פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף השמש בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף השמש

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג מערכת יחסים נפלאה, טובה, חלומית ומדהימה. במקביל, הוא קובע כי סוד ההצלחה טמון במצב חומרי טוב במיוחד, מה  שלא ימנע מכם השנה גם את האושר שבלב, לא רק את העושר שבכיס.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה נפלאה, מדהימה והישגית. במקביל, הוא רומז כי מישהו תומך בשואל בקלפים ומקדם אותו, מה שמבשר עבורכם  על נותן חסות שמתייצב השנה לצידכם ומריץ אתכם אל ראש הפירמידה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצב כספי אדיר ומהמם אך רומז כי גורם חיצוני כלשהו מגבה את השואל בקלפים ומעניק לו מטובו. מכאן אתם מוזמנים  להסיק כי צפויה לכם שנה פיננסית נפלאה.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של תחומים אשר צפויה בהם הצלחה גדולה וכבירה, עצומה ונפלאה. במקביל, הקלף קובע כי ההצלחה הינה הודות לטוב ליבו ולנדיבותו של גורם חיצוני כלשהו המעניק לשואל בקלפים מטובו.

תיאור הקלף: ילד עירום רוכב על סוס בתוך שדה חמניות. מנגד ניצבת חומה. שמש זהובה מפזזת מעל ומרה אווירה של חום וערגה. השמש באה לייצג את הרעיון אשר לפיו היא מקרינה מחומה על היקום כולו מבלי לעשות הבחנות בין רע לטוב. כלומר: הענקה שאינה תלויה בדבר. החומה מייצגת את ההפרדה בין עולם החומר לבין עולם הרוח.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button