פירוש שמות

משמעות האות נ בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות נ בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי הקבלה, צורת האות נ' בכתב העברי הקדום היא כצורתו של דג, ובשפה הארמית שמו של דג הוא נון. חלק מחוקרי הקבלה קושר את האות נ' אל תכונות הדגים להשריץ, ומכאן אל פרייה, רבייה ופריון. הנון ניחנה באופי נשי ונקבי. לרעיונות אלה אף נהוג לקשור את המילה נין, כלומר – בן של נכד.

האות נ' בתחילת השם: אם השם שלכם מתחיל באות נ' (כמו אצל נועה תשבי, נועם טור או ניר לוי), כדאי שתדעו שהנ' היא האות בה  נבראה הנשמה שהיא נר אלוהים, וביום אחרית הימים עתידה נשמה זו לתת דין וחשבון לפני כסא הכבוד. הנון הכפופה (נ') רומזת על נפילת ישראל ועל היציאה לגלות, אך הנון הזקופה (ן) רומזת על שיקום וגאולה, וזאת הודות לצורתה התקיפה.


נ' באמצע השם: אם השם שלכם מכיל את אות נ' (כמו אצל נינט טייב, מרינה מקסימיליאן בלומין או מריאנו אידלמן), כדאי שתדעו שהאות נ' שווה לערך הגימטרי 500, ומכיוון שכך רומזת על היובל הגדול בו כל הבריאה שבה וחוזרת אל מקורה. התרחשות מעין זו צפויה לאחר שבע שמיטות בנות שבעה אלף שנים כל אחת, ומכאן עולה שניחנתם בכוח וביכולת של התחדשות.

נ' בסוף השם: אנשים ששמם מסתיים באות ן', כמו ציון ברוך או עידן יניב, הם אנשים חברותיים, נעימי הליכות ושופעי חן, חיוניות וחינניות,  שמתאימים את עצמם בקלילות למצבים משתנים. הם שונאי שגרה, ניחנים ביכולת דיבור ובכושר שכנוע ותמיד תרים אחר הרפתקאות.

נ' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: אדם שגם השם הפרטי וגם שם המשפחה שלו מתחילים באות נ', נחשב למי שבני  האדם נוהגים לזכור לו את מעשיו הטובים ונוטים לשכוח את חטאיו, כי קשה לכעוס עליו גם כאשר עולל דבר מה איום ונורא. החיים עבורו הם בבחינת בילוי גדול וצוהל, והיקום הוא מעין מגרש משחקים שנועד לספק את הרפתקנותו. לשונו חדה ומושחזת ותמיד ניצבת עליה תשובה מוחצת. בדרך כלל הוא גם ניחן בכישרון לכתיבה יוצרת.

תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות נ' מייצגת אותו צריך לדעת כי אות זו נתפסת אצל המקובלים, בין היתר, כאות אשר באה כדי  להורות על תיקון. ל–ן' הסופית מיוחסות תכונות של יכולת לפתור בעיות סבוכות, כלומר – יכולת של תיקון. כדאי לו גם שיתייעץ עם בעל ניסיון ובעל תורה על מנת שיורה לו את הדרך לתקן ובכך להפריד את הניצוצות הטהורים מתוך קליפות הטומאה.


בתחום הגופני והרגשי: מי ששמו מכיל את האות נ' בהתחלה, באמצע או בסוף נחשב לאדם טוב לב, אופטימיסט מושבע, נדיב ופזרן. לא הטיפוס שייטיב להסתדר עם מסגרת ממוסדת, אבל סביר שישאף להתנסות בה ולו רק בשביל החוויה. אנשים כאלה מאוהבים באהבה, אבל לא ששים לענוד על אצבעו את טבעת הנישואין. הוא מתאושש במהירות ממצבים בהם אחרים היו עלולים להתמוטט, וסיסמתו היא: חיה ותן לחיות. הוא אינו מעיק, אינו מנג'ס ואינו מפתח תלות כלשהי. איברי הגוף המייצגים שלו הם הריאות וכלי הנשימה.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות נ' על גבי קמע עשויה להיטיב עם העונד/ת אותו, בעיקר בכל הנוגע לביצוע משימות הנראות בלתי אפשריות לביצוע. תוכלו לחרוט את האות נ' על גבי קמע בראשם של ראשי תיבות המתמצתים את הפסוק "נס גדול היה פה". אפשר להשתמש במשפט זה גם כמנטרה בשעת מדיטציה.

המספר החזק שלכם: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג שלכם הוא 5 או 50, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 5 הוא מספר מזל עבורכם. כאלה הם המספרים: 5 – 14 – 23 – 32 – 41 – 50 – 68 – 77 – 86 – 95 ו– 500. אתם קשורים במספר 5, וזה אומר שקיימת משיכה ביניכם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם או סיכום ספרות תאריך לידתם מעניקים את אחד מן המספרים 1, 5 או 7.


מאמרים קשורים

Back to top button