פירוש שמות

משמעות האות ג בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ג בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

האות ג', על פי תורת הקבלה, נחשבת לאות רבת עוצמה והמקובלים נוטים לייחס לה את המילה "גמול". האות ג' חוצצת בין האות ב' לבין האות ד', מה שהוביל את המקובלים אל הרעיון כי האות נוטלת מן השפע האצור בכלי הקיבול שבאות ב', ומעבירה אותו אל האות ד' המייצגת, בין השאר, את המילים דל ודלות. מכאן שמדובר בגמילות חסדים. תכונה נוספת המיוחסת לאות ג' קשורה במילה גמול שהוראתה "בשל" או "בשלות", בבחינת תינוק שנגמל מחלב אימו.


ג' בתחילת השם: אם השם שלכם מתחיל באות ג' (כמו אצל גורי אלפי, ג'קו אייזנברג, גיא פינס ג'ק ניקולסון וגווינית' פאלטרו, למשל), אתם  טיפוסים שמוכנים לתת את נשמתם למען מטרות שאתם מאמינים בהן. זה גם אומר שלא ממש מטריד אתכם אם לשם כך אתם צריכים להמר על מעמדכם החברתי והקרייריסטי.

ג' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל בתוכו את האות ג' (כמו אצל לינור אברג'יל, איתי שגב או מגי ג'ילנהל), אתם טיפוסים שחייבים לנשום את אור הזרקורים ואת קדמת הבמה, כמו גם את תשואות הקהל.

ג' בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות ג' (כמו אצל ניל יאנג או פבלו רוזנברג), אתם טיפוסים חביבים וידידותיים, שחייבים לדהור אל  פסגת הסולם הקרייריסטי.

ג' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ג' (גידי גוב, גלית  גוטמן, גל גדות, גלית גיאת), נראה שניחנתם בנפש אכפתית למצוקות הזולת. ייתכן, אפילו, שאתם נרתמים לפעולות של התנדבות וסיוע בסתר.


תיקון אישי על פי הקבלה:  מכיוון שהאות ג' פותחת את המילה "גג", וממילא מהווה מעין "מעטה על" לחלכאים ולנדכאים, הרי שגם אתם צריכים להתייצב לימין החלשים ולהעניק להם הרגשה של ביטחון ושייכות.

בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מתחיל באות ג', הרי שהפן החזק אצלכם הוא מיתרי הקול, כמו גם שירה או קריינות או משחק. זו גם עלולה להיות נקודת התורפה שלכם, ככה שכדאי לכם לשמור על חמימות באזור הגרון והלוע. בתחום הרגשי אתם עלולים לחוש כאילו רגשותיכם עזים יותר מרגשות זולתכם, ולא תמיד אתם צודקים בעניין זה. בכל מקרה, הישמר לכם מפני התנשאות.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: קחו בחשבון שהאות ג' עולה לערך הנומרולוגי 3, מה שאומר הרבה מזל. זה אמור לדרבן אתכם לפעול באורח ספונטאני, גם כאשר הסיכויים לא ממש מאירים לכם פנים. אז בחייאת, תנו צ'אנס לצ'אנס, לכו עם הכוכבים.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה המספר המייצג שלכם הוא 3, שתכונותיו הן מזל, הצלחה, נאורות, פתיחות, הרפתקנות, נטייה להימורים, חופש, עצמאות, חוסר תלות, אומץ, החלטיות ואהבת ריגושים, וסיסמתכם היא "חיה ותן לחיות". כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב–3 הוא מספר מזל עבורכם, למשל המספרים: 3, 12 ,30, 21, 39, 48, 57, 66, 75, 84, 93, ו–300.


מאמרים קשורים

Back to top button