערוץ הנכון.

תיאור הקלף: דמות כהונה יושבת על כס כהונתה ומעניקה עצות לשני חסידים המרכינים ראשיהם. הקלף מייצג מגוון גדול של נושאים הקשורים בממסד או בעצתו של אדם חכם במיוחד. יש לזכור כי בתקופה בה נולדו הקלפים [המאה ה 12] הכנסייה הייתה הפיגורה אשר ייצגה את הממסד על כל גווניו.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button