פירוש שמות

משמעות האות ה בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ה בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

לפי תורת הקבלה, האות "הא" נחשבת לאות קדושה המציינת את השם המפורש מבלי להגות את שמו המפורש. זו הסיבה שלא נהוג לכתבה כאות יחידה, אלא בצירוף האות א' – "הא". המקובלים רואים באות "הא" מעין קדושה מיוחדת משום שלדבריהם בה נברא העולם, שנאמר "אלה תולדות השמיים והארץ בהבראם". כלומר, ניתן לקרוא פסוק זה גם כך "אלה תולדות השמיים והארץ ב"הא" בראם", כלומר ברא אותם באות "הא".


"הא" בתחילת השם: כשהשם שלכם מתחיל באות "הא" (כמו אצל הראל סקעת או הנרי דוד), זה אומר שניחנתם בתעצומות נפש שלא מן  העולם הזה. זה גם אומר שיש עליכם הגנה מטעמם של כוחות על.

"הא" באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל בתוכו את האות "הא" (כמו ליהי אלון או יהודה לוי), אתם טיפוסים שופעי חן וחסד שנולדו כדי  להעניק מטובם לזולתם, ולכן יתאימו לכם תחומי עיסוק כגון: רפואה, פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית.

"הא" בסוף השם: כשהשם שלכם מסתיים באות "הא" (שפרה קורפנלד, מיה דגן, הילה נחשון), זה אומר שאתם מחוברים בכל נימי נפשכם  לפן עדין, רגיש ומתחשב.

"הא" בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם, במקרה, גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות "הא", הרי  שניחנתם בנפש המתמקדת במאבקים מוסריים / חברתיים ושואפת למצוא לאדם את מקומו בתוך חברה מנוכרת ותאבת בצע.

תיקון אישי על פי הקבלה: אחת הסברות בנוגע לאות "הא" מייחסת לה את הכוח הנשי דווקא, משום שעל ידה נוצרו צורות הנקבה. כלומר,  הוספת האות "הא" לסוף מילה מורה, בדרך כלל, על נקביותה. מכאן נובע שהאות "הא" מסייעת לכם להתחבר עם הפן הנשי באישיותכם, וכזה הוא גם התיקון שלכם.


בתחום הגופני והרגשי: חלק מהחוקרים סבור שמקור האות "הא" הוא בבת קול שהאדם משמיע כדי להביע רגשות. מכאן עולה שהאות מעניקה לאדם מלוא הטנא רגשות וכי הנפש היא זו המשפיעה אצלו על הגוף. אנשים אלה צריכים לשים אל ליבם כי חלק ניכר ממכאוביהם נובע מסיבות פסיכוסומטיות.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: כאשר אדם הוגה את האות "הא" הוא אינו חש בה לא בשפתיו ולא בלשונו, ואינו מתיז מפיו רסיסי רוק. סגולה מופלאה זו מגוננת על האות "הא" מפני הטומאה. הענקת האות "הא" לאברהם ושרה, למשל, הולידה שותפות פורייה ומפרה בין הכוח הזכרי לבין הכוח הנקבי. מכאן עולה שמדובר באות טובה לענייני פוריות והולדה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג את האות "הא" ואתכם הוא 5, שתכונותיו הן: קלילות, קסם אישי, שובבות, רעננות, נופך נעורים, תקשורתיות, חברות, ידידות, חביבות וניידות.
כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב–5 הוא מספר מזל עבור אנשים המיוצגים על ידי האות "הא". כאלה הם המספרים: 5, 14 ,50, 23, 32, 41, 59, 68, 77, 86, 95, ו – 500.


מאמרים קשורים

Back to top button