פירוש שמות

משמעות האות צ בשם שלך

מערכת אלטרנטיבלי
מה משמעות אותיות השם שלכם לפי תורת הקבלה והנומרולוגיה, ואיך זה בדיוק אמור לעזור לכם בחיים. על האות צ בשם שלך.

על פי תורת הקבלה לכל אות יש עוצמה אנרגטית ומשמעות רוחנית עמוקה. לכן, השם שלנו מהווה "כרטיס כניסה" אנרגטי לעולם. כמו כן, גם בנומרולוגיה, גימטריה ועולם המיסטיקה בכלל למשמעות השם יש עוצמה רבה שעשויה להשפיע על מיצוי הפוטנציאל האישי בתחומים שונים כגון: אהבה, זוגיות, קריירה, הגשמת פוטנציאל, בחירת מקצוע ועוד.

על פי הקבלה, צורת האות צ' בכתב העברי הקדום היא כצורת חכה בה צדים דגים. המקובלים קושרים את האות צ' אל דמותו של הצדיק המשמש מעין יסוד ובסיס לעולמו של הקדוש ברוך הוא. אחד מן המקובלים רואה במילה צד"י את ראשי התיבות של צדיק דיין ישר. דעה אחרת מתייחסת לצורתן הגרפית של האותיות צ' ו – ץ', המורכבות מן האותיות "נון" ו- "יוד". דעה זו רואה באות "נון" את הכוח הנקבי ואילו באות "יוד" את הכוח הזכרי. שלמות, אם כך, מושגת רק באמצעות הזיווג בין שני כוחות אלה.

האות צ' בתחילת השם: אדם ששמם מתחיל באות צ' כמו צביקה הדר, צביקה פיק, ציפי לבני, צבר גדיש וצופית גרנט, הם טיפוסים סוערים,  רועשים ופזיזים שניחנים באופי ילדותי וספונטני. הוא נהנים להנות מהחיים וממצים את הנאותיהם עד תום.


צ' באמצע השם: אנשים ששמם מכילים את אות צ', כמו איציק זוהר, ניצה שאול או איציק כהן, הם אנשים אמיצים, עשויים ללא חת ואינם  חוששים להתייצב מול סכנות. לעיתים תכופות הם שמים את נפשם בכפם, יוצאים מגדרים כדי להיטיב עם אהוביהם, אהובים על חבריהם ונערצים אל ידי בני משפחתם. הם נדלקים בקלות ומתקררים במהירות, וזקוקים להמון ריגושים כדי לגוון את חייהם.

צ' בסוף השם: כאשר שמו של אדם מסתיים באות ץ', זה אומר שהוא אלוף אמיתי במשימות הדורשות אומץ, נחישות, יוזמה, כוח, עקשנות  ואסרטיביות. החיים עבורו הם שדה קרב, אך הוא רחום וחנון, לא נוקם ואינו נוטר טינה. הוא ניחן באנרגיה פיזית רבת עוצמה המעניקה לו יתרון בפעילות גופנית, והוא אף מבורך בעליזות טבעית ובנפש אופטימית.

צ' בתחילת השם הפרטי וגם בתחילת שם המשפחה: זהו אדם אשר אינו עושה חשבון לערכים ולתכנים חומריים: כסף עבורו הוא מעין  מצרך שנועד לזלוג מבין אצבעותיו, והוא לא ממש טיפוס שחוסך ואוגר. הוא גם אינו עושה סוד מאהבותיו: הוא ישר, כנה, משתוקק ומתוודה, אוהב לפנק ומחבב פרשיות סוערות המותירות אותו על הקרשים.

תיקון אישי על פי הקבלה: אדם שהאות צ' מייצגת אותו חייב להתחבר עם מעלותיו של הצדיק המקדיש חלק ניכר מזמנו כדי להביא מרפא  ומזור לאחיו בני האדם. טוב לו ויפה לו לעסוק בפעילות של התנדבות, שלא על מנת לקבל פרס. יהיה זה חכם אם יקדיש שעות פנאי למתן בסתר, כמו גם ייעוץ למי שאינו יכול לסייע לעצמו.


בתחום הגופני והרגשי: אנשים ששמם מכיל את האות צ' בהתחלה, באמצע או סוף ניחנים ברגישות רבה באזור הגולגולת וחלל הגולגולת. הם עשויים להתברר כבעלי סף רגישות נמוך, מה שאומר שקל מאוד להוציא אותם מהכלים. מדובר באנשים אנרגטיים המתמודדים נפלא עם אתגרים שדורשים ריכוז רב של אנרגיה להשגת מטרה חד-פעמית וקצרת טווח. במקביל, לא מומלצות להם משימות הדורשות אורך רוח, סבלנות וחזון.

מה אפשר לעשות עם המידע הזה: חריטת האות צ' על גבי קמע מעניקה מידות טובות לעונד אותו, בעיקר בכל הנוגע למידת הצדקה. ניתן לחרוט את האות צ' בראש ראשי תיבות צע"ל המייצגים את הפסוק "צדקתו לעד עומדת" (תהילים פרק קי"ב פסוק ט'). אפשר גם להשתמש בפסוק זה כמנטרה בשעת מדיטציה.

מאפיינים על פי הנומרולוגיה: לפי הנומרולוגיה, המספר המייצג של האות צ' הוא 9 או 90, לכן כל מספר שהערך הנומרולוגי שלו מסתכם ב – 9 הוא מספר מזל עבורם. כאלה הם המספרים: 9 – 18 – 27 – 36 – 45 – 54 – 63 – 81 – 90 – 99 ו – 900. אתם קשורים במספר 9, וזה אומר שקיימת משיכה בינם לבין בני המין השני אשר צירוף אותיות שמם, או סיכום ספרות תאריך לידתם, מעניקים את אחד מן המספרים 3, 6 או 9.


מאמרים קשורים

Back to top button