פירוש שמות

משמעות האות ט בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ט בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

גם למקובלים היה קשה להתעלם מצורתה של האות ט', המזכירה בגרפיקה שלה צורה של נחש. בדרך כלל הם מוצאים בצורה זו את אחדות הניגודים, כלומר – מאתגר מול טוב. מצד אחד האל שילח "את הנחשים והשרפים וינשכו את העם וימת", ומן העבר האחר והחיובי יותר – "ויעש משה נחש-נחושת וישימהו על הנס והיה אם נשך הנחש את איש והביט אל נחש הנחושת וחי". הנחש הינו סמל למגיה לבנה ולריפוי, ולכן הוא סמלו של עולם הרפואה.


האות ט' בתחילת השם: כשהשם שלכם מתחיל באות ט' (כמו טלי שרון, טוביה צפיר או טמירה ירדני), כדאי שתזכרו שאות זו מייצגת אדם  אמיץ, עשוי ללא חת ואינו חושש להתייצב מול סכנות. בעצם, לעיתים תכופות הוא שם את נפשו בכפו, יוצא מגדרו כדי להיטיב עם אהוביו, אהוב על חבריו ונערץ אל ידי בני משפחתו. הוא מוכן להקריב עצמו על מזבח עקרונותיו, וכמו כן נדלק בקלות ומתקרר במהירות.

ט' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל את אות ט' (כדוגמת ריטה או נטע גרטי), אתם נחשבים למאהבים חמים ונפלאים. סגנונכם הרומנטי  ישיר וחד, ואתם מתקשרים פנים אל פנים בלי שום קשקושים מיותרים. אתם מתאהבים בקלות אך גם משתעממים בקלות. אינכם זקוקים לשדכנים (למרות שלא איכפת לכם), ומעדיפים לייצג את עצמכם בעצמכם. אתם בני זוג נאמנים ומסורים, ישרים והגונים, לא נחשבים לטיפוסים בוגדניים, אבל אם יקרה ותתאהבו "מהצד" – הרי שתמיד תשובו אל בן הזוג הרשמי תוך הפגנה מרשימה של גילוי לב.

ט' בסוף השם: אם השם שלכם מסתיים באות ט', אתם נחשבים לאינטליגנטיים ומשכילים. באהבה, כמו בחיים, אתם שופעי חום ועליזות  ומעניקים לבני זוגכם ים של תשומת לב וידידות כנה. אהבתכם למרחבים וחופש היא כה עזה עד שאתם עלולים לחוש במחנק גם במעלית או בחדר שחלונותיו מוגפים. כשאתם נתקלים בבעיה אינכם מנסים לעקוף או לטייח אותה, להיפך – אתם פשוט מתנפלים על המכשול הניצב בדרככם ומנפצים אותו.

ט' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אם גם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלכם מתחילים באות ט' (כמו אצל טל  טלמון), זה אומר שיש לכם עקרונות ברורים וגבולות אדומים אבל תמיד תהיו מוכנים להקשיב, גם אם הצד השני מציג דעות שלא ממש מקובלות עליכם. אתם מכבדים את חבריכם ואת סביבתכם אבל מעדיפים להשיג את שלכם מבלי להיעזר באחרים. במקביל, אין לכם טענות כלפי איש ואם תיכשלו, הרי שתאשימו אך ורק את עצמכם.


תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות ט' מייצגת אותו צריך למצות את הנאותיו עד תום. הוא יהפוך להיות אנרגטי המתמודד נפלא עם אתגרים הדורשים ריכוז רב של אנרגיה להשגת מטרות נעלות. במקביל, לא מומלצות לו משימות הדורשות אורך רוח, סבלנות ואיפוק.

בתחום הגופני והרגשי: אם שמכם מכיל את האות ט' (בהתחלה, באמצע או סוף), אתם אנשים ברורים ונחרצים בהחלטותיכם, נדיבים ובטוחים בצדקתכם, ממהרים להתחמם אך מוכנים גם להתפייס. אינכם נוטרים טינה ואינכם פועלים בדרכים ערמומיות. האות ט' מעניקה לכם אנרגיות פיסיות שמצריכות פורקן על מגרש הספורט.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: אתם מצטיינים בכל תחום הדורש יוזמה, אומץ, תנועה והשקעה רבה של אנרגיה. אתם עצמאיים, אוהבי חופש, אינכם מעיקים על הסובבים אתכם, אינכם מנג'סים לאחרים ושונאים כשמנג'סים לכם. אתם טובי לב, אך רצוי לתפוס מכם מרחק כשאתם כועסים. בתחום הכספי אתם נחשבים לנדיבים על גבול הפזרנות ובפשטות – הכי לארג'ים שיש.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 9, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 9 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 9 – 18 – 27 – 36– 45 – 54 – 63 – 72 – 81 – 90 ו – 900.


מאמרים קשורים

Back to top button