פירוש שמות

משמעות האות מ בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות מ בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

לפי תורת הקבלה, צורת האות מ' בכתב העברי הקדום היא כצורת סכימה גרפית של גלי ים ומכאן – מים. אחד החוקרים אף מוכיח כי בכתב ההירוגליפי המצרי יש סימן המורכב אף הוא מגלי-ים, וגם הברתו במצרית היא כהברת ה–מ' בעברית. המקובלים רואים את האות מ' כאילו היא מדרבנת את מי-התהום. מכאן, שלאותיות מ' נועד תפקיד כפול: הן כמדרבנות והן כחוסמות.

האות מ' בתחילת השם: אנשים שהשם שלהם מתחיל באות מ', כמו מירי בוהדנה, מורן אטיאס או מיקי חיימוביץ', מהווים מעין מסגרת או  בית, שמעניקים מעטה יציב ושפוי לעולם של כאוס. שמם הוא צוק סלע איתן אשר ההיגיון והשכל הם נר לרגליו, והם ניחנו בסגנון חשיבה חד ופולח.


מ' באמצע השם: כשהשם מכיל אות מ' באמצע, כמו אמיר פיי גוטמן או אמילי קרפל, דבר אחד ברור: לפניכם אדם שניתן להפקיד אצלו  סודות כמוסים. המ' שלו היא כמבצר בלום.

מ' בסוף השם: כשהשם מסתיים באות מ' סופית, כמו אפרים סנה, מדובר באדם מעשי ותועלתן. כל פעולה מפעולותיו מונעת בכוח החשיבה  של רווחים צפויים. את ההזיות הוא מותיר לאחרים, בעוד שלעצמו הוא מאחל יום נוסף של פרסים ועיטורים בזכות הישגיו המופלאים.

מ' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אדם אשר השם הפרטי וגם שם המשפחה שלו מתחילים באות מ' נחשב לשאפתן,  רציני, קשוח, שמרן, ממוסד ועקבי. הוא זקוק למסגרת כדי שזו תעניק לאהבתו את המעטה הרשמי והממוסד. הוא אינו מחבב את הגישה הספונטנית, ועל כן הוא נרתע מהרפתקנות. הוא נוטה לאורח חיים קונפורמי, מאמץ לליבו את חוקי החברה ומוסכמותיה וניחן בדעות מוצקות ונחרצות בכל תחום שלא יהיה.


בתחום הגופני והרגשי: מי ששמו מכיל את האות מ' נחשב אדם אשר נפשו יציבה ואיתנה, שאינו נסחף באהבתו ואינו מבטל את אישיותו מפניו של בן הזוג. הוא נחשב למועמד האולטימטיבי לנישואין, משום שגם את האהבה הוא שואף להכניס אל תוך המסגרת הרשמית. הוא הגון, הוגן וישר. בתחום הפיזי האות מ' קשורה לעור, שיניים ועצמות.

תיקון אישי על פי הקבלה: האות מ' נתפסת אצל מקובלים, בין היתר, כאות אשר באה כדי להורות על צורת הרבים (אמרתם, אכלתם). חלקם אף רואה קשר בין המ' לבין המילה מים, שאין לה צורת יחיד. מוטיב זה של ריבוי הוביל אל רעיונות הקושרים את המ' אל פריון, רבייה, הולדה, אמהות, הורות ורחם. מכאן, שעל אנשי המ' מוטל להביא לעולם את הדור הבא, שמסמל צמיחה וגדילה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 40 או 4, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 4 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 4, 13,40, 49, 58, 67, 76, 85, 94, ו – 400. זה גם אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין אנשים שצירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 2, 4 או 8.


מאמרים קשורים

Back to top button