פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף שלושת המטות בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף שלושת המטות

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה המושפעות מדיבורים על אודות הידוק היחסים. יש כאן מעין אווירה של אירוסין הקודמת לזו של הנישואין. אתם רשאים לראות בקלף כאילו בישר על צעד משמעותי בדרך אל החופה  השנה.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים המושפעים מדיבורים על אודות קידום קרייריסטי ותוספת שכר, אך התשואה המובטחת טרם נמצאת בכיסו של האדם. כלומר, עדיין מוטל עליכם לקשור את הקצוות השנה על מנת  להבטיח את ההצלחה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג שפע של אותות, מסרים, רמזים ודיבורים על אודות תשואה מרנינה בעקבות השקעה פיננסית, אך השטרות טרם מצאו את דרכם  אל כיסי האדם. מכאן עולה כי המזל איתכם השנה כל עוד האצבע שלכם על הדופק.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בהצלחה ובהישגים, אך רומז כי האושר הנכסף נמצא בדרכו אל האדם, כלומר: עדיין יש מקום לסגור דבר או שניים על-מנת להבטיח את ההצלחה. משהו מעין אופטימיות זהירה.

תיאור הקלף: סוחר אמיד עוטה בגדים של גילדת הסוחרים, ניצב על חוף הים ומשקיף אל עבר האופק. הסוחר מצפה בקוצר רוח להגעת ספינותיו אל החוף. יש לזכור כי הקלף הקודם לו בסדרה הינו "שני-מטות" שמשמעותו: שלח לחמך על פני המים.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button