פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף האוהבים בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף האוהבים

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג התלבטות בין פרטנר יציב אך משעמם [לרוב, בן הזוג הרשמי] לבין נסיך חלומי על סוס לבן אשר עשוי להתגלות [הנסיך, לא הסוס] כהרפתקן ושובר לבבות. נראה כי אלה מביניכם שהתלבטו בין  לבין, עומדים לבצע החלטה בכיוון אחד כלשהו.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג התלבטות בין שני נתיבים קרייריסטיים. לרוב, בין נתיב יציב אך דל הכנסה, לבין נתיב שעשוי להרקיע שחקים אך כגודל הסיכוי כך גם גודל הסיכון. כדאי לכם לזכור השנה את הכלל אשר לפיו, מי שלא  מסתכן, לעולם לא ידע אם היה יכול לזכות.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מצבים בהם האדם חצוי בין השקעה פיננסית סולידית, כגון ניירות ערך צמודי מדד, לבין השקעה מדהימה אך מסוכנת, כגון: מניות. במקביל, ניתן לסמוך עליכם כי ליבכם וחוש הריח שבורכתם בו,  ינחו אתכם בנתיב הנכון השנה.


משמעותו הכללית של הקלף: על פי הסיפור המקראי נוצרה התלבטות בין קולו של ההיגיון [מצוות האל לבל לאכול מפרי עץ הדעת] לבין קולו של הרגש המיוצג על ידי הנחש המפתה. כלומר, התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש.

תיאור הקלף: אדם וחוה בגן העדן: צורה של מעין גבעה מפרידה וכאילו חוצצת ביניהם. לצד חוה מתפתל הנחש המפתה. בראש הקלף מופיע מלאך מכונף המייצג את רוח האל. גווניו של הקלף נעימים ומשובבי נפש, אף כי הוא עצמו עשוי לרמוז על התלבטויות ונפתולים.


מאמרים קשורים

Back to top button