פירוש שמות

משמעות האות ל בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות ל בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי תורת הקבלה, צורת האות ל' בכתב העברי הקדום היא כצורת מלמד הבקר. כלי זה שימש את החקלאים הקדומים כדי לכוון את הבקר אל תוך התלמים. גם המקובלים ראו באות ל' מעין מכשיר שנועד לכוון ולתעל. רעיון זה שואב עידוד מהעובדה שהאות ל' היא האות בה מתחילות מצוות "לא תעשה" של עשרת הדיברות. גם קומתה המתנשאת של האות ל' תרמה לתפיסה זו.

האות ל' בתחילת השם: לאנשים ששמם מתחיל באות ל' (כמו ליאור אשכנזי, ליהי אלון או לוסי דובינצ'ק), צפויים חיים  עתירי מזל, הצלחה וברכה. לעולם ועד הם הולכים על כל הקופה, וזוכים בגדול. מתחריהם ויריביהם ייצאו מפניכם כאשר ידם על התחתונה, וצפויים להם גם רווחים כספיים שינחתו עליהם במפתיע.


ל' באמצע השם: כשהשם שלכם מכיל את אות ל', כמו למשל אצל צמד החמד עלמה זק ואלון נוימן, צפויות לכם תמיד  חוויות טובות עם ובחברת קרובי משפחה, כמו גם זכיות בהגרלות והימורים. אין צורך בהשקעות גדולות, גם שקלים בודדים עשויים להנחיל לכם דבש וחלב.

ל' בסוף השם: אנשים ששמם מסתיים באות ל', כמו מייקל לואיס או יעל בר זוהר, חייבים ללמוד כיצד להיות נינוחים ורגועים בחברת הסובבים אותם. אם הם רק יפקחו את העיניים ויביטו סביב, יבואו לידי ביטוי קסם הנעורים והסקרנות ילדותית שקיימת בהם.

ל' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אדם אשר השם הפרטי וגם שם המשפחה שלו מתחילים באות ל',  כמו אצל לירון לבו או לימור לבנת, הרי שעולמות עליונים יעניקו לו כושר חשיבה וניתוח שלא מהעולם הזה. אין לו טעם לחשוש ממצבים לפיהם ידביקו לו תווית של סוליסט חסר פשרות. את השכלתו הוא ירכוש מן האוויר, פשוטו כמשמעו: הוא יקלוט מידע, יעבדו במוחו החד והמושחז וינצור אותו בזיכרונו. בכל הנוגע לזוגיות, הוא ילמד כיצד להיות מאהב מרטיט ומפעים, אבל לא יוותר על החופש האישי שלו. לעולם ועד הוא יזכור שזוגיות אינה כבלים, אלא חברות שנמשכת לנצח.

תיקון אישי על פי הקבלהאדם שהאות ל' מייצגת אותו צריך לדעת שאות זו נתפסת אצל המקובלים, בין היתר, כאות רבת ברכה ושותפויות והיא מבשרת על מזל גדול. רבים ישתוקקו להיכנס איתכם לשותפויות, וזאת כדי שגם הם יוכלו לתפוס לעצמם איזו עצם ממזלכם הטוב. החיים מעניקים לכם צ'אנס לשחק אותה בגדול. אם תשכימו בבקרים ותאמרו לעצמכם שאתם פשוט גדולים מהחיים – הרי שכך יהיה. מכאן עולה כי התיקון שלכם הוא לנהוג בחוסר אנוכיות ולשתף את זולתכם במזלכם הטוב.


בתחום הגופני והרגשי: אדם ששמו מכיל את האות ל' בהתחלה, באמצע או בסוף עשוי להיחשב למאהב דגול, אך לא בדיוק מהסוג המתחייב על אהבה נצחית. הוא יעדיף את החופש האישי שלו על פני כל רעיון אחר כמו מסגרת משפחתית, וכל ניסיון לכלוא את האהבה בכבליה של טבעת נישואין עלול להיתפס בעיניו כניסיון לכבול את נשמתו. אזור פיסי רגיש הוא אגן הירכיים.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות ל' על גבי קמע, מעוררת את העונד אותו לעבור בשלום את ימי הרעה. תוכלו לחרוט את האות ל' על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות המתמצתים את הפסוק "למה אירא רע בימי רעה" (תהילים פרק מ"ט פסוק ר'), תוכלו גם לחרוט את הפסוק כולו.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה , המספר המייצג שלכם הוא 30 או 3, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 3 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 3, 12,30, 39, 48, 57, 66, 75, 84, 93, ו – 300. אתם קשורים במספר 3, וזה אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 3, 6 או 9.


מאמרים קשורים

Back to top button