פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף נסיך החרבות בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף נסיך החרבות

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה המתרחשות תוך כדי נסיעה כלשהי, או תקופה של קשרים ידידותיים שאינם מובילים בהכרח אל מדרגות הרבנות – מה שמבשר טובות לאלה מביניכם שלא ממש להוטים אחרי כתובה, טבעת נישואין  וחופה – ומעדיפים יחסי חברות וידידות.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים הקשורים בעולם התקשורת [עיתונות, רדיו, טלוויזיה, פרסום, שיווק ויחסי ציבור], כמו גם על הצלחה בתחומי מסחר. נראה כי צפויה שנה חלומית לאלה מביניכם העוסקים, או  חולמים לעסוק, בתחומים אלה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה המושפעים מעונות השנה, כמו גם מאזן כספי קופצני במקצת. מכל מקום, אין סיבה לדאגה משום שעם קלף אשר  כזה, בסופו של עניין, הכל יבוא על מקומו בשלום.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים אשר חוסר יציבות עובר בהם כחוט השני. לעיתים הוא מבשר על נסיעה משמעותית שעומדת בלב העניין. לפעמים הוא בא לרמוז על חילופי עונה. נושא עימו ניחוח של נדודים והרפתקאות, מה שעשוי לשמח השנה את אלה מכם שחובבים את הרטט שבלב.

תיאור הקלף: דמות של נסיך צעיר ניצבת על פסגתו של הר טרשים, באופק נרמזים הרים כחולים, שערו מתבדר ברוח העזה, סביבו חשרת עננים אפורה, ברום להקת עיטים או נשרים, ובידו חרב שלופה. לגופו בגד סגול, ולרגליו מגפיים אדומים. מבטו פולח את הסערה הממשמשת לבוא.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button